XXL Nutrition

Bestellen op 1fast400 iemand?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, maar ik hoop toch niet langer dan 2 weken...

Is trouwens ook afhankelijk of de douane een kijkje gaat nemen in het pakket.

Heb je mij PM gehad? :)

Ja, heb ik niets terug gestuurd dan? BTW jij staat ook in de lijst met personen die willen bestellen :D

Maar 1 weekje voor de bestelling zal ik jullie allemaal even pm-en voor email adress, adressen, namen en wat jullie willen hebben en even de details doorspreken (mbt verzendkosten binnen NL en naar BE bijv.).

Oke mannen, laatste kans! Deze week kan je nog op de lijst om iets te bestellen!

Volgende week ga ik alles in orde maken, alles even met iedereen kortsluiten en dan daarna zo snel mogelijk bestellen.

hoe werkt dat precies, ???
Ik zit te denken aan wat creatine ethyl ester, daar het volgens mij dichterbij huis veel duurder lijkt.
Ik heb nog nooit iets via hen besteld,kun je me t een en ander uitleggen
thanks, Odan

Wat snap je niet?

count me in.

Hoe gaat het eigenlijk met de naheffing? (als die er komt) Iedereen besteld andere hoeveelheden, hoe wordt dat verrekend?

Yo Kale! Als je me dan even PM-ed met je naam, adres en bestellen dan hoor je snel nog van me! Dan maak ik een groep van de mensen die willen bestellen, neem ik de 'regels' nog een keertje door en dan bestel ik volgende eind week oid.

Murk zei:
Hoe gaat het eigenlijk met de naheffing? (als die er komt) Iedereen besteld andere hoeveelheden, hoe wordt dat verrekend?

Aangezien naheffing een percentage is van het totale bedrag stel ik voor om dat afhankelijk van de prijs te bepalen. Dus als jij 3% van de prijs in de bestelling hebt gedaan dan betaal je ook 3% van de naheffing. Zendingskosten gaan per gewicht en daar wordt het dus per gewicht betaald...

Even voor de duidelijkheid, mocht er naheffing komen dan maak ik een foto van de bestellen en een scan van de naheffing en dan wacht ik totdat ik het de naheffing van je heb voordat ik het doorstuur naar jou. Dat is omdat het toen hier eens fout is gegaan toen hadden er maar 2 man van de 10 de naheffing nog betaald. Dat was toen Marcoss een bestelling deed dacht ik...

Moest ff zoeken, maar zag t nu staan,op hun site.
2 maal 100 gram creatine ethyl ester (a 6.99 geloof ik) zou ik wel willen afnemen.
Hoe nu verder....enig idee hoe lang t kan duren, ben namelijk de laatste korrels creatine uit mijn potje aan t schrapen.
Nog ervaringen met dit produkt trouwens ???
Hoor t wel.
Odan :cool:

Oke Odan als je me even PM-ed met je naam, adres, email adres en je bestelling dan bestel ik het eind deze maand op 1fast400. Als het hier is, stuur ik het naar jou. Ik denk dat het vnauit 1fast400 binnen 2 weken hier moet zijn mits het niet wordt tegengehouden bij de douane... Maar daar is denk ik wel kans op met zo'n bestelling... Of letten ze daar niet op dat iemand weet?

Verder email ik je dan tegen de tijd van de bestelling met betalingsdetails.

Frietje, ik ben nog even aan het kijken wat ik wil bestellen. Eind deze week is de deadline ?

Ik ben ook aan het kijken wat ik wil bestellen, je hoort het wel voor eind deze week.

Okay dan zojuist gedaan, dus je denkt dat de kans groot is dat die ambtenaren het bij de grens gaan tegen houden....mijn shit is toch gewoon legaal bij ethos te bestellen toch.....dus niks aan t handje wat dat betreft :D
greetz,odan

dit wordt een monsterbestelling: count me in.
ik ga je nu een pm sturen Frieteflikkert :)

Ik doe ook mee.
Moet je een lijstje van de spullen die ik wil hebben?
Zal ik dit je naar je pm sturen

:cool: ik ga je ook even pm`n. Deze bestelling kan bij ZEKER

(zou je me kunnen laten weten als je mijn bestelling binnen hebt?, thanks)

Laatst bewerkt:
lol, met hoeveel zijn we niet :D dit wordt idd een grote en dure bestelling :cool:

Dit wordt lachen jongens bij de Douane! :D Of bij het postkantoor als ik meneer vertel dat ik even 70kg aan spul kom verzenden :P

Goed even op een rijtje:

Ik heb bestellingen van:
M@rsel
Eq_909
Alien
Ramonius
HardCase
Boogie
Muthu ???
GO'C Murk ???

Ik mis nog bestellingen van:
KaLe
Exarchos
Daster
Zuivelproduct
dit is geen probleem, jullie hebben nog tot einde deze week, dus laten we zeggen zaterdag tot 23:59, dan heb ik zondag om alles te verwerken.

Ik mis nog e-mail adressen van:
HardCase
Exarchos
Kale
Muthu
ik wil graag jullie emailadressen omdat het zo makkelijker te maken voor mij ipv iedereen apart te PM-en en bovendien is het contact wat persoonlijker.

We zijn dus in totaal met zijn 14 en dat wordt dus echt VEEEEEL, reken er maar op dat de douane ons pakt. Dus het kan zijn dat het toch een tijdje gaat duren voordat ik alles heb. Als er naheffing komt laat ik die eerst afrekenen voordat ik het verder naar je toe stuur...

Ik zal even vragen bij 1fast400 of ze iets creatiefs met de pakbon kunnen doen...

Verder zal ik vanuit mijn thuis alles met TPG post sturen, dat betekend dus dat jullie allemaal een trackingnumber krijgen, jullie kunnen zelf ongeveer kijken wat je aan verzenden moet betalen bij www.tpgpost.nl afhankelijk wat het gewicht is. Ik reken het ook nog even na allemaal.

Ook zit ik nu een beetje met verpakkingsmateriaal, ik weet dat ze bij de postkantoren van die dozen verkopen waar je in kan versturen, ik ga even kijken wat die ongveer kosten. Want 5 dozen maal ik niet zo om denk ik, maar 15!! :o Maar die kregen zullen toch niet duurder zijn dan 5euro? ???

Wat ga ik deze week doen? Ik ga zo goed als ik kan kijken wat iedereen moet betalen en dan zal ik zondag een email sturen naar iedereen over het betalen. Ik zal vrijdag oid nog even een tussentijdse email sturen met daarin wat je besteld hebt, just ter controle. Dus check je email even die dag. Mensen die later nog bestellen kan ik gewoon zaterdag en zondag nog verwerken. No probs.

Jullie kunnen mij misschien beter bereiken op FrietbakkerNO@SPAMhotmail.com aangezien mijn PM box gaat overvloeien als ik een dag niet de kans heb om te checken :p

Goed iedereen klaar? Dan gaan we binnenkort de douane en de postbode eens blij maken met al die rommel :p

Terug
Naar boven