AndroidHealthClinic

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mij :) ben benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk helpt

nja zal ook maar wat neer zetten :P
gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore
moet eik opbouwen
dag 1-3 2 pillen per dag
dag 4-7 4 pillen per dag
dag 8- . 6 pillen per dag

Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder.
Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.

Wanneer ben je ermee begonnen?

3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mij :) ben benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk helpt

Jonko, ff een vraagje..
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken?

Jonko, ff een vraagje..
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken?

Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^

Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^

Oooh, het is dus een proefpakketje..
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat:D
Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders?

Oooh, het is dus een proefpakketje..
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat:D
Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders?

yup, proefpakketje gehad van sinterpinda :)

ik kijk niet echt naar hoeveel ik heb en wanneer ik droog wil staan. Ik cut gewoon met een rustig gangetje, en als het hierdoor beter/sneller gaat ben ik al blij :) Als ik toch besluit een wedstrijd mee te doen [bv ybf] dan bestel ik wel een extra potje :D

Lijkt er op dat ik dezelfde bijwerkingen van Hyperdrive heb als genoemd in deze thread :

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=1389601&highlight=hyperdrive

- Slapeloosheid
- Koude rillingen
- Onrustig gevoel de dag er na

Zelf ook nog lichte hoofdpijn gehad, denk door de 5-HTP. Heb al eerder meegemaakt dat ik na 5-HTP gebruik hoofdpijn kreeg.

Drink zelf nooit koffie en gebruik van andere stimulerende middelen is ook nihil. Denk dat ik dus vrij heftig reageer op Hyperdrive, waarschijnlijk zal een reguliere koffiedrinker minder heftig reageren.

Zal in het weekend nog een keer een pil proberen, kan me op het werk nu geen slapeloosheid veroorloven de nacht er voor.

Lip 6 en Hydroxycut zijn legaal en erg goed als ik dit zo lees.

Nu kan ik dus ook aan stackers met ephedra komen.

Wat is nu beter, de stackers of een van de legale vetverbranders???

stackers :p

en combineer die gewoon met een legale voor een super effect ;)

Zijn er dan geen fatburners zonder al die rare bijwerkingen?

@ jonko: hoe bevalt die hyperdrive?

@ jonko: hoe bevalt die hyperdrive?

Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meer :p misschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie :D]

Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meer :p misschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie :D]

hmmm, das k*t en ik had er toch wel goeie verhalen over gehoord.. Ik twijfelde eigenlijk tussen de hyperdrive en hydroxicut hardcore, het was niet voor sissy's werd er gezegd:D

maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra..

hmmm, das k*t en ik had er toch wel goeie verhalen over gehoord.. Ik twijfelde eigenlijk tussen de hyperdrive en hydroxicut hardcore, het was niet voor sissy's werd er gezegd:D

maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra..

andere mensen gaan er schijnbaar wel hard op, dus omdat het bij mij niet echt aanslaat zal weinig betekenen :p

Terug
Naar boven