- Waardering
- 3.208
Ik heb het boek een uurtje of 2 doorgelezen, geslaagd met 0 fouten![]()
Vergeet je niet te liegen?
Je zou al een erg goed geheugen moeten hebben... of geluk gehad met de vragen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het boek een uurtje of 2 doorgelezen, geslaagd met 0 fouten![]()
Je zou al een erg goed geheugen moeten hebben... of geluk gehad met de vragen.Vergeet je niet te liegen?Je zou al een erg goed geheugen moeten hebben... of geluk gehad met de vragen.
Nee maar wel een paar 100 pagina's
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/ denk dat hier wel een hoop staat als ik het zo bekijk.
Doe gewoon rustig elke dag een beetje, 15 minuten over een paar weken dan theorie aanvraag doen en dan heb ik geloof ik nog een maand.
.Ging me meer om de combi 2u studeren en dan 0 fouten. Had zelf ook maar 1 fout maar heb wel wat langer dan 2 u moeten studeren.Ik had ook maar 1 fout, maar de meesten liegen indd wel ja.
Ging me meer om de combi 2u studeren en dan 0 fouten. Had zelf ook maar 1 fout maar heb wel wat langer dan 2 u moeten studeren.
65vragen dacht ik.is het bij jullie in nl ook 50 vragen en een max van 9 fouten mogen maken ?