MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment

Leuke actie?

Screenshot_20240202_141607_com.android.chrome.jpg
Misschien een domme vraag, maar heeft iemand dit ooit besteld? Kan dit wel wat zijn voor die prijs? Maar 78 gram eiwit per 100 gram voor proteine zonder smaak, misschien geeft dit het antwoord al.

Misschien een domme vraag, maar heeft iemand dit ooit besteld? Kan dit wel wat zijn voor die prijs? Maar 78 gram eiwit per 100 gram voor proteine zonder smaak, misschien geeft dit het antwoord al.
Concentraat is altijd lager in eiwit per 100 gram dan isolaat. ook van XXL

Ook wel benieuwd, nu 130 euro voor 20 kg lijkt wel too good to be true.

Heeft iemand nog een kortings code voor dit studentje ?

Tot gister was de korting van MP vanaf org. prijs. Schiet dan weinig op met de huidige korting zonder code. 5kg €90,43

"Ellen" geeft op dit moment de hoogste korting = 36% (toevallig achter gekomen wilde Ellena invoeren) . Ik heb alle codes geprobeerd vanaf de 1ste pagina.
Kan per dag wisselen welke code t hoogst is.
Dus altijd alles even proberen.
Ik zal ellen toevoegen.

Reacties op gestegen prijzen

Reactie powersupplements:

De prijzen van whey gaan binnenkort helaas juist omhoog. We hebben flink ingekocht om dit te voorkomen maar de stijging zit er al enkele maanden in en zal stapsgewijs een invloed gaan uitoefenen op de prijs op de website. Ik heb de bijlage even bekeken maar dit is niet hoe de prijzen van whey isolaat en whey concentraat zich nu ontwikkelen. Wij maken hiervoor gebruik van de Vesper-index waarmee we wekelijks een overzicht krijgen van de marktprijzen. Hierop is duidelijk te zien dat er in 2024 opnieuw een recordhoogte bereikt kan worden. Eerder was er een piek van juni t/m september 2022 en daarna een langzame daling, maar niet naar het oude niveau. Vanaf september 2023 is de prijs weer flink aan het stijgen gegaan (meer dan een verdubbeling).
Vriendelijke groeten,
Jaap Kuiper - Power Supplements
Reactie myprotein:

Thank you for getting in touch. I am so sorry for the inconvenience this may have caused. The cost of goods, production and transport has increased significantly over the past year due to many external factors. We will never compromise on quality, so adjusting our prices in line with changes in the industry allows us to maintain the high standards of our products so that you can achieve your goals. Our aim is to always bring you the best quality products at the most affordable prices. Kind regards, Kary Myprotein Customer Care Team
Reactie xxlnutrition:

Bedankt voor je bericht! We begrijpen dat het vervelend is als de prijzen stijgen en we willen je verzekeren dat we ons best doen om het zo beperkt mogelijk te houden. Helaas zijn stijgende kosten voor grondstoffen, verpakkingen en verzending niet aan ons voorbijgegaan. We blijven nog steeds streven naar de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs, maar moeten momenteel iets hoger uitkomen.

We zijn trots op onze zeer goede relaties met onze producenten en door groot in te kopen, kunnen we de prijsstijgingen zo veel mogelijk beperken. Zodra de markt stabiliseert en de prijzen weer dalen, zullen we onze prijzen natuurlijk aanpassen.

Bedankt voor je begrip!

Met sportieve groet,

Tom

XXL Nutrition

Bij de Action is nu 2,4kg Bodymass whey te koop voor €29,95.
Leuk prijsje lijkt me.

Dat is meer een weightgainer met zoveel vet en suiker
De kwaliteit van hun whey gaat wel hard achteruit inderdaad. Ik kocht jaren geleden nog whey van Bodymass met 6,4 gram vet (nu 10,1) en 4,3 gram kh (nu 12,5 !!!) per 100 gram! Eiwitgehalte was toen nog 80,3 (nu 70).

:eek: :thumbd:

Laatst bewerkt:
Volgens mij was alleen de creatine wel te doen van Body Mass.

Terug
Naar boven