- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bent aardig aant inkopen
Ik heb zojuist toch maar Devil's Shot geprobeerd ipv Alpha Drive en heb me ook maar niet aan m'n grote mond in m'n voorgaande post gehouden maar ongeveer 75% vh zakje gebruikt.. damn, dat was niceeeeeee!!! Heerlijke rush, lang niet zo lekker gevoeld op een pwo! Eigenlijk spijt dat ik 'm vandaag gepakt heb gezien ik niet erg veel tijd om te trainen had, heb thuis getraind en barst nu nog vd energie.
Pakken jullie die pwo's met dmaa ook savonds? En zoja, troubles met slapen? Ik werk namelijk meeste dagen tot 17u dus train voornamelijk in de avonduren..

ok dan, bedankt voor je bijdrage, daar heb ik heel veel aan
ja ok maar ik zei toch al:
'eigenlijk vind ik hoe harder hoe beter, maar dat gaat bijna altijd gepaard met een hardere crash....of bestaat er wel een pwo waar je hard op gaat, zonder een vervelende crash?'
ik ben dus op zoek naar een pwo waarbij het effect en de crash in balans zijn
zo vond ik unstoppable erg goed werken, maar ik was erna meestal schijt chagerijnig....dat wil ik niet meer
wat is AMP dan?
en is DMAA het bestandsdeel dat zo goed werkt, maar ook voor die crash erna zorgt?
Nog nuttig om te weten: DMBA (AMP) verdwijnt binnenkort van de markt dacht ik (correct me if i'm wrong), vandaar dat sportpoeders.nl een uitverkoop houdt.