- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kerel rechts moet ook wel 2.10 zijn ofzo. t*ring zeg wat een beest.
Idd fotoshop, kijkende naar andere foto's van Dex
En geloof zelf niet dat er zo veel pro BB's aan de synthol zitten, hoogstens wat uitzonderingen daar gelaten, dus ben benieuwd waar sommige die wijsheid en rontgenogen vandaan hebben...
En vraag me af welke delen van Cutler dan verdacht zijn van synthol want zie zelf ook niet zo vlug een verdenking bij hem...

Die kerel rechts moet ook wel 2.10 zijn ofzo. t*ring zeg wat een beest.

Haha, schijn bedriegt.
Die kerel zal eerder 1.95m zijn. Dexter is nu eenmaal echt een heel klein mannetje.
Trouwens de meeste Olympia gangers zijn maar kleine kereltjes. De grootsten zijn zo rond de 1.80m met misschien nog een uitschieter maar dan heb je het wel gehad.
Ronnie Coleman is bijv 1.75m!! Ondanks dat ze in bladen er 10-15cm bij opgooien.
Jay Cutler is ook maar een klein kereltje, ik dacht zelfs nog kleiner dan Coleman. (+/- 1.70m).
Maargoed wel een gave foto......![]()
![]()
Haha, schijn bedriegt.
Die kerel zal eerder 1.95m zijn. Dexter is nu eenmaal echt een heel klein mannetje.
Trouwens de meeste Olympia gangers zijn maar kleine kereltjes. De grootsten zijn zo rond de 1.80m met misschien nog een uitschieter maar dan heb je het wel gehad.
Ronnie Coleman is bijv 1.75m!! Ondanks dat ze in bladen er 10-15cm bij opgooien.
Jay Cutler is ook maar een klein kereltje, ik dacht zelfs nog kleiner dan Coleman. (+/- 1.70m).
![]()

Haha, schijn bedriegt.
![]()
kan goed waar zijn, de Amerikaanse media schuwen radikale leugens niet...![]()