XXL Nutrition

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

zoals ik al zei, het is een EXTRA steuntje in de rug. natuurlijk is het dieet in orde. Zo'n burner is gewoon handing bij het kwijtraken van dat laatste lastige randje. Bovendien moet je niet vergeten dat jij pas negentien bent (ben zelf ook nog maar 26 maar als je wat ouder wordt, gaat het zo snel niet meer)

Ja maar je kan toch beter je dieet eerst op orde brengen en sporten enzo?
of is dat allemaal al in orde?
met die stats moet je toch nog veel kunnen afvallen zonder "extra's" zou ik denken?

want als je dieet enzo niet in orde is, verliest zo een fatburner toch bijna alle waarde..
Zoals hierboven, ik let ook zoveel mogelijk op wat ik eet, ik sport normaal 4x (soms 5x) per week. Ik eet mijn 5 a 6 maaltijden per dag, drink veel water etc.. toegegeven het staat niet op 100% op punt, aangezien ik nog de bffm ebook aan't doornemen ben, maar ik ben oooo zo gevoelig aan een klein beetje teveel koolhydraten :( zucht, en dat maakt het er niet makkelijker op. Plus, om de 4-6 maand of door een kleine blessure durf ik wel eens aan alles m'n voeten te vegen en dan eet ik een week of 2 smerige troep en sport ik bijna niet. In dat geval staan we weer bijna aan het begin (Slecht karakter, ik weet het, maar daar wordt aan gewerkt)

Tot slot, ook al is het effect van een fatburner geen compleet wondermiddel, psychologisch helpt het mij en anderen ons 'dieet' of levenswijze vol te houden.

175cm/82kg, en +-22% (laatste keer gemeten, zal nu its lager liggen) vet. Veel teveel dus, elke beetjes kunnen helpen

Met zo'n hoog vet% kan je makkelijk naar 16% komen met gewoon een deftig voedingsschema op te stellen en cardio te doen.
Zelf ben ik ook van 87,3Kg naar 81,7Kg gegaan. Had ik in die 5 weken mijn vetverbrander gebruikt was dit een dikke en nutteloze verspilling geweest.
Als je al moeite hebt om onder de 20% te geraken is je voeding zeker en vast niet orde.
Ik heb ook via BTFFTM mijn voedingsschema opgesteld, een echte aanrader. Zou deze eerst eens lezen ipv al met fatburners bezig te zijn.

Zoals hierboven, ik let ook zoveel mogelijk op wat ik eet, ik sport normaal 4x (soms 5x) per week. Ik eet mijn 5 a 6 maaltijden per dag, drink veel water etc.. toegegeven het staat niet op 100% op punt, aangezien ik nog de bffm ebook aan't doornemen ben, maar ik ben oooo zo gevoelig aan een klein beetje teveel koolhydraten :( zucht, en dat maakt het er niet makkelijker op. Plus, om de 4-6 maand of door een kleine blessure durf ik wel eens aan alles m'n voeten te vegen en dan eet ik een week of 2 smerige troep en sport ik bijna niet. In dat geval staan we weer bijna aan het begin (Slecht karakter, ik weet het, maar daar wordt aan gewerkt)

Tot slot, ook al is het effect van een fatburner geen compleet wondermiddel, psychologisch helpt het mij en anderen ons 'dieet' of levenswijze vol te houden.

whahah best herkenbaar :P vooral dat KH gedoe, blessures (YES IK BEN ER NU VANAF!!!!:banana::evilnana:(for now)) en 1 week lang ongezond slecht (en lekker) te eten....:meal::bierbang::popcorn:

maar ja een mens moet wat te doen hebben ja toch? :P

Met zo'n hoog vet% kan je makkelijk naar 16% komen met gewoon een deftig voedingsschema op te stellen en cardio te doen.
Zelf ben ik ook van 87,3Kg naar 81,7Kg gegaan. Had ik in die 5 weken mijn vetverbrander gebruikt was dit een dikke en nutteloze verspilling geweest.
Als je al moeite hebt om onder de 20% te geraken is je voeding zeker en vast niet orde.
Ik heb ook via BTFFTM mijn voedingsschema opgesteld, een echte aanrader. Zou deze eerst eens lezen ipv al met fatburners bezig te zijn.

+1

Ik heb weleens e.e.a. geprobeerd maar wordt hyper van die dingen. Train er juist minder lekker van. Voor mij hoeven ze niet meer.

Ik heb weleens e.e.a. geprobeerd maar wordt hyper van die dingen. Train er juist minder lekker van. Voor mij hoeven ze niet meer.

Ik snap precies wat je bedoelt. In het begin moest ik er nog erg aan wennen en ik vond het ook niet lekker trainen. Veel te trillerig en niet stabiel. Nu voel ik het nagenoeg niet meer (ongeveer gelijk aan een kopje koffie qua gevoel). Als ik door dit potje heen ben kap ik ermee. Ik ben best veel vet kwijtgeraakt. of dat nou komt mede door de burners of dat het een placebo effect heeft en eigenlijk door voeding en training komt is me eigenlijk om het even, ik vind het resultaat belangrijker.

greetz

Zou een fatburner zonder aangepast dieet (maar wel met cardio) eigenlijk effect geven? Een maat van mij wil dat namelijk toepassen... terwijl ik 'm probeer uit te leggen dat dat 100% geldverspilling is! Maar het kan zijn dat ik mis ben, dus corrigeer mij maar in dat geval ;)

grtz

blikjes bij de kruidvat met veel caffiene, en taurine en 0% suiker. kosten 0,29 cent per stuk, drink er 3 a 4 van per dag, gedurende 4 tot 6 weken, en je valt ruim 1 kilo vet af. Althans bij mij..

ben benieuwd :) ga strax ook een log maken met pietje1983 ( staat hierboven wel aangegeven ;)) nog een paar weken gewoon cutten en dan lipo-6 proberen eerst eens kijken hoe het bevalt, dan denk ik wel stacken met red acid gen, vooral de namiddag heb ik altijd erg last van "zin in zoet" :P

binnenkort weer zomer, lekker veel ijsjes, fruitsap en nog langer wakker blijven zodat je nog meer kan eten :D
achja... ik begin dan wel met de bulk :p

whahah best herkenbaar :P vooral dat KH gedoe, blessures (YES IK BEN ER NU VANAF!!!!:banana::evilnana:(for now)) en 1 week lang ongezond slecht (en lekker) te eten....:meal::bierbang::popcorn:

maar ja een mens moet wat te doen hebben ja toch? :P

Ach we zijn geen wedstrijd bodybuilders. Natuurlijk moeten we onze 6 goede maaltijden eten maar als je dan eens een keertje naast de pot piest.. so what? Het moet ook een beetje leuk blijven he. Dat beetje rommel sporten we er ook wel weer af ;) Af en toe mag ik van mezelf best even naar "Achmed op de hoek" een lekker vet kebabje halen :)

wat denken jullie van de svelta stac van pasio ingredients ?

denk zelf dat dit een goed "extra'tje is voor als je op een plateau zit

Fatburner?? welke de beste ??

welke van de 2 zou beter zijn of zijn ze allebij niet goed ??

Liquid fatburner

of

X-Trine?????

wie kan me hierbij helpen ?

welke anders??

venom hyperdrive ??? is dat een hele goede ?
ik wil namelijk voor de zomer straks strak zijn zou dat lukken ??

ik sport nu bijna elke dag want ik doe een sportopleiding
en zelf savonds doe ik cardio 40 min en dan sauna ??

hulp nodig :P

Terug
Naar boven