MuscleMeat

Bestellen op 1fast400 iemand?

frietbakker

Ripped Bodybuilder
Waardering
31
Is er iemand die binnenkort nog een bestelling daar wil doen?
Dan zou ik graag mee bestellen, of als iemand met mij mee wil bestellen is dat ook goed :D

Om zo de verzendkosten te drukken....

Hier even de voorwaarden
1. Alleen spul wat legaal is in nederland, ik heb namelijk geen zin in gezeik met de douane zodat iedereen weken zit te wachten
2. De verzendkosten worden verhoudingsgewijs gedeeld. Dus er wordt gekeken voor welk gewicht je besteld en welk percentage dat is van de totale bestelling. Dat percentage aan verzendkosten van de totale verzendkosten betaal je
3. Eventuele douane heffing wordt nadien bij iedereen in rekening gebracht, mocht die erop komen. Maar ik weet niet hoe 1fast400 zijn paketten verpakt en of er ooit iemand daar last van gehad heeft bij een bestelling van 1fast400. Even voor de duidelijkheid ALS die naheffing er is dan maak ik eerst een foto van de bestelling hier in huis, dan wacht ik netjes op de douane heffing en dan stuur ik het door.
4. Ik verwacht van iedereen het 100% van het bedrag of het hele bedrag van wat je wil bestellen van te voren op mijn rekening (details volgen nog).
5. Verzendkosten binnen nederland en naar belgie zijn uiteraard voor de ontvanger :P

Ik snap dat dat nogal wat vertrouwen vraagt, maar ik heb al eens het één en ander besteld met Wakaera en heb wel eens wat verhandeldt met BestOldSchool, dus die kun je desnoods PM-en. Mocht je het niet vertrouwen....

Laatst bewerkt:
hmz.. ik misschien wel, wanneer ga je bestellen?

Graag, ik zou wel met je mee willen bestellen. Pm me maar

• Topic Starter Topic Starter
Ligt eraan hoeveel mensen er eventueel interesse hebben, maar uiterlijk eind deze maand.

doe mij maar 900kg whey, we deelen de verzend kosten toch :D

nee, eind deze maand is me tevroeg, heb nog een hele berg mooi spul van 1fast400 in geslagen dus ;)

Verzendkosten worden uiteraard verhoudingsgewijs gedeel pikkie! :P

Dus even kijken voor welk bedrag iemand in de totale bestelling heeft gedaan en het aantal procent daarvan worden de verzendkosten voor die persoon.

best werken met gewicht bestelling ipv prijs, want dat is waar rekening mee wordt gehouden voor de verzendkosten pikkentrekker ;)

Die naheffing kan best ooit 1 of 2 maanden later pas komen... Dus das wel het nadeel. Ik heb een maand geleden besteld maar nog geen naheffing gehad. Kan nog steeds komen.

Rob G, heb je geen tracking nummer gehad bij 1fast400? Dat krijg je toch wel hopelijk? Dan kan je daar zien toch of het bij de douane ligt?

Ik wil anders ook wel mee bestellen als je het nadien wilt verzenden naar België.

Anders zijn er belgen die bestellen?

Ben ook belg en wil zo'n pot B5-poeder bestellen.

Ik PM je nog even voor de producten, heb nu even niet zoveel tijd, komt vanmiddag wel. Kmoet nu naar school :(

Belgen is geen probleem, ik wil het best doorsturen naar belgie. Weet alleen niet wat dat gaat kosten.

Ik moet ook nog even kijken hoe ik het doe met verzendskosten want als ik die ook in 1x moet dokken voor 10 man ofzo is dat ook nogal wat gok ik. Maar laten we eerst even kijken hoeveel animo er is...

Even een lijstje met mensen die zeker willen bestellen en mensen die eventueel willen bestellen

Zeker
Zuivelproduct
Hardcase
M@rsel
Ramonius
Frietbakker

Eventueel
Alien

Als er een fout hierin zit, laat even weten!

Producten kunnen jullie me PM-en tegen de tijd dat ik de bestelling ga doen dus nog even geduld. :)

Dit zijn vanaf nu de mensen die mee doen:
Zeker
Zuivelproduct
Hardcase
M@rsel
Ramonius
Frietbakker
Alien

*BUMP*

er is er weer iemand bij gekomen de lijst is nu:

Zeker
Zuivelproduct
Hardcase
M@rsel
Ramonius
Frietbakker
Alien
eq_909

We hebben nog tijd aangezien ik ergens in de laatste week van deze maand wil gaan bestellen.

Trouwens weet iemand of er een max. gewicht is bij de FedEx optie, want die staat niet bij de shipping methods ???

Hoelang duurt het ongeveer voordat de bestelling arriveert nadat je het besteld hebt?

Terug
Naar boven