Dit wordt lachen jongens bij de Douane!

Of bij het postkantoor als ik meneer vertel dat ik even 70kg aan spul kom verzenden
Goed even op een rijtje:
Ik heb bestellingen van:
M@rsel
Eq_909
Alien
Ramonius
HardCase
Boogie
Muthu

GO'C Murk
Ik mis nog bestellingen van:
KaLe
Exarchos
Daster
Zuivelproduct
dit is geen probleem, jullie hebben nog tot einde deze week, dus laten we zeggen zaterdag tot 23:59, dan heb ik zondag om alles te verwerken.
Ik mis nog e-mail adressen van:
HardCase
Exarchos
Kale
Muthu
ik wil graag jullie emailadressen omdat het zo makkelijker te maken voor mij ipv iedereen apart te PM-en en bovendien is het contact wat persoonlijker.
We zijn dus in totaal met zijn 14 en dat wordt dus echt VEEEEEL, reken er maar op dat de douane ons pakt. Dus het kan zijn dat het toch een tijdje gaat duren voordat ik alles heb. Als er naheffing komt laat ik die eerst afrekenen voordat ik het verder naar je toe stuur...
Ik zal even vragen bij 1fast400 of ze iets creatiefs met de pakbon kunnen doen...
Verder zal ik vanuit mijn thuis alles met TPG post sturen, dat betekend dus dat jullie allemaal een trackingnumber krijgen, jullie kunnen zelf ongeveer kijken wat je aan verzenden moet betalen bij
www.tpgpost.nl afhankelijk wat het gewicht is. Ik reken het ook nog even na allemaal.
Ook zit ik nu een beetje met verpakkingsmateriaal, ik weet dat ze bij de postkantoren van die dozen verkopen waar je in kan versturen, ik ga even kijken wat die ongveer kosten. Want 5 dozen maal ik niet zo om denk ik, maar 15!!

Maar die kregen zullen toch niet duurder zijn dan 5euro?
Wat ga ik deze week doen? Ik ga zo goed als ik kan kijken wat iedereen moet betalen en dan zal ik zondag een email sturen naar iedereen over het betalen. Ik zal vrijdag oid nog even een tussentijdse email sturen met daarin wat je besteld hebt, just ter controle. Dus check je email even die dag. Mensen die later nog bestellen kan ik gewoon zaterdag en zondag nog verwerken. No probs.
Jullie kunnen mij misschien beter bereiken op
FrietbakkerNO@SPAMhotmail.com aangezien mijn PM box gaat overvloeien als ik een dag niet de kans heb om te checken
Goed iedereen klaar? Dan gaan we binnenkort de douane en de postbode eens blij maken met al die rommel