Fitness Seller

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

binnen 48 uur na betaling.

nou ik ben ondertussen gestopt met lipo en ook 7.6 kilo afgevallen
kracht stats aardig gelijk gebleven ( chinnen wel veel meer reps :P )
zit nu op 11% en ik vind het wel weer genoeg geweest.

het wennen duurde wel heel lang. ik nam elke dag maar 1 pil en soms 2 maar dan ging ik ook echt stuiteren. Nu net de laatste week als ik er 1 naam dan ging het wel en lukte 2 ook wel

ik heb overigens geen cardio gedaan

nou ik ben ondertussen gestopt met lipo en ook 7.6 kilo afgevallen
kracht stats aardig gelijk gebleven ( chinnen wel veel meer reps :P )
zit nu op 11% en ik vind het wel weer genoeg geweest.

het wennen duurde wel heel lang. ik nam elke dag maar 1 pil en soms 2 maar dan ging ik ook echt stuiteren. Nu net de laatste week als ik er 1 naam dan ging het wel en lukte 2 ook wel

ik heb overigens geen cardio gedaan

dus alleen met een dieet en die pillen?

ik hoor veel goeie verhalen over die shizzle, dus why not? ja toch?

Lipo 6 heb je het dan over??

ja dat zou nog eens leuk zijn ;)

mja dat je der KT bij doet kon ik enigzins nog wel snappen :) klinkt goed

Ben zelf ook 5-8kg afgevallen met alleen Stacker4 caps , omdat ik stacker 4 nam had ik nooit meer honger > zelfs geen dieet nodig :D

Maarja, nu werkt dat niet meer zo (helaas) gewenning is a b*ch :P

Ben zelf ook 5-8kg afgevallen met alleen Stacker4 caps , omdat ik stacker 4 nam had ik nooit meer honger > zelfs geen dieet nodig :D

Maarja, nu werkt dat niet meer zo (helaas) gewenning is a b*ch :P

mag toch hopen dat je wel IETS hebt gegeten he ;)

Laatst bewerkt:
ow enne dat van die auto was niet mijn schuld.. maar blijft k*t, verzekering en die dagwaardes enzo.. bah

zeg met die lipo-6 ... is dat ook een goede appetite supressant?
zat er anders over te denken om te stacken met red acid gen van controlled labs.
Red Acid Gen 2 (Controlled Labs) || Body en Fit Shop

en zijn er al meer ervaringen met lipo-6x? op sommige site is de lipo-6 al vervangen voor de 6x...

zeg met die lipo-6 ... is dat ook een goede appetite supressant?
zat er anders over te denken om te stacken met red acid gen van controlled labs.
Red Acid Gen 2 (Controlled Labs) || Body en Fit Shop

en zijn er al meer ervaringen met lipo-6x? op sommige site is de lipo-6 al vervangen voor de 6x...

Ik ben nu 2 dagen bezig met lipo-6, ik krijg er een flinke energy boost van maar ik heb wel normaal honger. Over de effecten kan ik nog niet zo veel zeggen maar ik houd jullie op de hoogte

Terug
Naar boven