Fitness Seller

beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman

Peiling Peiling ron of jay?

• ronnie

Stemmen: 113 69,8%
  • jay

Stemmen: 49 30,2%

• Totaal stemmers
    162
op het kleur verschil wint jay zeker :roflol: maar ronnie uhmm ja toch 1 van de beste ooit

Je kunt enkel vergelijken als ze naast mekaar staan in dezelfde omstandigheden, belichting etc....

Kansloos topic

Zal je ff helpen....

Let op hoe ronnie staat. Door z'n ongelooflijke massa op de benen staat ie gewoon met z'n benen tegen elkaar. Zo'n enorme sweep hij hoeft geen moeite te doen om z'n benen goed uit te laten komen. Hamstrings en kont altijd hard en droog... Strepen onderkant borst bij latspread voorzijde... Dit is een andere categorie bodybuilding

30t5tls.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
bij jay lijken zijn spieren platter, bij ronnie komt alles meer naar voren (knalt er meer uit)

Ronnie in een dergelijke conditie is niet te evenaren!!

Bij Ronnie kan je gewoon van de voorkant z'n kont al zien. :eek:

Ronnie natuurlijk, en Big Ron is ook nog eens een stuk ouder dan Jay cutler he.

Big Ron, geen twijfel over mogelijk.

ik ga voor Jay omdat ik zowat begonnen ben met trainen door filmkes van hem te zien .

Maar ik moet zeggen nu ik ronnie coleman relentless heb gzn ben ik hem beginnen te waarderen .

En het zijn uiteraard beiden goede promoters voor de sport .
Maar toch verkies ik Jay Cutler :D

Ronnie, no doubt

Denk dat het verschil ook zit in de jaren van trainen! Big Ron mag er geweldig uit hebben gezien, maar wat denk je als Jay zo nog 5-6 jaar door blijft stampen? Want het fysiek dat ie dit jaar heeft laten zien, heeft ook iedereen laten verbazen...

2punten vind ik persoonlijk beter jay zijn benen en zijn abs. Maar ronnie is tot nu toe nog unbeatable

ik dacht dat deze discussie onderhand wel een keer voorbij was

Jay is mooier gebouwd .. de fotos zeggen genoeg ;)

• Topic Starter Topic Starter
deze foto's zijn ook wel leuk om te zien, deze zijn van de O 2003 wanneer Jay Ronnie's rug te zien krijgt :D

PDVD_030.jpg

PDVD_029.jpg

Kan niet anders dan Ronnie zeggen... Heeft gewoon net wat meer massa en iets meer striaties in de spieren.

Terug
Naar boven