AndroidHealthClinic

beter zichtbaar worden aders

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Waar moet ik dan aan denken biggie? Refeed avond er voor, of refeeden vlak voor de photoshoot? 24 uur voor de shoot geen water? Oppompen en daarna reep chocola en glaasje rode wijn? Geef ons eens wat geheimen MR HOLLAND!!! :thumbs:

ik denk dat hij het heeft over salt-loading..

alleen ben ik daar nu wat laat mee als ik over 5 dagen foto's wil maken :mad:

vaso-dilators in de apotheek..
glycerol

en er zijn er ng veel andere/betere maar die ken ik zo nog niet, hou me er nu echt niet mee bezig

glycerol 20 minuten voor de shoot, het is vies spul..who cares?

En een liter of 3 cola light.

o, ja ....wat aambeienzalf op je abs doet wonderen...:D

Aambeienzalf strijdt aambeien met een drogend effect; het droogt de aambeien uit, aambeienzalf op je abs een uur voor de photoshoot droogt de abs lekker uit waardoor je abs zichtbaarder zijn.:D

Ja, Glycerol (=Glycerine) dus, 'n 5 cl naar binnen kappen een half uurtje vooraf. En 't is idd smerig spul hoor!

Ik heb wel 's niacine B3 genomen voor een wedstrijd. Ik nam (werd me verteld) een half uur voor ik het podium op moest een paar tabs niacine. Op het podium gebeurde er niets, maar toen ik weer naar achteren moest kwamen de aders pas goed op en werden m'n spieren warm en alles tintelde. Een half uur te laat dus. Timing is hierbij essentieel, bij wat je ook neemt! Vantevoren oefenen is dus niet overbodig.

@ Rob G

Ja idd oa goed Depleten zodat je goed leeg bent, en dan flink en goed laden doet al wonderen!!! Ik heb geleerd, flink doorladen en niet te snel bang zijn dat je teveel eet!!!

Laatst bewerkt:
Ik zag in een documantaire dat wedstrijdbb'ers net voor het optreden suiker tot zich toenamen. Waarbij ze zeiden dat dat goed was voor de zichtbaarheid van aders.

geen rozijnen maar rose, idd een wijnvariant

Suat zei:
Ik zag in een documantaire dat wedstrijdbb'ers net voor het optreden suiker tot zich toenamen. Waarbij ze zeiden dat dat goed was voor de zichtbaarheid van aders.

Heb dat ook gezien, was dat niet op telefacts ofzo?

Dag voor wedstrijd carb laden met 2kg aarappelen en 900gr rozijnen en maar 300ML water drinken.Je gaat uw onderhuids vocht aantasten voor meer aders zichtbaar te hebben.Heb al meerdere malen uitgeprobeerd en helpt echt wel.En je vetpercentage zakt dan ook nog met 1%

- Een marsreep
- Glaasje conjac
- Glycerine
- Rode wijn

B12 depot.

Ik ken een begeleider die zijn pupils rum en honing geeft voor ze het podium opgaan.

grammetje eq of b12..NO shizzle schijnt ook ok te zijn

gewoon b12 gaan spuiten, om de dag 2 weken van te voren mee beginnen. ben nu zelf ook 2weekjes bezig en begin echt dikke aders op mijn onderarmen te zien die er normaal niet zaten.

verder krijg je er nog lekker wat energie door en je schijnt er lekker door te kunnen slapen...

B12 depot.

Ik ken een begeleider die zijn pupils rum en honing geeft voor ze het podium opgaan.

Idd, ik moest ook een flesje honing meenemen van mijn begeleider en elke keer dat ik het podium op moest ff een flinke scheut nemen.
En wat mij ook opviel is dat veel jongens ook een scheutje alcohol namen.
Alcohol schijnt ook de aders goed zichtbaar te maken.
Alleen niet teveel zuipen he, sta je daar met je dronken koppie:D

Idd, ik moest ook een flesje honing meenemen van mijn begeleider en elke keer dat ik het podium op moest ff een flinke scheut nemen.
En wat mij ook opviel is dat veel jongens ook een scheutje alcohol namen.
Alcohol schijnt ook de aders goed zichtbaar te maken.
Alleen niet teveel zuipen he, sta je daar met je dronken koppie:D
Alcohol, pure chocola(99>%), L-arginine werken ook lekker.

monsterbump alweer :roflol:

bloedverdunners (kinderasperine) helpt ook

monsterbump alweer :roflol:

bloedverdunners (kinderasperine) helpt ook
Als je het nog extremer wilt; je kan je eigen nitroglycerine maken en daar 10 ml van in bad doen. Dan ga je in dat bad voor een paar minuten en daarna staan je aders echt opspringen, ook kan je een flinke koppijn verwachten.

Serieuze post btw, nitroglycerine heeft meer doeleinden dan dingen opblazen.

Terug
Naar boven