- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kan ik het goedkoopst aan Lipo geraken?
Wie doet er nog eens een bestellling op 1fast400. Ik wil mee bestellen + beloning.
Begin 1 van deze dagen met De vetverbrander van Vpx, Redline. Ben benieuwd aantal veelbelovende reviews gelezen. Daarnaast nog een zooitje caffeine booster liggen.
Langzaam opbouwen en knallen met die hap. Zal ervaringen posten.
http://www.bodyenfitshop.nl/VPX-Sports/607-Red-Line.html
verder zou ik ook pas een ebergizer (fatburner) gebruiken als je onder de 10% zit of al heel lang bezig bent en je niks meer afvalt
laatste klinkt goed
als ik de 14% heb bereikt word dat me traktatie![]()
Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.
Je spreekt jezelf wel tegen he vriend?
Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ripped to the bone in 1 minuut!

Je spreekt jezelf wel tegen he vriend?

Ik wordt zelf erg leip van caffeine achtige producten. Ik kwam bij 'superfats' van nutrabolics. Is een CLA (linoolzuur) product, kan zeggen dat het voor mij echt goed werkt. Met voeding kwam ik niet veel verder meer, na een week of drie CLA erbij te hebben staan de aders al op mijn buik. Zit nu op ca 9% en ben meer dan tevreden. Kom van de 17%, dus het is een wereld van verschil![]()

Mood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren nietMood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.
1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.