Fitness Seller

Jack3d werkt niet meer, beste vervanging?

Zojuist m'n Jack3D oude formule binnen gekregen :) !

Je bent aardig aant inkopen :D

Ik heb zojuist toch maar Devil's Shot geprobeerd ipv Alpha Drive en heb me ook maar niet aan m'n grote mond in m'n voorgaande post gehouden maar ongeveer 75% vh zakje gebruikt.. damn, dat was niceeeeeee!!! Heerlijke rush, lang niet zo lekker gevoeld op een pwo! Eigenlijk spijt dat ik 'm vandaag gepakt heb gezien ik niet erg veel tijd om te trainen had, heb thuis getraind en barst nu nog vd energie.

Pakken jullie die pwo's met dmaa ook savonds? En zoja, troubles met slapen? Ik werk namelijk meeste dagen tot 17u dus train voornamelijk in de avonduren..

Je bent aardig aant inkopen :D

Ik heb zojuist toch maar Devil's Shot geprobeerd ipv Alpha Drive en heb me ook maar niet aan m'n grote mond in m'n voorgaande post gehouden maar ongeveer 75% vh zakje gebruikt.. damn, dat was niceeeeeee!!! Heerlijke rush, lang niet zo lekker gevoeld op een pwo! Eigenlijk spijt dat ik 'm vandaag gepakt heb gezien ik niet erg veel tijd om te trainen had, heb thuis getraind en barst nu nog vd energie.

Pakken jullie die pwo's met dmaa ook savonds? En zoja, troubles met slapen? Ik werk namelijk meeste dagen tot 17u dus train voornamelijk in de avonduren..

Heeft iemand Alpha Drive al geprobeerd?

Heeft iemand Alpha Drive al geprobeerd?

Yup, Biomek. Paar pagina's terug lees je z'n ervaring ;)

Man he, die Devil's Shot is heftig. Zojuist aflevering Narcos gekeken en zit gewoon te stuiteren op de bank. Heb vroeger aardig wat xtc gebruikt en dit voelt toch echt bijna hetzelfde. Droge bek, lekkere en te vage of lome momenten die elkaar afwisselen. Wordt weinig slapen heb ik zo 't idee...

@ Biomek (of een ieder die ze beide heeft geprobeerd): is Alpha Drive net zo heftig of??

---------- Toegevoegd 16 September 2015 om 06:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 September 2015 om 20:44 ----------

Geen Devil's Shot meer voor mij, zo goed als de hele nacht wakker gelegen en voel me dus nog steeds alsof ik gister xtc heb gehad. Droge b**kes, ontzettend lam, geen honger.

Dit is toch ff een ander kaliber als Unstoppable, dat heb ik tientallen keren in de avonduren gebruikt en nooit ergens last van gehad. Weet niet wat er allemaal in Devil's Shot zit maar lijkt me iets teveel vh goede.

Gadver, wat een kut effect. Ik vind dat jullie de ervaringen delen echt super. Ik heb een pot GOld Standard Pre workout en gisteravond 19.00u een scoop genomen. Er zit niets schokkends in, maar om 1u 's nachts was ik nog wakker. Terwijl ik op NoxiPro gemakkelijk voor middennacht sliep.. raar weer

Ik heb Devil's Shot nog niet geprobeerd :( Ben wel benieuwd hoe die is, in vergelijking met Alpha Drive. Heb vandaag die Jack3D bij me, om te proberen. Sowieso deze week probeer ik Devils Shot!

Alpha Drive merk ik dat 1,5 / 1,75 scoop wel de sweet spot is bij mij.

Ok jammer. Nja, ik ga vandaag Alpha Drive maar eens proberen en dan kom ik er vanzelf wel achter :)

Voor de duidelijkheid, trainen op Devil's Shot was echt geweldig!!! Alleen uren erna nog steeds klaarwakker zijn en de effecten van de uitwerking van xtc voelen is me iets te heftig.

Vanavond probeer ik ook Alpha Drive en zal dan mijn ervaring posten + vergelijk met Devil's Shot.

Vanavond leg workout bitches :D

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Nice, ik zal binnenkort ook nog wat bestellen om een voorraadje aan te leggen, want dit blijft allicht niet lang duren :p

Ik denk dat Muscle-Lab wel groot gaat worden hier:D. Iedereen zegt ja tegen DMAA:o.

heujjjjjjjj ik ben ook op zoek naar een nieuwe pwo

heb voorheen dedicated unstoppable gebruikt (ging als een raket, alleen chagerijnige crash) en gebruik nu assault (niet zo veel effect, maar zo goed als geen crash)

eigenlijk vind ik hoe harder hoe beter, maar dat gaat bijna altijd gepaard met een hardere crash....of bestaat er wel een pwo waar je hard op gaat, zonder een vervelende crash?

die alpha drive is mij te duur, bijna 50 euro voor een potje, ik ben gekke henkie niet.....sylve, die c4 waar jij het over had, is die qua effect te vergelijken met unstoppable of gaat ie meer richting assault? of istie gewoon heel anders?

C4 gaat meer richting categorie prullenbak.

ok dan, bedankt voor je bijdrage, daar heb ik heel veel aan

Als je een goede pre workout zoekt dan moet er (volgens mij) ofwel DMAA inzitten ofwel DMBA (AMP).

De rest is weggegooid geld.

DMBA kan je eventueel zelf toevoegen aan een andere bestaande pre workout (kijk sportpoeders.nl).

ja ok maar ik zei toch al:

'eigenlijk vind ik hoe harder hoe beter, maar dat gaat bijna altijd gepaard met een hardere crash....of bestaat er wel een pwo waar je hard op gaat, zonder een vervelende crash?'

ik ben dus op zoek naar een pwo waarbij het effect en de crash in balans zijn

zo vond ik unstoppable erg goed werken, maar ik was erna meestal schijt chagerijnig....dat wil ik niet meer

ja ok maar ik zei toch al:

'eigenlijk vind ik hoe harder hoe beter, maar dat gaat bijna altijd gepaard met een hardere crash....of bestaat er wel een pwo waar je hard op gaat, zonder een vervelende crash?'

ik ben dus op zoek naar een pwo waarbij het effect en de crash in balans zijn

zo vond ik unstoppable erg goed werken, maar ik was erna meestal schijt chagerijnig....dat wil ik niet meer

Als je dan een pre workout neemt zoals die van optimum nutrition of The Ritual van ANS en daar zelf experimenteert met toevoegen van AMP kan je een mix vinden die jou goed bevalt.

Die van optimum nutrition en The ritual zijn volgens mij een goede basis om AMP aan toe te voegen vandaar dat ik die twee als voorbeeld geef, persoonlijke smaak.

wat is AMP dan?

en is DMAA het bestandsdeel dat zo goed werkt, maar ook voor die crash erna zorgt?

wat is AMP dan?

en is DMAA het bestandsdeel dat zo goed werkt, maar ook voor die crash erna zorgt?

DMAA werkt inderdaad heel goed. DMBA (AMP) is daar verre familie van en vermoedelijk zat dit in Unstoppable.

DMBA heeft een lichtere werking dan DMAA en als je dit in kleine of grote hoeveelheid toevoegt aan een bestaande preworkout dan kan je zelf bepalen hoe sterk het effect is en hoe sterk de crash achteraf dus zal zijn.

De ene heeft trouwens meer last van een crash dan de andere dus je moet zelf wat zoeken hoeveel je toe moet voegen (150 mg DMBA is voor mij voldoende dan heb ik goede workout en geen crash).

Nog nuttig om te weten: DMBA (AMP) verdwijnt binnenkort van de markt dacht ik (correct me if i'm wrong), vandaar dat sportpoeders.nl een uitverkoop houdt.

ok thanks testosteronbommeke, daar heb ik wat aan :)

ik ga meteen kijken.

Terug
Naar boven