Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had een sample van ESN, de cookie & cream, ik vond het nergens naar smaken.ESN Whey is inderdaad qua smaak heerlijk. XXL Nutrition doet ook niks onder imo.
K heb deze geproefd. Als zulke snoepjes je favo cheat zijn is dees dus echt wel te lekker 🤣Ik had een sample van ESN, de cookie & cream, ik vond het nergens naar smaken.
ik haal daar geregeld de non stim pre, die is van goede kwaliteit en smaakt ook wel echt top. Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen dus ik zal vanavond even een update gegeven. JayWhey, en de mannen van Android Health Clinic hebben daar recentelijk een podcast opgenomen.Iemand daar wel eens gekocht, en hoe is de kwaliteit ?
Ik heb daar onlangs wat A-merken besteld. Was wat fout gegaan met de bestelling maar keurig opgelost. Goede klantenservice!Iemand daar wel eens gekocht, en hoe is de kwaliteit ?
Specifiek de chocola toffee is echt heel lekker 😋Zondag avond besteld, vanochtend om half 9 ontvangen. Levering echt top, wat betreft eiwitten, ruikt prima, (niet heel belangrijk). Smaakt echt prima en goed oplosbaar ook in kwark. Erg fijn poeder!
Doe mij een site waar je voor minder geld isolaat kunt kopen? Zelfs gewone concentraat betaal je voor 5 kg tegenwoordig al gauw 100 euro voor, dus dit is vrij goedkoop.Zit nu ff te kijken, maar €64,- is niet echt goedkoop voor -3kg whey
Ben je te laat, zie eerder met BF.Doe mij een site waar je voor minder geld isolaat kunt kopen? Zelfs gewone concentraat betaal je voor 5 kg tegenwoordig al gauw 100 euro voor, dus dit is vrij goedkoop.
Dat is wel goedkoop, maar nu vergelijk je appels en peren.Ben je te laat, zie eerder met BF.
Je krijgt ook maar 2kg iso, en de zgn gratis is concentraat.
Zonder aanbieding heb je concentraat voor €84,- 4500gr
![]()
Whey Temptation Bulk 4500g - de goedkoopste whey van Europa
Whey Temptation, de voordeligste whey van Europa! Heerlijke smaken in een bulkzak. 4500 gram slechts €69,90.www.powersupplements.nl
www.basicwhey.nl
Iso-whey is daar ook vaak 38,- per 2 kg als er voorraad is.Mijn vriendin heeft zojuist bij 17nutrition 8kg WheyProteïne besteld voor 120,- (2kg is 29,95,-), lekker hoor.
In onze gym betaal je voor 2.2kg Biotech 65,- per pot....