kiki84
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nja zal ook maar wat neer zetten
gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore
moet eik opbouwen
dag 1-3 2 pillen per dag
dag 4-7 4 pillen per dag
dag 8- . 6 pillen per dag
Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder.
Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.
3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mijben benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk helpt
Jonko, ff een vraagje..
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken?
Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^

Oooh, het is dus een proefpakketje..
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat
Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders?

Als ik toch besluit een wedstrijd mee te doen [bv ybf] dan bestel ik wel een extra potje 
misschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
]Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meermisschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie]

kwam dit tegen, wat denken jullie ervan?
http://www.stackereurope.com/images/Welke Stacker is geschikt voor mij.pdf
+heb een vraag, waarom zouden de meesten niet gebruikt mogen worden onder het 18 jaar?
hmmm, das k*t en ik had er toch wel goeie verhalen over gehoord.. Ik twijfelde eigenlijk tussen de hyperdrive en hydroxicut hardcore, het was niet voor sissy's werd er gezegd
maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra..

kwam dit tegen, wat denken jullie ervan?
http://www.stackereurope.com/images/Welke Stacker is geschikt voor mij.pdf
+heb een vraag, waarom zouden de meesten niet gebruikt mogen worden onder het 18 jaar?