MuscleMeat

beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman

Peiling Peiling ron of jay?

• ronnie

Stemmen: 113 69,8%
  • jay

Stemmen: 49 30,2%

• Totaal stemmers
    162
Ronnie was beter tot ergens 2002

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
beste ooit
maar tussen jay en ronnie
zowiezoo big ron

wtf Zane de beste? Waardering voor zijn fysiek heb ik zeker, maar hij woog nog geen 90 kilo bij 1.75m.

Het 1999 Coleman filmpje van de British GP is trouwens wel echt bruut!
Verder vind ik het taille/abs van Coleman een smet op zijn fysiek.

Ronnie zonder twijfel.

wtf Zane de beste? Waardering voor zijn fysiek heb ik zeker, maar hij woog nog geen 90 kilo bij 1.75m.

Het 1999 Coleman filmpje van de British GP is trouwens wel echt bruut!
Verder vind ik het taille/abs van Coleman een smet op zijn fysiek.

mischien ken je het gezegde
the lion is the king of the jungle not the elephant
ronnie kan wel groter en zwaarder zijn dan zane, maar zane was PURE perfectie :cool:

Dan mist perfectie in my opinion een beetje borst.

Dan mist perfectie in my opinion een beetje borst.

318987994.jpg

say whuut

edit: maar wees eens eerlijk als je mocht kiezen ronnie fysiek of zane fysiek dan durf ik te wedden dat 95% van de mensen hier voor zane gaan
de ander 5% zijn kinky :D

ronnie's UB lijkt me sterker, maar jay's benen zijn toch wat buffer imo.toch voor ronnie gestemd

just watch...... 1:55

http://www.youtube.com/watch?v=lZfrLRAy-Dw

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Ik vind ze allebij lelijk.. imo overdone :D

hahahaha... dit is bodybuilding, geen mr fitness. Bodybuiling op prof/olympia niveau is groot, bruut hard en droog... Zijn geen "pleasing fysieks".

Ach ik overdrijf wat, ik snap best dat mensen zo'n fysiek zouden willen hebben, echter vind ik dit niet de top van BB. Dan vind ik Ronnie en Jay daar meer bij komen.

maar je ziet dan wel een hele grote verandering met toen en nu
vroeger was het meer echt fine tunning van je fysiek tot in elke detail, zodat je fysiek goed in balans is.
Nu gaat er aleen maar om wie het grootst is

kort gezegd vroeger was er kwaliteit nu is er kwantiteit :D

maar je ziet dan wel een hele grote verandering met toen en nu
vroeger was het meer echt fine tunning van je fysiek tot in elke detail, zodat je fysiek goed in balans is.
Nu gaat er aleen maar om wie het grootst is

kort gezegd vroeger was er kwaliteit nu is er kwantiteit :D

Iemand met alleen groot bovenlichaam wint ook geen wedstrijden (Joel Stubbs).
Nu zijn ze ook veel droger en harder dan vroeger, plus brengen ook 20-30 kg meer beef op de planken.
Enige wat nu minder imo is, zijn de guts. Maar sommige hebben hier niet heel veel last van (of weten dit redelijk te verbergen).
Dus denk dat juist de kwaliteit nu ook veel beter is.
Als je aanhanger bent van het oldschool gebeuren, vind je de moderne tijd wat minder. En vice versa.

fysiek van zane is leuker om te hebben. fysiek van ronnie/jay is indrukwekkender om te zien.

Ik vind die Zane overroepen, niks van massa (geen borst,schouders,..). En ik kies altijd voor Coleman : het is toch bodyBUILDING, geen bodySHAPING.

Ach ik overdrijf wat, ik snap best dat mensen zo'n fysiek zouden willen hebben, echter vind ik dit niet de top van BB. Dan vind ik Ronnie en Jay daar meer bij komen.

Kijk hiermee ben ik het weer helemaal mee eens, snap echt nooit wat mensen in Zane zien, leuk als fitnessmodel etc, maar toch geen Mr. O?

Kijk hiermee ben ik het weer helemaal mee eens, snap echt nooit wat mensen in Zane zien, leuk als fitnessmodel etc, maar toch geen Mr. O?

+1000

Vind Zane maar een p*ssy. Z´n hele uitstraling, het straalt ´fitness´ uit.

En ja, Zane heeft wel een goed fysiek, maar is gewoon geen wereldtop bodybuilding en daar ging het om..

Vind Zane's fysiek zeer goed en pleasing maar geen echte top bodybuilder... In zo'n geval zou ik toch meer gaan voor Sergio, Lou of Serge. :)

Ik vind Jay de betere.

Ben meer fan van Jay , nooit echt een Ronnie fan geweest , buiten dan voor zijn brute kracht.

Terug
Naar boven