XXL Nutrition

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

venom hyperdrive ??? is dat een hele goede ?
ik wil namelijk voor de zomer straks strak zijn zou dat lukken ??

ik sport nu bijna elke dag want ik doe een sportopleiding
en zelf savonds doe ik cardio 40 min en dan sauna ??

hulp nodig :P

begin al eens met 60 minuten cardio te doen

bump??

ja maar ik doe zelf ook op school sporte elke dag van 9 uur sochtends tot 3 uur smiddags....

De Universal Animal Cuts is dit jaar ongekend populair.
Velen vinden de ''kuur'' duur van maar 3 weken erg prettig en bij velen schijnt het goed te werken. (zelf niet geprobeerd)

SUB-Q is ook een goede vind ik

ephi

he ppl, ikzelf ben al ruime tijd bezig met behoorlijk hard cardio en dieten etc. mijn percentage is onder de 15 geweest en nu weer 16 (door weinig cardio en veel kracht laatste tijd)..

ik heb dynaburn van dymatize geprobeerd.. echt troep.. je krijgt zo'n ophoping van zuur in je maag en tis alleen goed voor de vitaminen.. want afvallen? nee..:eek:

ik wil echt goed hard aan mn percentage sleutelen maar succes thans nog niet behaald. Ik heb twee-drie jaar lang 3 x in de week hardgelopen, 30 km gefietst 5 dagen per week en ook veel gemarst vóór en tijdens defensie.. lager dan 15 wordt em niet á la nature.. :nowai:

is er iemand die mij een bepaalde stack kan aanraden oid?

ik wordt namelijk een beetje tureluurs van deze topic.. haha..

pm me maar..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

En heb je ervaringen met LIPO6/DydroXYcut? Zoja reageerde je hier ook scherp op?(energiestoot)

Lipo 6x
Wat een troep! Beter naturel sterk worden en blijven... Even veel energie, maar na een paar dagen een terugval. En als je stopt, dan een paar dagen bekaf... nooit meer.

Dit product doet wel wat het beloofd, maar geloof mij maar dat dit niet de juiste manier is. Ik heb ook een potje gekocht en even uitgeprobeerd. Het is vrij sterk spul en dat is de reden dat je er zo van af valt. Je kan van elk bestanddeel op internet vinden wat het is en waar het nu voor gebruikt wordt. Sommige bestanddelen worden gebruikt in anti-depresiva medicijnen. Andere bestanddelen in medicijnen om autisme te behandelen. Ook zelfs een bestanddeel om erectie problemen te behandelen. Je voelt het dus ook meteen wanneer je Lipo 6x neemt. Meer zin in coïtus, je voelt je lekkerder, meer energie, etc.... Maar pas op, je valt namelijk in een diep dal als je in 1x stopt. Bij de een zal het meevallen maar bij de meerderheid zal het tegenvallen. Ik ben al na een paar dagen gestopt en potje weggegooid. Als je ooit bijv. een extacy pilletje hebt genomen dan kun je dat gevoel vergelijken met dit (alleen dan veel lichter). Maar het lijkt erop. Vooral bij het 2de keer op de dag 2 caps. inname.. Verder last van je maag, sommige mensen hebben last van huid allergie op hun gezicht, bloeddruk gaat omhoog, etc.. Ik raad dit dus echt af en het is echt niet zo dat K-1 fighters dit gebruiken om een strak lichaam te krijgen. Zij trainen erg veel en eten de juiste dingen. Dit is de beste manier om op gewicht te komen en te blijven. Lipo 6x is echt troep en na mijn ervaring kan ik me zeker voorstellen dat je dit zou kunnen misbruiken en dus echt lichamelijke of geestelijke problemen kan krijgen.
Speed bijv. was oorspronkelijk een afslank middel, maar door de hevige bijwerking niet in gebruik genomen. Later is dit als partydrugs bekend geworden.
Als je gewoon goed traint op de juiste manier en goed eet, dan kan het bijna niet anders dat je een strak lichaam krijgt/houdt...

Laatst bewerkt:
Ik wil geen nieuwe topic openen daarom "bump" ik dit oude.
Weet iemand met welke fatburner momenteel het meeste bereikt word?(legaal of iets minder legaal)
Ja, ik weet dat het persoonsgebonden is maar is er iets wat uitblinkt?

Iets minder legaal is de eca stack als beste fatburner

Ik wil geen nieuwe topic openen daarom "bump" ik dit oude.
Weet iemand met welke fatburner momenteel het meeste bereikt word?(legaal of iets minder legaal)
Ja, ik weet dat het persoonsgebonden is maar is er iets wat uitblinkt?

A. Wat maakt het in godsnaam uit wat veel gebruikt wordt? Als veel mensen een supplement kopen (helemaal een fatburner), betekent dat nog niet dat een goed idee is.
B. Je geeft zelf het antwoord al: "ik weet dat het persoonsgebonden is"

Mijn persoonlijke ervaring: Lipo 6X ging ik héél slecht op. Voelde me de hele dag naar en na een paar dagen gebruik kreeg ik een soort uitslag op mijn gezicht. De rest heb ik meteen weggeflikkerd!
Hot Rox Extreme van Biotest (besteld in de UK) werkt goed. Geeft me een 'lekker' gevoel en onderdrukt honger. Juist die ondersteuning die je tijdens een cut nodig hebt. Ben er deze maand 4 kilo mee afgevallen zonder verlies aan massa/kracht.

Legaal:

OxyElite Pro heeft goede reviews op bb.com is legaal, bevat wel doping.

Animal Cuts, werkte ook bij mij erg goed.

Of anders even een ECA stack bestellen, die werken altijd goed en zijn veiliger dan de legale varianten.

Terug
Naar boven