XXL Nutrition

betreft: uitzoeken nieuwe mobiele telefoon

Anoniem300920

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
83
Maandag 19 oktober mag ik een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken. Heeft iemand tips? Ik ben op zoek naar een mobiele telefoon die van alle moderne gemakken is voorzien. Ik ben gek op de nieuwste gadgets en technieken, dus daar graag rekening mee houden.

Ik dacht zelf aan de nieuwe iphone 3GS. Maar nu lees ik op internet over ontploffende iphones. Tevens heeft de HTC touch pro 2 mijn aandacht.
Welke is beter, ook gericht op de toekomst? En zijn er nog andere kandidaten?

Bij voorbaat dank voor alle info en tips.

Thesuite

Met htc krijg je problemen, zou voor samsung gaan

Met htc krijg je problemen, zou voor samsung gaan

+1 , hoewel samsung niet het beste hoeft te zijn, nokia is ook goed.
HTC is een slecht merk, ik ken meerdere mensen die erg ontevreden zijn over die telefoons omdat ze vaak stuk gaan. Nu hoeft dat opzich natuurlijk niet veel te zeggen maar de kans dat ik meerdere mensen ken die problemen met die telefoons hebben is wel erg toevallig.

Ik heb nu twee maanden de iphone en ben er zeer te spreken over!

Zou een hele oude nemen, die je nog op de grond kan smijten enzo.

Samsung star

+ kan je naar je eigen bellen:D

Gewoon een iphone nemen. Nokia's zijn vroeger ook weleens ontploft.

Samsung jet laatste nieuwe snuffjes en is een samsung dus gewoon goed:D

htc touch pro is gewoon goed hoor...

De Sony Ericsson Xperia 2. Binnenkort verkrijgbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nokia N900

Over die ontploffende iphones moet je je geen zorgen maken. Ten eerste gebeurd dit echt extreem zelden, en door misbruik door de gebruiker. Ten tweede als het gebeurd is het ongevaarlijk (scherm barst gewoon), ten derde krijg je dan een refund + zwijggeld (naar het schijnt :D).

Maar zoveel mensen zijn er tevreden van dus de kans dat jij dat ook zal zijn is zeer groot ;)

Terug
Naar boven