AndroidHealthClinic

Beste eiwitdeals op dit moment

Ik begrijp echt niet dat je MP whey lekker vindt. De smaak is zo zo slecht vergeleken met PEsience / ghost /ESN whey... als je die ooit gehad hebt wil je geen MP meer. <-- kwa smaak dan he, prijs is wel voordelig
Al die merken zeggen me helaas weinig. Bestelde normaal bij muscle meat, maar toen de prijzen van eiwit zo hard stegen ben ik overgestapt op de eiwit vd kruidvat.
En als je MP al slecht vind, vergeleken bij het kruidvat istie een stuk beter :) die moet je eerst 3 minuten laten staan voordat het een beetje begint op te lossen

Nee vind ik niet. @HertogSandBox is gewoon een goeie knul die nergens in discussie gaat.
jij bent gewoon een lamzak en paria.
Maak je niet druk, het is niet hatelijk. Hij weet wel dat ik hem aardig vind. Maar goed dat sommige niet met ons samen trainen en hoe wij met elkaar omgaan en vroeger in de sportschool.
Mentaliteit is veel verandert, en zoals mijn onderschrift laat zien ben ik niet Woke.

• Like
Waarderingen: horn
Nee vind ik niet. @HertogSandBox is gewoon een goeie knul die nergens in discussie gaat.
jij bent gewoon een lamzak en paria.

Klein manneke, je versterkt alleen maar mijn punt. Echt slim ben je ook niet he?

Beter zogezegd een lamzak en paria dan jaloers en hopeloos (ik deel mijn jongere vriendin niet), kansloze.

Maak je niet druk, het is niet hatelijk. Hij weet wel dat ik hem aardig vind. Maar goed dat sommige niet met ons samen trainen en hoe wij met elkaar omgaan en vroeger in de sportschool.
Mentaliteit is veel verandert, en zoals mijn onderschrift laat zien ben ik niet Woke.
Als hij t zelf maar weet is t goed. 🫡

Klein manneke, je versterkt alleen maar mijn punt. Echt slim ben je ook niet he?

Beter zogezegd een lamzak en paria dan jaloers en hopeloos (ik deel mijn jongere vriendin niet), kansloze.
Haha, wat ben jij toch een idioot.
Jaloers op wat? Jouw fantastisch geslaagd leven? 🤣🤣
Als die 2 hersencellen van jou uitgevochten zijn over wie de baas mag spelen, probeer je leven eerst eens op de rails te krijgen.

Ontopic dan maar: Nog eiwitdeals ergens? Tijd voor een bestelling

5KG BULK whey E96, met code DECEMBERE

Niet echt korting als met BF

Haha, wat ben jij toch een idioot.
Jaloers op wat? Jouw fantastisch geslaagd leven? 🤣🤣
Als die 2 hersencellen van jou uitgevochten zijn over wie de baas mag spelen, probeer je leven eerst eens op de rails te krijgen.

Ontopic dan maar: Nog eiwitdeals ergens? Tijd voor een bestelling

Je kwam met die opmerking wel "een beetje" hopeloos over hoor. Stiekem ben je dat ook wel een beetje.

Wanneer ik 2 hersencellen heb, zijn dat er 2 meer dan jij.
En als jij daadwerkelijk denkt dat ik moeite heb met mijn situatie, laat je die 0 hersencellen wel heel erg blijken.

En inderdaad, verder over eiwitdeals. Horn heeft ze nodig.

Ik vind de myprotein whey ook echt niet lekker. Prijs was/is gunstig, dat is het enigste voordeel. Momenteel zit ik bij 17nutrition meen 30€/2kg concentrate. Banaan smaak is tevens ook veel beter dan die van xxl, die van xxl schuimt enorm.

Weet nog de tijden bij MP 65€/5kg 😂

• Like
Waarderingen: horn
Je kwam met die opmerking wel "een beetje" hopeloos over hoor. Stiekem ben je dat ook wel een beetje.

Wanneer ik 2 hersencellen heb, zijn dat er 2 meer dan jij.
En als jij daadwerkelijk denkt dat ik moeite heb met mijn situatie, laat je die 0 hersencellen wel heel erg blijken.

En inderdaad, verder over eiwitdeals. Horn heeft ze nodig.

Ze zijn nog steeds niet uitgevochten lol.

Ik vind de myprotein whey ook echt niet lekker. Prijs was/is gunstig, dat is het enigste voordeel. Momenteel zit ik bij 17nutrition meen 30€/2kg concentrate. Banaan smaak is tevens ook veel beter dan die van xxl, die van xxl schuimt enorm.

Weet nog de tijden bij MP 65€/5kg 😂
17nutrition eens proberen dan.
Heb vandaag wel eens geproefd van esn, isoclear en ja dat is heel lekker maar de prijs is er dan ook naar.

17nutrition eens proberen dan.
Heb vandaag wel eens geproefd van esn, isoclear en ja dat is heel lekker maar de prijs is er dan ook naar.
Prijs is toch doorslag gevend bij mij, momenteel 150gr whey pd en dat tikt gewoon aan als je de duurdere merken gebruikt. 17nutrition is een goede prijs/kwaliteit, maar als ik een unlimited money code had zou ik tbjp whey pakken, die smaken zijn gewoon nog beter.

Prijs is toch doorslag gevend bij mij, momenteel 150gr whey pd en dat tikt gewoon aan als je de duurdere merken gebruikt. 17nutrition is een goede prijs/kwaliteit, maar als ik een unlimited money code had zou ik tbjp whey pakken, die smaken zijn gewoon nog beter.
Idd. Of influencer worden en voor sponsoring gaan he. Beetje booty shaken en klaar 🤣

• Heart
Waarderingen: AK
iso nectar van Syntrax was ook mokerduur vroeger, was de eerste clear whey. helder en dun als sap. Nu is het een modeverschijnsel dat clear whey, en nog steeds duur.
Ben tevreden met 10kg Iso met BF van Myprotein, 2x2.5kg naturel en 2x 2.5kg natural aardbei(die puur best zoet is met 2 scoops in shake) smaak is echt beter dan eerdere aardbei versies

Terug
Naar boven