MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ben benieuwd hoe het gaat in de vrachtwagen met die idioten op de weg![]()
No survivors 🌡☄
😝
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd hoe het gaat in de vrachtwagen met die idioten op de weg![]()
Trouwens deed je niet 500mg test pw. Vaak is het 250mg/ml dus 2ml pw erin. Prik je 2x pw dan 1ml per keer.
Duidelijk, pin je net slimpin aangezien volume laag is of met een syringe gewoon, glutes?Nee 375mg test e. Met 375 e5d kwam ik op 525mgper week en dat vind ik net te gek voor de eerste keer.
Dus nu zo gedaan dat ik 3x 0.5ml prik= 375mg per week en stabiele waardes.
Dus
Maandag/donderdag/zondag/woensdag/zaterdag etc.
Duidelijk, pin je net slimpin aangezien volume laag is of met een syringe gewoon, glutes?
Welkom bij de club van echte mannenDat was het dan, het natty zijn🤠
Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.

Inb4Dat was het dan, het natty zijn🤠
Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.
125 mg E3D is 291,6666667 mg per week, zou het zelf extreem lastig vinden om het te onthouden wanneer ik moet pinnen bij E3D of je moet het echt op een kalender bij houden, EOD heb ik al moeite meeNee 375mg test e. Met 375 e5d kwam ik op 525mgper week en dat vind ik net te gek voor de eerste keer.
Dus

Je eerste kuur ben je nog helemaal hyped ofcourse, dan kijk je er nog naar uit125 mg E3D is 291,6666667 mg per week, zou het zelf extreem lastig vinden om het te onthouden wanneer ik moet pinnen bij E3D of je moet het echt op een kalender bij houden, EOD heb ik al moeite mee![]()

Eerlijk met enkel test kan 2x pw ook wel denk ik.Nee 375mg test e. Met 375 e5d kwam ik op 525mgper week en dat vind ik net te gek voor de eerste keer.
Dus
125 mg E3D is 291,6666667 mg per week, zou het zelf extreem lastig vinden om het te onthouden wanneer ik moet pinnen bij E3D of je moet het echt op een kalender bij houden, EOD heb ik al moeite mee![]()
Thanks man✌✌🤩
zit nu zelf in week 8 en het gaat harder dan verwacht dus zeker aan te raden
moet wel zeggen dat je ff geduld moet hebben voor het feest begint, meende ergens in week 5 dat ik merkte dat in alleen maar harder werd en ook nog zwaarder. Doel was 100kg maar zit al op 102kg
merk wel dat ik nu wel wat meer vet begin te gainen dus doe het wat rustiger aan nu. Maar veel succes alvast!Thanks bro!Volg! 375mg test per week is een leuk eerste kuurtjezit nu zelf in week 8 en het gaat harder dan verwacht dus zeker aan te raden
moet wel zeggen dat je ff geduld moet hebben voor het feest begint, meende ergens in week 5 dat ik merkte dat in alleen maar harder werd en ook nog zwaarder. Doel was 100kg maar zit al op 102kg
merk wel dat ik nu wel wat meer vet begin te gainen dus doe het wat rustiger aan nu. Maar veel succes alvast!
Die tuin