Fitness Seller

bestellingen onderschept?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
hey krijg binnekort een credit card dus wil een x bij fast 400 gaan bestellen. diegenen waarvan de spullen onderschept zijn en later nog dingen bij moesten betalen kunnen jullie dat even vermelden. ook er bij zetten of het iligaal is of legaal produckten.

ben vanplan om groote hoeveelheden eiwit te gaan bestellen maar wil achteraf natuurlijk geen gezeik er mee hebben. of kan ik beter steeds een kleine hoeveel heid bestellen? wat is jullie mening? ervaring?

Ik zou in ieder geval niets illegaals meer bestellen, sinds dat pakketje S1+ is onderschept wordt bij mij voortaan alles opengemaakt bij de douane.

Bij mij ook S1+ wat afgepakt is rest mocht ik wel houden en ook (nog) geen naheffing gehad.

• Topic Starter Topic Starter
en die naheffing zijn die zo hoog dat het complete voordeel van de bestelling niet meer bestaat? hoe hoog is zoiets normaal een bepaald percentage?

ik zou ook geen hair remover kopen, want is bij mij afgepakt :( ???

huh? die van jan tana? dies toch niet iligaal word ook in nederland verkocht

ik snap er ook niks van (mss vergeten erbij te doen, maar lijkt me sterk), zo was caffeine er bij mij ook uit gehaald, maar dat kan ik nog wel begrijpen.

hoezo cafeine is niet iligaal of was het stack?

dacht dat caffeine toch een verboden middel was ofzow???

uh neej haha. dan zou koffie ook verboden wezen lol. neej cafeine is niet verboden het staat wel op dopinglijst van verboden middelen voor een wedstrijdpsortters. maar dat is alleen boven een bepaalde dosering.

Ej je kan mike gewoon vragen of hij er andere etiketten op wil plakken. Dan krijg je het altijd binnen!

!!BarmaN!! zei:
en die naheffing zijn die zo hoog dat het complete voordeel van de bestelling niet meer bestaat? hoe hoog is zoiets normaal een bepaald percentage?

Je betaalt 10 euro douane kosten. 3% invoer over totaalbedrag en dan nog btw 6 of 19 %. Maar als je het een beetje slim doet qua bestelling(je kunt het uitrekenen en vergelijken) is het nog steeds voordelig.
Maargoed aangezien Mike er een lagere waarde opzet....
Ik heb zelf al het nodige laten overkomen inmiddels en nooit een ruk hoeven dokken. :D

ohw das beter. raar dat je toch steeds hoort dat lui de lul waren en de boel controleerden en ze een naheffing kregen.

haha ik heb al een bestelling van 422 euro en dan komt er nog 100 euro verzend kosten over heen. maar dan heb ik ook voor de komende maanden alles perfect voor elkaar. :) hier kan ik heeel wat maanden vooruit. haha asl die onderschept word.....
heb al een lijstje gemaakt zodra ik mijn credit car heb bestel ik de zooi. maar mischien dat ik het opsplits in 2 bestellingen.

haha als ze langskomen komen ze denk ik met een peller vol suplementen bij mijn deur langs haha. ga lekker veel bestellen. haha als ik het doe ik het ook gelijk goed. probeer nu echt effe een aantal maanden optimaal te leven. skijken hoeveel vooruit gang ik hiermee ga krijgen. ik bestel overerigens allemaal legale produckten.

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
haha ik heb al een bestelling van 422 euro en dan komt er nog 100 euro verzend kosten over heen. maar dan heb ik ook voor de komende maanden alles perfect voor elkaar. :) hier kan ik heeel wat maanden vooruit. haha asl die onderschept word.....
heb al een lijstje gemaakt zodra ik mijn credit car heb bestel ik de zooi. maar mischien dat ik het opsplits in 2 bestellingen.

haha als ze langskomen komen ze denk ik met een peller vol suplementen bij mijn deur langs haha. ga lekker veel bestellen. haha als ik het doe ik het ook gelijk goed. probeer nu echt effe een aantal maanden optimaal te leven. skijken hoeveel vooruit gang ik hiermee ga krijgen. ik bestel overerigens allemaal legale produckten.

Misschien wel leuk om een lijstje te posten...?

hehe jah ben ik ook wel ff nieuschierig na :P

nasty^PhysIc zei:
Ej je kan mike gewoon vragen of hij er andere etiketten op wil plakken. Dan krijg je het altijd binnen!
Dat weet ik nog zo net niet! ik heb een tijdje terug wat bij Mike besteld 'met andere etiketten', maar die staat al sinds 31 maart bij de douane.... Ik heb nog geen bericht gehad, dus misschien krijg ik het nog binnen. Maar ik ga er eigenlijk al gewoon vanuit dat dat niet het geval is.....

falcon zei:
Dat weet ik nog zo net niet! ik heb een tijdje terug wat bij Mike besteld 'met andere etiketten', maar die staat al sinds 31 maart bij de douane.... Ik heb nog geen bericht gehad, dus misschien krijg ik het nog binnen. Maar ik ga er eigenlijk al gewoon vanuit dat dat niet het geval is.....

Dat had ik ook gevraagd maar is dus niet gedaan....
Ik had er zelfs bij gezet dat ik zijn site via dit forum ken.

Maar je kan ervan uit gaan dat je het kwijt bent denk ik...
Even afstandsverklaring tekenen en dan is er verder niks aan de hand ( buiten het feit dat je je zooi kwijt bent :()
En het schijnt dus dat ze nu al je pakjes open gaan maken uit het buitenland binnen krijgt ( en dan natuurlijk van buiten de EU )

Als je bij je bestelling bij opmerkingen vraagt of ze op de buitenkant van je pakje wat anders willen zetten dan er inzit doen ze dat toch wel of niet, bij 1fast? Of moet je dan ook eerst naar Mike mailen?

Bij bb.com deden ze dat automatisch bij de illegale dingen die ik besteld heb.

@Barman: Sytenhance is hier niet legaal hoor ;)

Terug
Naar boven