MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment

Haalde jaren terug altijd bij MP, maar die smaken zijn gewoon te zoet. Vind hun flavour drops smaken ook gewoon goor en banaan of chocola smaakt zelfs vies.

• Like
Waarderingen: Onit

Bijlagen

• Screenshot_20231213_170607_Chrome.jpg
    Screenshot_20231213_170607_Chrome.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 50
#smakenverschillen

Heb via werk hele jaar een kortingscode van 40% bij Body Lab. Indien iemand er wat mee is, laat maar weten.

Misschien niet helemaal passend in dit topic maar, iemand nog tips voor PB2 of een alternatief voor een leuke prijs? Amazon heeft een namaak PB2, maar komt ongeveer op dezelfde prijs neer.. Anders bestel ik gewoon weer bij Bol.

Iemand daar wel eens gekocht, en hoe is de kwaliteit ?

Iemand daar wel eens gekocht, en hoe is de kwaliteit ?
ik haal daar geregeld de non stim pre, die is van goede kwaliteit en smaakt ook wel echt top. Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen dus ik zal vanavond even een update gegeven. JayWhey, en de mannen van Android Health Clinic hebben daar recentelijk een podcast opgenomen.

Zondag avond besteld, vanochtend om half 9 ontvangen. Levering echt top, wat betreft eiwitten, ruikt prima, (niet heel belangrijk). Smaakt echt prima en goed oplosbaar ook in kwark. Erg fijn poeder!

Zondag avond besteld, vanochtend om half 9 ontvangen. Levering echt top, wat betreft eiwitten, ruikt prima, (niet heel belangrijk). Smaakt echt prima en goed oplosbaar ook in kwark. Erg fijn poeder!
Specifiek de chocola toffee is echt heel lekker 😋

Zit nu ff te kijken, maar €64,- is niet echt goedkoop voor -3kg whey

2kg ervan is isolaat, dat is sowieso al goedkoper dan Myprotein en xxl nutrition. daarbij krijg je de 908 gram whey als extra.

Zit nu ff te kijken, maar €64,- is niet echt goedkoop voor -3kg whey
Doe mij een site waar je voor minder geld isolaat kunt kopen? Zelfs gewone concentraat betaal je voor 5 kg tegenwoordig al gauw 100 euro voor, dus dit is vrij goedkoop.

Doe mij een site waar je voor minder geld isolaat kunt kopen? Zelfs gewone concentraat betaal je voor 5 kg tegenwoordig al gauw 100 euro voor, dus dit is vrij goedkoop.
Ben je te laat, zie eerder met BF.
Je krijgt ook maar 2kg iso, en de zgn gratis is concentraat.
Zonder aanbieding heb je concentraat voor €84,- 4500gr

4kg whey iso kost 76,- naturel

2.5kg iso bij bulk is 64,50 met zgn kortingcode
50OFFE
Bij mypro €64,- met code ELLENA

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn vriendin heeft zojuist bij 17nutrition 8kg WheyProteïne besteld voor 120,- (2kg is 29,95,-), lekker hoor.

In onze gym betaal je voor 2.2kg Biotech 65,- per pot....

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven