XXL Nutrition

Bestellen op 1fast400 iemand?

Waarom dat poppetje achter mijn naam :(
bestelling is gewoon seriues, zit hier al jaar ofzo, maar post nooit wat :P

• Topic Starter Topic Starter
G`OC Murk zei:
Waarom dat poppetje achter mijn naam :(
bestelling is gewoon seriues, zit hier al jaar ofzo, maar post nooit wat :P

Vandaar ook! :p Dadelijk zijn er grappenmakers die net 1 post maken om zo mij voor de fun wat extra werk te bezorgen. Maar goed, ik had je bestelling al genoteerd!

Ik laat iedereen van het weekend volgens email weten hoe en wat verder, en dan vrijdag laat ik nog even weten wie wat besteld heeft.

Je zegt dat je naheffing als eerste afhandeld, dan gaat het lang duren...naheffing komt soms pas maanden later :S

de site is down ???

1fast400 doet het hier wel nog, maar wel wat traag.

@frietbakker:
Zou er niet wat korting te regelen zijn? We bestellen denk ik toch wel voor een aardig bedragje!

Murk zei:
Je zegt dat je naheffing als eerste afhandeld, dan gaat het lang duren...naheffing komt soms pas maanden later :S

Meestal krijg ik de naheffing als ze hier aan de deur staan, dan zegt de postbode gewoon: 'eh, ik krijg nog geld van je!'
maar meestal houden ze het dan wat langer bij de douane omdat ze eerst moeten uitzoeken wat erin zit...

@eq_909
Daar had ik al over na zitten denken, ik wacht tot het weekend totdat ik alles heb en dan ga ik dat eens vragen inderdaad. Want het is nogal wat inderdaad... Ben benieuwd hoe soepel ze zijn daar...

:wave2:
Hey Frietvriend, had je mijn al genoteerd....
Ik weet niet of ik wel doorgekomen ben.
Odan

frietbakker zei:
Meestal krijg ik de naheffing als ze hier aan de deur staan, dan zegt de postbode gewoon: 'eh, ik krijg nog geld van je!'
maar meestal houden ze het dan wat langer bij de douane omdat ze eerst moeten uitzoeken wat erin zit...
Ja.. zo heb ik het ook een keer gehad, dat ik een brief van te voren kreeg en aan de deur moest betalen. Maar veel mensen hier worden ook nog later gebelt voor de factuur en moeten dan nog betalen.

Murk zei:
Ja.. zo heb ik het ook een keer gehad, dat ik een brief van te voren kreeg en aan de deur moest betalen. Maar veel mensen hier worden ook nog later gebelt voor de factuur en moeten dan nog betalen.

Als dat mocht gebeuren ga ik kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Ik bedoel lekker is dat, krijg je iets en daarna krijg je: eh je moet nog dokken!

Ik zal een vragen bij een stel maten die recht studeren... maar misschien kan je ook wel helemaal niets...

anywayz, problemen voor later! :D

odan zei:
:wave2:
Hey Frietvriend, had je mijn al genoteerd....
Ik weet niet of ik wel doorgekomen ben.
Odan

"2 maal 100 grm creatine ethyl ester wat per stuk 6.99 kost"

Die he? Je bent er door! :D Op naar de volgende ronde! :)

thanks mate ;)

Spannend hoor jongens, kijken wie er als eerst geflasht word :roflol:.

J/K he bro's :P

srry frietbakker, zal vanaf nu meer posten :P maar je moet toch ergens beginnen hea ;) mijne goeie vriend MURK die liet me weten van deze actie. vandaar..

Geen probs hoor G'OC Murk!

Jongens nog even een opmerking, ik ben gisteren bij het postkantoor geweest. De dozen die gebruikt worden om in te verzenden kosten €3 gemiddeld. De iets grotere €3.25, maar die 25c betaal ik dan wel :p Dus straks komt er ook nog 3 euro bij. Ik Zal zondag nog even iedereen emailen met de definitieve prijs. En dan kan iedereen alsnog 'out chickenen' :p

Je kan ook wat dozen uit de supermarkt meenemen, die liggen er voor de boodschappen in te laden enzo. Bij ons in ieder geval wel! Misschien een idee?

Dat is misschien een idee ja, ik zal eens kijken of en wat voor dozen er liggen straks. Maar zijn dat een beetje stevige dozen?

Ja hoor :D Ze mogen niet smijten met de aangevoerde goederen dus dan moeten die dozen ook nog wel goed zijn, denk ik :)

Jaah man, van die lekkere stevige dozen :D wel met een gat er in....bananendozen :D

Terug
Naar boven