XXL Nutrition

beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman

Peiling Peiling ron of jay?

• ronnie

Stemmen: 113 69,8%
  • jay

Stemmen: 49 30,2%

• Totaal stemmers
    162

boforli

Huge Freak
Waardering
310
jay stond er zonder twijfel fenomenaal bij dit jaar ,op de O ,maar zou hij met deze fysiek ronnie hebben kunnen verslaan in 2003 ?

Ik vond ronnie veel beter op vele vlakken,wat vinden jullie?

FB7T8061.jpg

_H4X2929_MJOVRKHXQT.jpg

_H4X2875_MSTZUBSOPL.jpg

FB7T8037.jpg

FB7T8053.jpg

_H4X2907_NWEDHQVMMP.jpg

FB7T8047.jpg

_H4X2902_EHOYNYDDIM.jpg

FB7T8041.jpg
_H4X2883_HPQFQUIFRJ.jpg

en nog enkele van Ron op de 1999 Grand Prix

2uqdpvk.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja, Ronnie is wel groter, maar ik kan Jay z'n vorm meer waarderen. Persoonlijke voorkeur.

er is volgens mij ook andere belichting

Ronnie heeft er wel groter bijgestaan dan dat.. of het ligt aan de foto's/belichting.

Ronnie is absoluut groter maar dat is zijn pens ook! Jay heeft gewoon een beter voorkomen!

Ronnie verglijken met jay is, Maradona verglijken met van basten!!

Ronnie was en blijft de king, verglijk de fotos maar,overal strepen bij ronnie. die strepen zie ik niet bij jay,ronnie was grotr en harder ach ik kan noh uren doorgaan.

ronnie verglijken met jay is, maradona verglijken met van basten!!

Ronnie was en blijft de king, verglijk de fotos maar,overal strepen bij ronnie. Die strepen zie ik niet bij jay,ronnie was grotr en harder ach ik kan noh uren doorgaan.
+1

Ronnie was en blijft de king, verglijk de fotos maar,overal strepen bij ronnie. die strepen zie ik niet bij jay,ronnie was grotr en harder ach ik kan noh uren doorgaan.

Gelukkig ook nog een member die er verstand van heeft...

132kg pure ripped beef in 2003!!!!! Ronnie is king!!!!

Kijk ff goed dan...

http://www.youtube.com/watch?v=RABlMnmfCJ4

http://www.youtube.com/watch?v=fNWzEFghCV8

Laatst bewerkt:
Big Ron Coleman, The King.

Duidelijk Ronnie.

ben het met je eens ik denk dat het nog wel een paar jaar duurt voordat
jay de hardheid -diepte en kwaliteit haalt die ronnie heeft gehad

groet hardcore opa

Gelukkig ook nog een member die er verstand van heeft...

132kg pure ripped beef in 2003!!!!! Ronnie is king!!!!

Kijk ff goed dan...

http://www.youtube.com/watch?v=RABlMnmfCJ4

http://www.youtube.com/watch?v=fNWzEFghCV8

pffff die man was ongelooflijk!!wat een fysiek,niet te geloven gewoon!!
ik kan me nog een interview herinneren van Melvin Antony,hij zei´´niets mis met Jay maar Ronnie was ongelooflijk,wanneer hij binnen kwam keek iedereen hem aan en vroegen zich af ´´moeten wij tegen dat opnemen??
en dat zijn woorden an iemand die naast hem heeft gestaan..

Ronnie in zijn hoogtijden. Zal niet snel iemand verslaan.

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Al hoewel, eerlijk is eerlijk, Jay's benen zien er bij de laatste Olympia beter uit dan die van Ronnie ooit hebben gedaan.

Big Ron.

Ronnie in zijn hoogtijden. Zal niet snel iemand verslaan.

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Al hoewel, eerlijk is eerlijk, Jay's benen zien er bij de laatste Olympia beter uit dan die van Ronnie ooit hebben gedaan.

Jay heeft imo al jaren betere benen dan Coleman gehad. Die van Coleman ogen wel groter, maar de 'fridge' spieren van Jay zijn juist op z'n benen een pluspunt!

Verder is de midsection van Ronnie uberlelijk... Je kan klagen over het taille van Jay, maar Ronnie heeft echt geen vorm of hardheid in z'n taille.

ronnie in zijn hoogtijden. Zal niet snel iemand verslaan.

---------- toegevoegd om 01:02 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

al hoewel, eerlijk is eerlijk, jay's benen zien er bij de laatste olympia beter uit dan die van ronnie ooit hebben gedaan.

+1

er is geen betere BB`er dan Coleman tot nu toe, of je zijn fysiek nu mooi vind of niet...feit is dat hij gewoon op een heel ander niveau (zat)zit dan de rest

Je kunt enkel vergelijken als ze naast mekaar staan in dezelfde omstandigheden, belichting etc....

Kansloos topic

Terug
Naar boven