AndroidHealthClinic

Beste eiwitdeals op dit moment

Dat is goedkoop. Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit daar is en of het te eten/drinken is. 8 kg voor 120 euro is wel heel goedkoop.

Delicious whey protein blijft toch wel een van mn favorieten, iets duurder maar 👌

• Like
Waarderingen: K82
Dat is goedkoop. Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit daar is en of het te eten/drinken is. 8 kg voor 120 euro is wel heel goedkoop.

Delicious whey protein blijft toch wel een van mn favorieten, iets duurder maar 👌
Ja wat betreft de smaak is het voor ons ook nog onbekend. Laatst had ze ook al bij FitPhoenix 4 potten 60,- 4kilo gehaald en die smaakt prima, alleen vanille en banaan was beschikbaar toen.

• Like
Waarderingen: BB_

De 17nutrition Isolaat is oke. Niet werelds maar prima te drinken. Voor de prijs is het prima.

• Like
5 kg voor €49,15 bij MyProtein met de code "MarinoVIP", het is een code van een influencer, maar who cares:
Mijn maten en ik zijn jouw dankbaar, topper!
Wel voor 55euro = 5kg besteld maar als nog top prijs.
+25kg besteld 😄!

• Bicep
Eerste lading is binnen.

Perfect Whey van FitPhoenix

4 x 1kg = 60,-

Leuke actie.
IMG_20231222_145934.jpg

• Like
Plaats ook effe een review qua smaak en oplosbaarheid en foto van ingrediënten

Plaats ook effe een review qua smaak en oplosbaarheid en foto van ingrediënten
Smaak is redelijk,, niet dat ie vies is ofzo maar had beter gekund. De banaan mag wel wat sterker smaken, de vanille trouwens ook. Smaakt een beetje light.....vind ik.

Oplosbaarheid is wel ok, kan iets beter, soms blijft er een klontje in t rooster zitten vd beker, ondanks goed shaken.

Smaak is denk ik ook beetje light omdat ik shake met water neem, geen melk.......ik moet minder fluffy worden dus daarom water. Misschien dat t met melk wel wat beter smaakt.

Foto komt er aan.....

Hopelijk is de foto een beetje duidelijk...
IMG_20231222_153151.jpg

IMG_20231222_153212.jpg

• Like
Ik mix whey altijd met water. of moet weer gekke dag hebben dat ik me havermout/brinta en whey in chocomelk kook/oplos :D

Ik mix whey altijd met water. of moet weer gekke dag hebben dat ik me havermout/brinta en whey in chocomelk kook/oplos :D
Ik doe er wel 50gr brinta in, nadat ik getraind heb neem ik dan een shake met brinta en water.

Shake met chocomelk is ook wel geniaal eigenlijk maar mag ik nog niet hebben.

Ik kan niet wachten tot ik straks mijn powershakes weer drink: 300ml water, 300ml melk, schep whey, 1 banaan, 1 eetlepel pindakaas, brinta, shaken.......heerlijk.....wel veel kcal

Ik doe er wel 50gr brinta in, nadat ik getraind heb neem ik dan een shake met brinta en water.

Shake met chocomelk is ook wel geniaal eigenlijk maar mag ik nog niet hebben.

Ik kan niet wachten tot ik straks mijn powershakes weer drink: 300ml water, 300ml melk, schep whey, 1 banaan, 1 eetlepel pindakaas, brinta, shaken.......heerlijk.....wel veel kcal
Ik heb meestal 4-5kg iso-whey/caseïne wat ik mix met aardbei-choco voor smaak. soms heb ik zoń dag dat ik alles in de chocomelk gooi(niet gehele 5kg) :D

• Like
Die van FitPhoenix kan wel een beetje schuimen, is niet altijd even prettig.

Ik zie dat de whey wederom duurder is geworden. Terwijl de prijs bij kleinere concurrenten juist lager worden/blijven. Waarom is dat toch?
Perfect whey was nog geen jaar geleden 41,99. Nu 46,99.

Ik vind het jammer want ik koop al bijna 20 jaar eiwitten bij je, maar het houdt ergens wel een keer op..
prijs die ik nu veel zie is 19,- p/kg als je 5kg koopt. oa Bulk hangt er zgn korting aan, maar dat is fake.
4.5kg whey concentraat a 84,90
XXL was 78,- voor 4kg, okt ineens 86,- en nu 90,-

edit: Mypro ook mokerduur, maar met kortingcode ELLENA 5kg voor 98,-

Reden: uitbreiding
Laatst bewerkt:
Ja dat verschilt met al de codes

Vandaag voor het eerst de vanille met melk gedronken van 17nutrition, wat is dat lekker zeg holy moly. Nieuwe vaste klant erbij voor die lage prijzen

• Like
Vandaag voor het eerst de vanille met melk gedronken van 17nutrition, wat is dat lekker zeg holy moly. Nieuwe vaste klant erbij voor die lage prijzen
Hij is goed hé, niet te hard schudden want dan gaat ie schuimen, althans bij mij wel🤣

Terug
Naar boven