Macagenius
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je timing kon niet beterMy Protein 2.5kg whey isolaat met code "Ellen" €50 euro
@Seth_Fit het is niet zijn code, maar algemene code.Samenvattend... alstublieft 🙂
Kortingscodes MyProtein:
Merijn
Ellena
Beast
Gsg36
Ryan
Matt
Ellen
Altijd even kijken wat de meeste korting geeft als je wil bestellen. Kan op dezelfde dag allemaal van elkaar verschillen.
En het is vaak korting bovenop de aanbiedingsprijs.
Die geeff nu minder korting danDe code danewen geeft nog wat meer korting. Geldt overigens ook voor de impact whey. Afhankelijk van je voorkeur en portemonnee.
"Ellen" geeft momenteel 36%korting. Net gezien op hun site.
Ook in naturel."Ellen" geeft momenteel 36%korting. Net gezien op hun site.
Maar eigenlijk zoek ik Whey concentraat of idolaat, die zonder smaak en kleurstoffen.
Weet iemand een goede deal?
Kies je smaakloos"Ellen" geeft momenteel 36%korting. Net gezien op hun site.
Maar eigenlijk zoek ik Whey concentraat of idolaat, die zonder smaak en kleurstoffen.
Kies je smaakloos
Impact Whey Isolate | Myprotein NL
Onze Impact Whey Protein Isolate is een hoogwaardig isolaateiwit dat meer dan 90% eiwitten per portie bevat met slechts 1% vet en 1 g koolhydraten. Gratis bezorging.nl.myprotein.com
Basic wheyMaar eigenlijk zoek ik Whey concentraat of idolaat, die zonder smaak en kleurstoffen.
Grappig, die zag ik ook.
Waarom wil je iso dan?alleen jammer dat ie nu voor 4kg 89,- vraagt(iso) ik heb nog gekocht voor 74,-
Omdat ik maf ben. maar de concentraat is ook in prijs gestegen