2Ripped4U
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
beste ooit
maar tussen jay en ronnie
zowiezoo big ron
wtf Zane de beste? Waardering voor zijn fysiek heb ik zeker, maar hij woog nog geen 90 kilo bij 1.75m.
Het 1999 Coleman filmpje van de British GP is trouwens wel echt bruut!
Verder vind ik het taille/abs van Coleman een smet op zijn fysiek.

![]()
say whuut
edit: maar wees eens eerlijk als je mocht kiezen ronnie fysiek of zane fysiek dan durf ik te wedden dat 95% van de mensen hier voor zane gaan
de ander 5% zijn kinky![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
beste ooit
maar tussen jay en ronnie
zowiezoo big ron

ronnie's UB lijkt me sterker, maar jay's benen zijn toch wat buffer imo.toch voor ronnie gestemd
1 van de meest waardeloze ooit
Waar zijn zijn spieren gebleven dan? Is dit een foto 30 jaar na zijn O?

Ach ik overdrijf wat, ik snap best dat mensen zo'n fysiek zouden willen hebben, echter vind ik dit niet de top van BB. Dan vind ik Ronnie en Jay daar meer bij komen.

maar je ziet dan wel een hele grote verandering met toen en nu
vroeger was het meer echt fine tunning van je fysiek tot in elke detail, zodat je fysiek goed in balans is.
Nu gaat er aleen maar om wie het grootst is
kort gezegd vroeger was er kwaliteit nu is er kwantiteit![]()
Ach ik overdrijf wat, ik snap best dat mensen zo'n fysiek zouden willen hebben, echter vind ik dit niet de top van BB. Dan vind ik Ronnie en Jay daar meer bij komen.
Kijk hiermee ben ik het weer helemaal mee eens, snap echt nooit wat mensen in Zane zien, leuk als fitnessmodel etc, maar toch geen Mr. O?