Fitness Seller

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Waar kan ik het goedkoopst aan Lipo geraken?

Wie doet er nog eens een bestellling op 1fast400. Ik wil mee bestellen + beloning.

Mijn beste fatburner = Spinbike :D ;)

lipo6 en redline

Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.

Nou zullen een aantal van die legale middelen ook niet altijd gezond zijn voor het lichaam, maar efedrine of clenbuterol bij hebben buiten bijwerkingen ook nog een behoorlijke invloed op je lichaam. Zeker in de doseringen die gemiddeld gebruikt worden om te helpen bij het cutten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ripped to the bone in 1 minuut!

Je spreekt jezelf wel tegen he vriend?

Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.

niet helemaal

er staat 10% of al lang bezig bent.
ik ben namelijk nog nooit onder 14 geraakt omdat et daar altijd stilstaat bij mij.

ok toen had ik nog ni veel verstand van cutten enzow dus moet nu wel beter lukken, maar ik hoef ook maar tot 10% lager hoef ik nie en wil dus van 14 naar 10 wel met dat pilletje proberen :)

Stacker 4, Amp werken goed bij de meesten.

Ik wordt zelf erg leip van caffeine achtige producten. Ik kwam bij 'superfats' van nutrabolics. Is een CLA (linoolzuur) product, kan zeggen dat het voor mij echt goed werkt. Met voeding kwam ik niet veel verder meer, na een week of drie CLA erbij te hebben staan de aders al op mijn buik. Zit nu op ca 9% en ben meer dan tevreden. Kom van de 17%, dus het is een wereld van verschil :D

Das niet verkeerd man!!!
Maar mag ik vragen hoeveel x per week je cario er bij hebt gedaan? En voor hoe lang en welke vorm van cardio?

Ik ben nu bezig met Fyre vanSyntrax.

nja zal ook maar wat neer zetten :P
gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore
moet eik opbouwen
dag 1-3 2 pillen per dag
dag 4-7 4 pillen per dag
dag 8- . 6 pillen per dag

Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder.
Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.

Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren niet :D Mood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.

1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.

Laatst bewerkt:
Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren niet :D Mood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.

1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.

Zou jij die hyperdrive mogen gebruiken als je nog geen 18 bent want bij sommige fatburners is dat.

Mijn favoriet blijft tog Hydroxycut Hardcore maar met Scorch+Vaporize stack heb ik ook veel vooruitgang geboekt.

Terug
Naar boven