Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

Echt wel een klein van grootte zo te zien ja.

10zzneb.jpg
Die kerel rechts moet ook wel 2.10 zijn ofzo. t*ring zeg wat een beest.

:rolleyes:

Dexter is 167 cm

:rolleyes:

Dexter is 168 cm

ook al is dex geen 1m70, that is one huge motha****a :eek:

Ik vind de kerel erlangs zeker zo een beest lijken.

Dexter terechte winnaar, toch hoop ik Heath nog is de olympia zien winnen;)

Idd fotoshop, kijkende naar andere foto's van Dex
En geloof zelf niet dat er zo veel pro BB's aan de synthol zitten, hoogstens wat uitzonderingen daar gelaten, dus ben benieuwd waar sommige die wijsheid en rontgenogen vandaan hebben...
En vraag me af welke delen van Cutler dan verdacht zijn van synthol want zie zelf ook niet zo vlug een verdenking bij hem...

blijf vooral leven in deze droom :p

Die kerel rechts moet ook wel 2.10 zijn ofzo. t*ring zeg wat een beest.

Haha, schijn bedriegt.
Die kerel zal eerder 1.95m zijn. Dexter is nu eenmaal echt een heel klein mannetje.

Trouwens de meeste Olympia gangers zijn maar kleine kereltjes. De grootsten zijn zo rond de 1.80m met misschien nog een uitschieter maar dan heb je het wel gehad.
Ronnie Coleman is bijv 1.75m!! Ondanks dat ze in bladen er 10-15cm bij opgooien.
Jay Cutler is ook maar een klein kereltje, ik dacht zelfs nog kleiner dan Coleman. (+/- 1.70m).

Maargoed wel een gave foto......:cool: :D

Jay cutler is 1.75 meter.

Ik word moe van al die midget's

TEAM WOLF!!!!!!!!

Het zijn allemaal redelijk kleine mannetjes, muv Toney Freeman en Wolf :).

Haha, schijn bedriegt.
Die kerel zal eerder 1.95m zijn. Dexter is nu eenmaal echt een heel klein mannetje.

Trouwens de meeste Olympia gangers zijn maar kleine kereltjes. De grootsten zijn zo rond de 1.80m met misschien nog een uitschieter maar dan heb je het wel gehad.
Ronnie Coleman is bijv 1.75m!! Ondanks dat ze in bladen er 10-15cm bij opgooien.
Jay Cutler is ook maar een klein kereltje, ik dacht zelfs nog kleiner dan Coleman. (+/- 1.70m).

Dexter komt nét niet aan die gast z'n kin. Z'n hoofd zal wel zo'n 30cm zijn van die gast, dus die is zeker wel 2+ m! Coleman is 1m80 dacht ik, Cutler 1m75...

Haha, schijn bedriegt.

kan goed waar zijn, de Amerikaanse media schuwen radikale leugens niet... :cool:

Haha, schijn bedriegt.

Cutler is echt geen klein kereltje...die is zker 1.78m en dat is een normale lengte. Die gast naast Dexter is heel zeker 2m...ook al is dex nog geen 1.70m, die vent is zker nog wel 30cm langer. Wat een beest haha.

Terug
Naar boven