Fitness Seller

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Zou jij die hyperdrive mogen gebruiken als je nog geen 18 bent want bij sommige fatburners is dat.

Gelet op de best wel heftige werking zou ik het niet aanraden, invloed op je sympathisch zenuwstelsel heeft het zeker. Heb geen echte crash meegemaakt, maar eenmaal uitgewerkt is het verschil ook merkbaar. Het effect neemt gelukkig geleidelijk af.

waar is die hyperdrive het goedkoopst. weet iemand dat al. klinkt wel als iets wat ik wil gaan proberen. gewoon af vallen ben ik te zwak voor ja jawel ik geef het toe ik heb geen ruggegraat als het aankomt op af vallen.
Ik kan dan ook wel heel lekker koken.

In ieder geval neem ik de hyperdrive voortaan alleen nog 's ochtends in, heb nu vrij lang wakker gelegen. Had vroeg in de middag 1 pil genomen, maar lag om 5 uur vanochtend nog niet te slapen. Voel me nu niet brak, maar hecht toch ook wel waarde aan mijn nachtrust.

Waar heb je hyperdrive gekocht EricR?

ALRI Venom hyperdrive 3.0 is de beste legale fatburner die ik ooit heb gebruikt! Spul werkt ongelooflijk goed, ik heb nu weer 2 potjes besteld bij bulknutrition.com

• Topic Starter Topic Starter
En hoe komt onze troetelbeer aan die shit?

K zal die van mijn zus geven :D

Foto ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is de perfecte vrouw

Raak je dan met die hyperdrive ook veel spiermassa kwijt.

Je bent te jong:D

Dus zeg nou maar gewoon.

Ze is bang , omdat ik haar broer ook al own. :D

Ik had hem bij 1fast400 gehaald, maar zie dat ze ook al op ebay.co.uk te krijgen zijn. Meen met verzendkosten iets van 30 euro. Goed te doen dus :thumbs:

Zo, ff de 2e hyperdrive innemen :)
Normaal drink ik s'ochtends 4+ koppen koffie, maar dat heb ik gister maar op 1 gelaten toen ik em nam. Merkte nog niet veel verschil gister, slecht geslapen dus misschien komt et daardoor. Vandaag gewoon weer de normale 4 koppen koffie :)

Venom Hyperdrive is ook in NL te bestellen, maar is wel een stuk duurder.
Zie deze link:[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb afgelopen week een potje besteld via e-bay. Daar koste het me €50,- inlusief verzendkosten.
Alleen nu is het nog afwachten hoe snel de levering gaat, want het moet uit de UK komen.

Zal hier ook ff melden, wanneer en hoe ik het ontvangen heb.

Terug
Naar boven