Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

De ninja turtles zijn ook maar 1.60?
pub.jpg

was er niet een filmpje van dexter van een paar jaar terug waarin hij turtle-groen op het podium stond? was wel leuk gedaan toen

ongehoord dat dex de o wint,ik vind het een prachtatleet maar ik zie geen Mr O.

dat hij wint van jay kan ik nog begrijpen,maar wolf staat beter,en phil heat staat nog stukken beter! die staat het best.

het zou zo gemoeten hebben :

1 heath
2 wolf
3 jackson
4 cutler

de jury vond het zelf wss te belachelijk om de vorige mr o zomaar op nr 4 te schuiven en 2 nieuwelingen op 1 en 2... dan hebben ze maar gekozen voor dex en jay op 1 en 2.

Helemaal mee eens! niet te vergeten Tony Freeman zag er super uit!

Dexter komt nét niet aan die gast z'n kin. Z'n hoofd zal wel zo'n 30cm zijn van die gast, dus die is zeker wel 2+ m! Coleman is 1m80 dacht ik, Cutler 1m75...

Denk maar verder, ik heb die gasten meermaals in levende lijve ontmoet.
Ik ben 1.85m lang en coleman is bijna een halve kop kleiner dan ik, dus geen beweerde 1.80m!
En Jay is net een slagje kleiner als Coleman, vandaar dat ik hem net boven de 1.70m schat. (zal dan zo 1.72m max. zijn)

Ik heb in BB-magazines wel eens gelezen dat Coleman ruim 6foot zou zijn, nou daar moet ik echt om lachen. Wat een onzin om iemand langer te maken dan ie echt is. Volgens mij is dat best wel typisch Amerikaans, alles zo super overtrekken.

De meeste olympia-gangers zijn kleine mennekes (in lengte dan he :D ).
Want ze zijn freak zo breed, best leuk om dat te zien.

;)

Ja, volgens mij is alleen Ruhl 6feet > 180cm.

Coleman is wel rond 1.77 hoor. En Jay denk ik 1.75. Heb beide in Essen gezien.
Schlierkamp is idd iets langer, maar ik denk een 1.83 ofzo. Markus was ook niet zo lang nee.

Helaas, Ruhl is maar 1.75m. Gunther is boven de 1.80m, Freeman ook en Wolf zou precies 1.80 zijn.

Aha, en toch schatte ik Wolf dan weer langer..
Ik dacht een duits filmpje te hebben gezien, waarin men zei dat Ruhl 180cm was, maar zal wel niet kloppen dan, of ik heb weer niet goed geluisterd :D

Denk maar verder, ik heb die gasten meermaals in levende lijve ontmoet.
Ik ben 1.85m lang en coleman is bijna een halve kop kleiner dan ik, dus geen beweerde 1.80m!
En Jay is net een slagje kleiner als Coleman, vandaar dat ik hem net boven de 1.70m schat. (zal dan zo 1.72m max. zijn)

Ik heb in BB-magazines wel eens gelezen dat Coleman ruim 6foot zou zijn, nou daar moet ik echt om lachen. Wat een onzin om iemand langer te maken dan ie echt is. Volgens mij is dat best wel typisch Amerikaans, alles zo super overtrekken.

De meeste olympia-gangers zijn kleine mennekes (in lengte dan he :D ).
Want ze zijn freak zo breed, best leuk om dat te zien.

;)

:rolleyes:
ik heb coleman ook gezien (van dicht) op de fibo, en ik ben 1m72... Hij was wel degelijk een stukje langer dan mij. 1m80 klopt wel imo, dus cut the crap!

bwa, ze zullen zeker overdrijven met afmetingen.. alleen al het feit dat ze verschillende afmetingen geven doorheen verschillende wedstrijden.. dat op zich kan al niet... DUUSSSSS

bwa, ze zullen zeker overdrijven met afmetingen.. alleen al het feit dat ze verschillende afmetingen geven doorheen verschillende wedstrijden.. dat op zich kan al niet... DUUSSSSS

Klopt!, ik zweer dat ik eens hoorde dat Ruhl 1.80m was.. Zal wel dan, lekker gaar weer..

Gewoon de normale stats vermelden, klaar.

Kan iemand me zeggen waarom Coleman er niet tussen zit? Hij was toch gequalificeerd of niet?

Terug
Naar boven