AndroidHealthClinic

betreft: uitzoeken nieuwe mobiele telefoon

Even deze een beetje bumpen. Ik denk erover deze foon aan te schaffen, aangezien het me evenveel gaat kosten als mijn sim-only abonnement dat ik nu heb. Ik weet dat hij best groot is, dat je er veel mee kunt, maar maak me zorgen over de batterijen.

Iemand al ervaring met deze telefoon? Hij zou nu verkrijgbaar moeten zijn geloof ik.

Nokia E-Series FTW :D

Let op een aantal dingen als je het koopt:

1. Batterijduur. Jij neemt een apparaat dat op accu werkt, dus wil je eentje die lang meegaat. HTC (de oudere versies tenminste) moest je elke dag opladen, erg lastig. Ik hoorde dat de iphone er 2-3 dagen over doet om op te laten, dat is ook weinig, maar nog altijd beter dan de HTC touch. De reden is heel simpel: touchscreen apparaten verbruiken meer, en bovendien doe je meer dan alleen maar bellen. Let ook op features als: na hoeveel seconden gaat hij op spaarstand als je hem niet gebruikt. Screensaver, etc.
2. Wat zoek je eigenlijk? Game je veel? Wil je vaak op internet? Vaak zijn telefoons speciaal voor een feature gemaakt. Check dat ook even.
3. Het belangrijkste is toch het bellen, zorg ervoor dat je alle gemakken van het bellen hebt met je telefoon.

Denk dat ik voor de n900 ga. Zal er best veel mee typen, op internet te vinden zijn en wellicht muziek mee luisteren. Ik zag al dat een nieuwe batterij ong 20 euro kost, misschien koop ik die erbij, dan kan ik hem in noodgevallen wisselen :)

zoek een telefoon met een toetsenbord ipv alleen maar touch
heb een htc touch hd en ik haat het
neemt zomaar gesprekken op in mn zak enzo

volgende word een blackberry 100%

Heb nu al 5 jaar htc en nooit problemen gehad. Echt super telefoons.

iFoon.

T-mobile vairy text, niet een dure telefoon, 80 euro. En hij heeft een qwerty toetsen bord

Ik heb de Samsung Star, maar ik vind 'm maar klote :(. Moet veel te veel handelingen verrichten om enkel een simpel sms'je te versturen. Ik vind het maar een omslachtig apparaat!

Samsung 360 want ik heb er ook een , DUS!

Iphone, of telefoon met google android, dat zijn de koplopers kwa techniek, snelheid, en functionaliteit. Andriod staat alleen nog meer in de kinderschoenen.

Je bent gek op de nieuwste gadgets of technieken, dan zou je keuze makkelijk moeten zijn.

n900 besteld. hij komt deze week in de winkels geloof ik dus ben benieuwd of ik hem ook snel binnenkrijg.

iPhone natuurlijk. Jailbreaken en gaan met dat ding!

Ik heb de Samsung Star, maar ik vind 'm maar klote :(. Moet veel te veel handelingen verrichten om enkel een simpel sms'je te versturen. Ik vind het maar een omslachtig apparaat!

:roflol:

Dan zet je gwn een snelkoppeling op je bureablad.

En voor degene die twijfelen een lg cookie te kopen, NIET DOEN!! mijn ma heeft zo'n phone en is helemaal nix tegenover de star, en de prijs is ongeveer hetzelfde.

Terug
Naar boven