- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
haha dat spel heb ik als klein kind zo veel gespeeld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dat spel heb ik als klein kind zo veel gespeeld
Nice een RPG liefhebber, heb je hem ook uitgespeeld?7th saga, daar ben je wel uren zoet mee ja, dat spel is veels te moeilijk gemaakt zodat je de hele dag moet trainen om verder te komen
ja heb bijna alle rpg classics wel uitgespeeld, vind ze om een of andere reden erg vermakelijk ook al stellen de graphics niet veel voorNice een RPG liefhebber, heb je hem ook uitgespeeld?

Same here, ik geef weinig om graphics, Arcana + Lufia vond je zeker ook leuk dan?ja heb bijna alle rpg classics wel uitgespeeld, vind ze om een of andere reden erg vermakelijk ook al stellen de graphics niet veel voor![]()
Weet niet meer zo goed welke Arcana was maar Lufia is toch wel een van de beste klassiekers vooral deel 2. Chrono Trigger, de oude Final Fantasy delen en Secret of Mana zijn ook erg goed.Same here, ik geef weinig om graphics, Arcana + Lufia vond je zeker ook leuk dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Weet niet meer zo goed welke Arcana was maar Lufia is toch wel een van de beste klassiekers vooral deel 2. Chrono Trigger, de oude Final Fantasy delen en Secret of Mana zijn ook erg goed.
Arcana heb ik ook gespeeld ja, vond het alleen een beetje tegenvallen door dat bewegingsysteem. De doolhoven werden beetje te vaag voor mij[Link niet meer beschikbaar]
Secret of Mana heb ik nooit gespeeld volgens mij, FF was ook nice idd.

Had er weinig problemen mee, ik heb Shining in the Darkness(SEGA Genesis) nl. veel gespeeld, en dat is vrijwel dezelfde opzet, alleen grafisch wat beter.Arcana heb ik ook gespeeld ja, vond het alleen een beetje tegenvallen door dat bewegingsysteem. De doolhoven werden beetje te vaag voor mij![]()

1. Mafia, duidelijk de beste game ooit gemaakt.
2. GTA serie.
3. MOHAA online.