Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G`OC Murk zei:Waarom dat poppetje achter mijn naam![]()
bestelling is gewoon seriues, zit hier al jaar ofzo, maar post nooit wat![]()

G`OC Murk zei:Waarom dat poppetje achter mijn naam![]()
bestelling is gewoon seriues, zit hier al jaar ofzo, maar post nooit wat![]()
Dadelijk zijn er grappenmakers die net 1 post maken om zo mij voor de fun wat extra werk te bezorgen. Maar goed, ik had je bestelling al genoteerd!Murk zei:Je zegt dat je naheffing als eerste afhandeld, dan gaat het lang duren...naheffing komt soms pas maanden later :S
Ja.. zo heb ik het ook een keer gehad, dat ik een brief van te voren kreeg en aan de deur moest betalen. Maar veel mensen hier worden ook nog later gebelt voor de factuur en moeten dan nog betalen.frietbakker zei:Meestal krijg ik de naheffing als ze hier aan de deur staan, dan zegt de postbode gewoon: 'eh, ik krijg nog geld van je!'
maar meestal houden ze het dan wat langer bij de douane omdat ze eerst moeten uitzoeken wat erin zit...
Murk zei:Ja.. zo heb ik het ook een keer gehad, dat ik een brief van te voren kreeg en aan de deur moest betalen. Maar veel mensen hier worden ook nog later gebelt voor de factuur en moeten dan nog betalen.

odan zei:![]()
Hey Frietvriend, had je mijn al genoteerd....
Ik weet niet of ik wel doorgekomen ben.
Odan
Op naar de volgende ronde! 
Dus straks komt er ook nog 3 euro bij. Ik Zal zondag nog even iedereen emailen met de definitieve prijs. En dan kan iedereen alsnog 'out chickenen'