XXL Nutrition

Beste game aller tijden?

In navolging van het topic over de beste serie:

Beste game aller tijden?

Graag maximaal 3 games noemen en niet games die na 2006 zijn uitgekomen :) alleen klassiekers...
Ook al komen een paar delen uit deze serie na 2006 uit.

METAL GEAR SOLID 1tm4

Ik denk dat er nu een slotje op dit topic kan want dit is het enige juiste antwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Yeah heb m'n openttd server draaiend gekregen ;) Liefhebbers die het spel ook hebben? Server heet Zuiderspoor! Zal dagelijks veel aanhebben :D

NFS: HOT PURSUIT (heerlijk met zen 2en op 1 scherm. 1 politie en badguy of allebei bad guy)

Soldiers of Fortune
Far Cry 1

omg onbegrijpelijk zo goed als niemand die CS verkiest boven alle andere games hehe?
Imo het beste spel naar mijn mening lol..

Andere games die ik ook erg veel gespeeld heb
UT99/UT 2003
Q3Arena
AOE Rise of Rome
Blood 1
RTCW

Hmmz de 4 beste games ooit;

1. Counter-Strike
2. Tekken series tot en met Tekken Tag Tournament ( Tekken 2 beste )
3. GTA Vice City
4. Soldiers of fortune deel 1 :D

De 4 games die ik het meeste heb gespeeld. Tegenwoordig speel ik geen nieuwe games meer , vind het altijd maar leuk voor een uurtje , maar deze games hierboven heb ik echt mega veel tijd aan verspeeld :D

de top3 beste games voor mij zijn:

1counter-strike.
2gta
3fifa

Erg lastig om uit zoveel klassiekers maar 3 spellen te moeten kiezen.

1. Goldeneye 007 (N64): heerlijk offline multiplayeren of gewoon de missies doen die me bijna nooit verveelde.
2. GTA Vice City/San Andreas: Allebei grijs gespeeld, Vice City had de beste setting en hoofdpersonage; San Andreas was gewoon geweldig groot en er was zoveel te doen.
3. Legend of Zelda Ocarina of Time: Gewoon in een woord geweldig.

In navolging van het topic over de beste serie:

Beste game aller tijden?

Graag maximaal 3 games noemen en niet games die na 2006 zijn uitgekomen :) alleen klassiekers...

Dat slaat eigenlijk nergens op, aangezien games steeds beter worden. Jaja vroegah was alles betah, iedereen weet dat dit nergens op slaat.

Ik ga voor God of War II, uitgekomen in 2007 ;)

Dat slaat eigenlijk nergens op, aangezien games steeds beter worden. Jaja vroegah was alles betah, iedereen weet dat dit nergens op slaat.

Ik ga voor God of War II, uitgekomen in 2007 ;)

ja, natuurlijk zijn er daarna ook mooie games uitgekomen, maar mensen geven al snel de voorkeur aan games die nog vers in het geheugen staan, wat je op dit moment doet vind je immers het leukste, anders deed je wel iets anders... maar later denk je waarschijnlijk niet terug aan deze, maar aan anderen ;)

ja, natuurlijk zijn er daarna ook mooie games uitgekomen, maar mensen geven al snel de voorkeur aan games die nog vers in het geheugen staan, wat je op dit moment doet vind je immers het leukste, anders deed je wel iets anders... maar later denk je waarschijnlijk niet terug aan deze, maar aan anderen ;)

Ja maar kijk hierboven bijvoorbeeld, hoe kan tekken 2 nou beter zijn dan tekken 5? Tekken 5 heeft betere graphics, beter uitgewerkt vechtsysteem enz. Ik geef toe dat tekken 2 beter was voor zijn tijd, maar je kunt me echt niet wijs maken dat hij ook werkelijk beter was.

vind stalker wel vermakelijk

Ja maar kijk hierboven bijvoorbeeld, hoe kan tekken 2 nou beter zijn dan tekken 5? Tekken 5 heeft betere graphics, beter uitgewerkt vechtsysteem enz. Ik geef toe dat tekken 2 beter was voor zijn tijd, maar je kunt me echt niet wijs maken dat hij ook werkelijk beter was.
THPS2 was ook beter dan de latere delen :D

Raar dat er niemand World Of Warcraft zegt.

Guitar Hero
Green beret
Ghost 'n Goblins

Halo2
wolfenstein

1. Final Fantasy 7
2. Starcraft
3. Super Metroid/Zelda op de SNES

Terug
Naar boven