AndroidHealthClinic

Beste game aller tijden?

Rollercoaster Tycoon mag er van mij ook nog wel tussen aangezien ik dat ook veel speelde toen:cool::eek:

Verder bijna alles wat met de Commodore64 te maken heeft:D

21-f77d3a59b3164f990966ab184703a382.jpg

en op de sega (8 bit?) sonic dat je die ringen moest sparen dat was meer dan cool!
en duckhunt op de ninento!

Same here, ik geef weinig om graphics, Arcana + Lufia vond je zeker ook leuk dan?
Weet niet meer zo goed welke Arcana was maar Lufia is toch wel een van de beste klassiekers vooral deel 2. Chrono Trigger, de oude Final Fantasy delen en Secret of Mana zijn ook erg goed.

Weet niet meer zo goed welke Arcana was maar Lufia is toch wel een van de beste klassiekers vooral deel 2. Chrono Trigger, de oude Final Fantasy delen en Secret of Mana zijn ook erg goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Secret of Mana heb ik nooit gespeeld volgens mij, FF was ook nice idd.

Een weekje WoW aan het spelen geweest en ik kan me er echt niet in vinden.
Games die ik het meeste heb gespeeld en het meeste plezier heb aan gehad

1. Quake 3 Arena
2. Need for Speed had ook wel een hoog fungehalte
3. Unreal Tournament

Voor de rest ben ik niet echt een gamer

[Link niet meer beschikbaar]

Secret of Mana heb ik nooit gespeeld volgens mij, FF was ook nice idd.
Arcana heb ik ook gespeeld ja, vond het alleen een beetje tegenvallen door dat bewegingsysteem. De doolhoven werden beetje te vaag voor mij :P

Arcana heb ik ook gespeeld ja, vond het alleen een beetje tegenvallen door dat bewegingsysteem. De doolhoven werden beetje te vaag voor mij :P
Had er weinig problemen mee, ik heb Shining in the Darkness(SEGA Genesis) nl. veel gespeeld, en dat is vrijwel dezelfde opzet, alleen grafisch wat beter.;)

UT GOTY edition
Doom 2
Wacky racers ofzoiets :D

Pff, erg moeilijk. Ik zal dan maar de top 3 games opsommen waarbij ik het meest plezier heb en langs gespeeld heb.

Final Fantasy x, super mario bros 3 en Forza Motorsport.

Maar ik moet zeggen, 3 games opsommen is gewoon zeer weinig. Het doet vb pijn om legend of zelda niet te vermelden :(

Tetris.

UT99 (Was in de top10 van Belgie)
WoW
The Sims :D

1. Mafia, duidelijk de beste game ooit gemaakt.
2. GTA serie.
3. MOHAA online.

1. Mafia, duidelijk de beste game ooit gemaakt.
2. GTA serie.
3. MOHAA online.

Mafia was idd wel speciaal hé.

GTA Vice City veruit de beste uit de serie: ongelooflijke setting met legendarische soundtrack

Tony Hawk 2 grijs gespeeld, maar was ook de enige. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik net nr 2 de allerbeste vond.

Morrowind (voorloper van Oblivion) was echt gigantisch groot!
Maar door de graphics, lange laadtijden en ontbreken van fast travel ontzie ik het mij om er nog eens aan te beginnen.

1.GTA
2.Delta Force: Black Hawk Down
3.Call Of duty

1. oblivion
2. de gehele baldurs gate serie(ja reken dit als 1 spel ehehehe)
3. quake 1

Terug
Naar boven