AndroidHealthClinic

Beste eiwitdeals op dit moment

Ik heb vorige week whey isolaat van 17 nutrition met de smaak banaan gekocht. Het schuimt niet en smaakt prima. Alleen het lijkt alsof de whey wat minder fijn van tekstuur is als wat ik gewend ben is dat normaal? Ik bedoel met het scheppen heb ik meer moeite met het vol krijgen van de scoop omdat het niet zo fijn is poeder is.
Structuur is inderdaad wat minder fijn. Zelfde bij mij. Lijkt beetje op speelzand ofzo 😉

Structuur is inderdaad wat minder fijn. Zelfde bij mij. Lijkt beetje op speelzand ofzo 😉
Dat heb ik ook met Body & Fit. Ik heb dat zelf liever dan van dat stuifpoeder waar de helft van wegwaait en de rest klontert in de shake. Ik had dat met Bodylab hele tijd geleden.

Dat heb ik ook met Body & Fit. Ik heb dat zelf liever dan van dat stuifpoeder waar de helft van wegwaait en de rest klontert in de shake. Ik had dat met Bodylab hele tijd geleden.
Als het klontert is idd helemaal kut.. die delicious van xxl is heel erg fijn, maar klontert totaal niet. Zal toch aan fabrikanten liggen denk ik.

Nu van myprotein Impact Whey Protein, maar die mixt ook weer wat minder. Vooral als ik een whey drip wil maken is het lang roeren voordat het een mooi papje wordt.

1,5% zonnebloemlecithine zorgt er al voor dat het goed mengt.

2kg whey isolaat met vanille smaak weer op voorraad bij 17 nutrition, hopelijk met maatschepje

Zat toevallig in een gesprek dat hiertoe leidde, dus ff snel wat in elkaar geflanst.
Prijs per gram eiwit (Want dat is eigenlijk het enige relevante)

Tabel van goedkoop naar duur;
-oud scroll omlaag-

Plaatje A - Lager is beter
-oud scroll omlaag-

Plaatje B - Lager is beter
-oud scroll omlaag-

Laat maar weten als ik ergens een prijs hanteer die niet klopt of als je wilt dat ik een merk/productlijn toevoeg.

Laatst bewerkt:
Zat toevallig in een gesprek dat hiertoe leidde, dus ff snel wat in elkaar geflanst.

eiRnweA.png

ixf7Yfb.png

ixrohTD.png

Laat maar weten als ik ergens een prijs hanteer die niet klopt of als je wilt dat ik een merk/productlijn toevoeg.
17nutrition

Laatst bewerkt:
Ik hou de staffelkorting van 2 stuks aan, dat lijkt me het meest realistisch.

€ per gram eiwit in product
Tabel: (Klik voor groter)
3nFz0Z7.png

Alles: (Lager is beter)
t4orzIz.png

Anders (Aanschafwaarde in kolom)

QjjVjwj.png

Laat maar weten of ik wat moet toevoegen/aanpassen.

Bij realistische prijs heb ik de standaard kortingcodes meegenomen die year round beschikbaar zouden zijn.
Kan evt wel een overzicht maken.
Zo ESN bijv. 10%, MyProtein 25%..
Refereer dus altijd naar de kolomwaarde, daarop is de prijs per gram eiwit gebaseerd.

Af en toe stunten ze met hogere kortingen, zou wel een andere diagram kunnen opmaken om “year round” en “bij stunt-acties” te kunnen scheiden.

Laatst bewerkt:
Voor mij in ieder geval;

Bij XXL net zo goed de isolaat kopen, prijsverschil met whey delicious vind ik minimaal.

Bij ESN vooral aantrekkelijk bij hogere korting dan 30%

Als er nergens sale is een 2.2kg pot gold standard kopen.

-oud scroll omlaag-

-oud scroll omlaag-

-oud scroll omlaag-

@Valandinz : check ook basic whey : https://www.basicwhey.nl/

Misschien is het eigen merk van bodylab ook nog wel interessant om mee te pakken

https://www.bodylab.nl/

@Valandinz
Koop daar nooit wat. wie gaat er whey kopen met 73gram per 100gram product. dan kun je net zo goed bij Action kopen(Bodymass)
Ingrediënten: Mengsel van wei-eiwitten (wei-eiwitconcentraat, wei-eiwitisolaat, wei-eiwithydrolysaat); emulgator: sojalecithinen. allergenen: Bevat melkeiwit, lactose en soja. Kan sporen van gluten en ei bevatten. Speciale ingrediënten: Bevat zoetstoffen en smaakstoffen.

Voedingstabelper 100gpro Portion % RM* per portie
Energie 1.595,17 kilojoules 381,00 kcal 574,26 kilojoules 137,16 kcal 6,86 %
Totaal vet 6,00 g 2,16 g 3,09 %
waarvan Verzadigd vet 3,00 g 1,08 g 5,40 %
Totaal koolhydraten 8,00 g 2,88 g 1,11 %
waarvan Suiker 5,00 g 1,80 g 2,00 %
Voedingsvezels 0,50 g 0,18 g 0,60 %
Eiwit 73,00 g 26,28 g 52,56 %
Zout 0,00 g 0 g 0%

Koop daar nooit wat. wie gaat er whey kopen met 73gram per 100gram product. dan kun je net zo goed bij Action kopen(Bodymass)
Ingrediënten: Mengsel van wei-eiwitten (wei-eiwitconcentraat, wei-eiwitisolaat, wei-eiwithydrolysaat); emulgator: sojalecithinen. allergenen: Bevat melkeiwit, lactose en soja. Kan sporen van gluten en ei bevatten. Speciale ingrediënten: Bevat zoetstoffen en smaakstoffen.

Voedingstabelper 100gpro Portion % RM* per portie
Energie 1.595,17 kilojoules 381,00 kcal 574,26 kilojoules 137,16 kcal 6,86 %
Totaal vet 6,00 g 2,16 g 3,09 %
waarvan Verzadigd vet 3,00 g 1,08 g 5,40 %
Totaal koolhydraten 8,00 g 2,88 g 1,11 %
waarvan Suiker 5,00 g 1,80 g 2,00 %
Voedingsvezels 0,50 g 0,18 g 0,60 %
Eiwit 73,00 g 26,28 g 52,56 %
Zout 0,00 g 0 g 0%

Wat vind je van de idolaat dan? Die heeft 84 gram

@Muxster / @Bullshark / @Misaa
-Gehanteerd kortingspercentage toegevoegd aan tabel
-MyProtein hogere korting gebruikt
-Bodylab toegevoegd
-Basic Whey toegevoegd

Laat prijsaanpassingen / Andere merken maar weten.
Klik op de plaatjes om ze groter te maken.

Tabel (Adviesprijs/Prijs incl korting / Kortingpercentage)
LmdP1KE.png

Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Alle formaten
De € per gram eiwit is berekend op de aanschafprijs die je binnen de staaf ziet. Voor het kortingspercentage; zie tabel.
Kies je voor een pot whey - Controleer dan bij het afrekenen of de prijs overeenkomt met de prijs waarop het is gebaseerd.
41fxgJq.png

Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Potten onder 1500 gram
De € per gram eiwit is berekend op de aanschafprijs die je binnen de staaf ziet. Voor het kortingspercentage; zie tabel.
Kies je voor een pot whey - Controleer dan bij het afrekenen of de prijs overeenkomt met de prijs waarop het is gebaseerd.
GJHd03u.png

Staafdiagram: Goedkoopste € per gram eiwit in whey - Potten boven 1500 gram
dVdHOiZ.png

Laatst bewerkt:
Wat is die adviesprijs bij Basic whey? Ik kom gewoon steeds op 18ct/gr uit met mijn bestellingen.

Terug
Naar boven