Fitness Seller

Beste sups voor massa

Wouwwwww!! Wat eet je elke dag aan eiwitproducten? Veel vlees, zuivel etc etc? 350 is mega veel. Verveeld dat nooit?

Zijn toch over het algemeen wel lekkere dingen vlees en dergelijke. Gaat mij nooit vervelen een goed stuk gebraden vlees. Ik druk ook per dag een kilootje vlees weg naast de andere eiwitbronnen.

• Topic Starter Topic Starter
Wouwwwww!! Wat eet je elke dag aan eiwitproducten? Veel vlees, zuivel etc etc? 350 is mega veel. Verveeld dat nooit?

Soms steekt het wel wat tegen elke dag dag 5 eieren enkel eiwit veel kip kalkoen paardenfilet niet goedkoop maar wel goed

Waarom enkel het eiwit? Eidooier is voedzaam.

Soms pak ik eidooier er bij maat meestal niet , is belastend voor de lever.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Stress helpt zeker niet als je graag wil groeien, het stresshormoon heeft een katabool effect.
Als je dus veel stress hebt zou ik hier eerst wat aan gaan doen. Je pa zit je toch niet op je nek hé! ;)

Ik probeer er al jaren wat aan te doen , Nené tis niet men pa :p tis werk enzo verantwoordelijkheid is vrij stressvol

Soms pak ik eidooier er bij maat meestal niet , is belastend voor de lever.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Ik probeer er al jaren wat aan te doen , Nené tis niet men pa :p tis werk enzo verantwoordelijkheid is vrij stressvol

Sorry hoor maar dit is totale onzin!

Ik lees al een tijdje mee met dit draadje, maar jij moet nog heeeeeeeel veeeeeeel leren gozer!

Sorry hoor maar dit is totale onzin!

Ik lees al een tijdje mee met dit draadje, maar jij moet nog heeeeeeeel veeeeeeel leren gozer!

Kan goed zijn ben ook nog maar 22 er zijn hier mensen die er al jarenlang in bb zitten, daarom vraag ik ook advies voor BIJ te leren. En ik snap als ge dan als ervaren bb hier naar kijkt dat je dit onzin vind , ik vind het leerzaam.

Kan goed zijn ben ook nog maar 22 er zijn hier mensen die er al jarenlang in bb zitten, daarom vraag ik ook advies voor BIJ te leren. En ik snap als ge dan als ervaren bb hier naar kijkt dat je dit onzin vind , ik vind het leerzaam.

Dan zou ik eens beginnen om te lezen wat bv hele eieren met je lichaam doen. Ik vreet bv 5 eieren per dag (vrouw niet blij) en mijn cholesterol hdl zit netjes rond de 2,5 en ldl bij de 1,5. Ver onder de boven grens en dan ben ik 38 en vol aan het TRTen!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ei_(voeding)

Kijk van het stukje samenstelling!

Soms steekt het wel wat tegen elke dag dag 5 eieren enkel eiwit veel kip kalkoen paardenfilet niet goedkoop maar wel goed

Daarom kun je beter geld besparen door niet te veel supplementen te kopen en het geld uit te geven aan goede voedingsmiddelen. Dat levert je meer op.

Ok bedankt allemaal voor de goeie soms kritische info heb er wel wa van bij geleerd , conclusie GEEN SUPS enkel goeie voeding. Begrepen ;)

En dus geen eieren weggooien maar helemaal opeten ;)

eten
squat
deadlift
bench press

Ik wacht nog steeds op je voedingsschema..

Ok bedankt allemaal voor de goeie soms kritische info heb er wel wa van bij geleerd , conclusie GEEN SUPS enkel goeie voeding. Begrepen ;)

Je kan er natuurlijk wel supplementen bij nemen, maar niet ten koste van je voeding. Creatine kan je er bijvoorbeeld prima bij nemen.

Eerst voeding daarna suppss

Dat is wijs!

eerst sups dan voeding

wait wut

Voedingsschema..?

Ik eet op rustdagen(3dagen in de week) 370 eiwit/ 190 vet
Trainingsdagen(4dagen in de week) 300 eiwit/90vet/500koolhydraten

En het verveelt niet. Ik doe zelf aan CBL, en ik heb het lekkerste eten van de wereld, en blijf droog.

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Ik zou graag je voeding schema willen zien :D

Als ik vanavond thuis ben Zal ik het even uploaden.
En bij perfect bedoel ik voor MIJ naar mijn behoeften , dit kan voor een ander totaal iets anders zijn,
Voor ge begind te oordelen. Ik heb het schema opgesteld samen met mijn vader die btw 10 jaar prof shows gaf tis ni op op te scheppen da ik dit zeg maar om duidelijk te maken als hij dit schema goed vind dat is het goed, end of story.

Vanavond zal ik het uploaden.

Terug
Naar boven