XXL Nutrition

beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman

Peiling Peiling ron of jay?

• ronnie

Stemmen: 113 69,8%
  • jay

Stemmen: 49 30,2%

• Totaal stemmers
    162
Ronnie is bigger en meer ripped dan Jay.. Dus easy go. Ronnie heeft helaas een extreem grote taille, abs met totaal geen symmetrie en benen met geen details. (op z'n hams na)
Maar groter kan je niet vinden. :p

Ronnie heeft helaas een extreem grote taille, abs met totaal geen symmetrie en benen met geen details. (op z'n hams na)

Er klopt toch iets niet wat jij zegt man..

Ok, extreem grote taille, maar zijn abs hebben meer symmetrie dan die van Jay en daar kunnen ze nog niet eens aandoen ook niet. En geen details op z'n benen? Vind ik ook net iets teveel van 't goeie :D

Er klopt toch iets niet wat jij zegt man..

Ok, extreem grote taille, maar zijn abs hebben meer symmetrie dan die van Jay en daar kunnen ze nog niet eens aandoen ook niet. En geen details op z'n benen? Vind ik ook net iets teveel van 't goeie :D

Met details bedoel ik niet iets in de vorm van Platz of De Mayo of Cutler bijvoorbeeld.

Ronnie is bigger en meer ripped dan Jay.. Dus easy go. Ronnie heeft helaas een extreem grote taille, abs met totaal geen symmetrie en benen met geen details. (op z'n hams na)

:rolleyes:
geen details op benen??als je er geen verstand van heb zeg dan niets!!

:rolleyes:
geen details op benen??als je er geen verstand van heb zeg dan niets!!
Geen details is wat overdreven, denk dat hij dit bedoeld:

ronniejaylegs.jpg

• Topic Starter Topic Starter
idd,overduidelijk

ik vind ronnie bruter

Geen details is wat overdreven, denk dat hij dit bedoeld:

Ja precies, streepjes geven net wat meer detailes aan en gewoon een uiterlijk van dat je been op z'n aller droogste is. Vind dat mooier om te zien dan een grote 'blob'. :p

Ronnie, niemand twijfelt er toch aan? Waarom versloeg hij Jay anders steeds opnieuw.

Ik vind ze allebij lelijk.. imo overdone :D

ronnie's UB lijkt me sterker, maar jay's benen zijn toch wat buffer imo.

toch voor ronnie gestemd

Gelukkig ook nog een member die er verstand van heeft...

132kg pure ripped beef in 2003!!!!! Ronnie is king!!!!

Kijk ff goed dan...

...

...

Jay mooier vinden heeft niks te maken met "er verstand van hebben". Ronnie is een betere bodybuilder, maar ik kan z'n vorm niet zo waarderen. Ik kan niet echt duidelijk definiëren waarom, maar ik vind het een stuk minder esthetisch dan bij Jay.

Big Ron, good ol' chicken & cornbread.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
beste ooit
maar tussen jay en ronnie
zowiezoo big ron

Terug
Naar boven