XXL Nutrition

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Ik ben nu 2 dagen bezig met lipo-6, ik krijg er een flinke energy boost van maar ik heb wel normaal honger. Over de effecten kan ik nog niet zo veel zeggen maar ik houd jullie op de hoogte

ben benieuwd :) ga strax ook een log maken met pietje1983 ( staat hierboven wel aangegeven ;)) nog een paar weken gewoon cutten en dan lipo-6 proberen eerst eens kijken hoe het bevalt, dan denk ik wel stacken met red acid gen, vooral de namiddag heb ik altijd erg last van "zin in zoet" :P

Schijnt dat je best supps met gugglesterones in vermijdt, werkt nix vetverbrandend ofzo maar wel anti-androgeen..op bb.com is er meer info over te vinden.

Grtz

Schijnt dat je best supplementen met gugglesterones in vermijdt, werkt nix vetverbrandend ofzo maar wel anti-androgeen..op bb.com is er meer info over te vinden.

Grtz

miss is een link handig? ik kan alleen maar positeve dingen vinden...

toch wel vreemd, en het feit dat veel, zo niet heel veel mensen positieve ervaringen hebben met lipo-6 ondanks die guggulsterones

Laatst bewerkt:
ben benieuwd :) ga strax ook een log maken met pietje1983 ( staat hierboven wel aangegeven ;)) nog een paar weken gewoon cutten en dan lipo-6 proberen eerst eens kijken hoe het bevalt, dan denk ik wel stacken met red acid gen, vooral de namiddag heb ik altijd erg last van "zin in zoet" :P

Waarom neem je nietr gewoon een ****ing zoete weishake zoals de cooky dough smaak van precision engineered (Tuinen) of een andere zoete. Heb je 2 vliegen in 1 klap :)

Waarom neem je nietr gewoon een ****ing zoete weishake zoals de cooky dough smaak van precision engineered (Tuinen) of een andere zoete. Heb je 2 vliegen in 1 klap :)

ja dat probeer ik zoveel mogelijk al te doen. ben nu nog ff op zoek naar een niet zo lompe shakebeker die ik ook makkelijk in m'n tas kan stouwen, dan heb ik ook die mogelijkheid op school. (neem overigens matrix 5.0 cookies&cream JUMM:P)

ik sprak trouwens gister een jongen inde sportschool die aan het cutten is, hij slikt lipotrophin am en pm en daarbij gebruikt hij ook nog animal cuts ... is dat niet teveel van het goede? (voornamelijk het caffeinegehalte?)

ik sprak trouwens gister een jongen inde sportschool die aan het cutten is, hij slikt lipotrophin am en pm en daarbij gebruikt hij ook nog animal cuts ... is dat niet teveel van het goede? (voornamelijk het caffeinegehalte?)

kan hij wél slapen met die lipotrophin pm? en die combi lijkt me een beetje té veel van het goeie..

misschien, als je pech hebt, werken de stoffen mekaar ook tegen?

kan hij wél slapen met die lipotrophin pm? en die combi lijkt me een beetje té veel van het goeie..

misschien, als je pech hebt, werken de stoffen mekaar ook tegen?

ja hij slaapt er juist heel goed op...verschilt dus blijkbaar echt per persoon.

denk ook dat die combi niet echt geweldig is, ik hoop alleen voor hem dat het niet schadelijk is :P

Maar wat is nu het beste aan te raden?

Lipo 6 werkt voor 1 goed andere slecht(Zal toch wel altijd p.p. verschillen)
Hydroxcut Iets?

Ik koop het liefste mijn spullen bij xxlnutrition. En kan daar iig geen Lipo 6 vinden. De hydroxcut is in de aanbieding. Aan te raden?

Ik ben 2x Hot-Rox:Extreme genomen, qua thermogeen voelde ik hem zeker.

Maar dit is dan ook ijn eerste FB en drink amper koffie etc.

Burn the fat

hier staat ie. het is de bovenste, de onderste is de opvolger die is een tientje duurder. Ik heb gewoon de oude genomen, hij is 2 keer beste fatburner geweest dus dat er nu een nieuwe is maakt de oude nog niet slecht :)

Waarom grijpen jullie eigenlijk naar een fatburner?
Hoeveel is jullie gewicht/lengte dan eigenlijk?

175cm/82kg, en +-22% (laatste keer gemeten, zal nu its lager liggen) vet. Veel teveel dus, elke beetjes kunnen helpen

Ja maar je kan toch beter je dieet eerst op orde brengen en sporten enzo?
of is dat allemaal al in orde?
met die stats moet je toch nog veel kunnen afvallen zonder "extra's" zou ik denken?

want als je dieet enzo niet in orde is, verliest zo een fatburner toch bijna alle waarde..

Ja maar je kan toch beter je dieet eerst op orde brengen en sporten enzo?
of is dat allemaal al in orde?
met die stats moet je toch nog veel kunnen afvallen zonder "extra's" zou ik denken?

want als je dieet enzo niet in orde is, verliest zo een fatburner toch bijna alle waarde..

Zit zelf op dit gewicht, en ga pas na een overtuigende discussie een fatburner op latere tijd gebruiken.

Terug
Naar boven