Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Trouwens deed je niet 500mg test pw. Vaak is het 250mg/ml dus 2ml pw erin. Prik je 2x pw dan 1ml per keer.

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens deed je niet 500mg test pw. Vaak is het 250mg/ml dus 2ml pw erin. Prik je 2x pw dan 1ml per keer.

Nee 375mg test e. Met 375 e5d kwam ik op 525mgper week en dat vind ik net te gek voor de eerste keer.

Dus nu zo gedaan dat ik 3x 0.5ml prik= 375mg per week en stabiele waardes.

Dus
Maandag/donderdag/zondag/woensdag/zaterdag etc.

HCG skip ik voor nu. Heeft behalve estetisch , geen meerwaarde voor mij. En wil die oestrogeenpieken niet uitlokken. En blijf wss toch on, kan later altijd nog hogere doseringen blasten, mocht het nodig zijn👍

Nee 375mg test e. Met 375 e5d kwam ik op 525mgper week en dat vind ik net te gek voor de eerste keer.

Dus
Duidelijk, pin je net slimpin aangezien volume laag is of met een syringe gewoon, glutes?

Duidelijk, pin je net slimpin aangezien volume laag is of met een syringe gewoon, glutes?

Nu nog met syringes, maar ga deze week slinpins bestellen denk ik,al is het alleen maar voor het littekenweefsel tegen te gaan. maar dan word het geen glutes meer prikken. Tis allemaal nog even aftasten en inkomen

• Like
Waarderingen: AK
Dat was het dan, het natty zijn🤠

Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.
Welkom bij de club van echte mannen :cool:

Dat was het dan, het natty zijn🤠

Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.
Inb4
PWM.gif

Dus
125 mg E3D is 291,6666667 mg per week, zou het zelf extreem lastig vinden om het te onthouden wanneer ik moet pinnen bij E3D of je moet het echt op een kalender bij houden, EOD heb ik al moeite mee :roflol:

125 mg E3D is 291,6666667 mg per week, zou het zelf extreem lastig vinden om het te onthouden wanneer ik moet pinnen bij E3D of je moet het echt op een kalender bij houden, EOD heb ik al moeite mee :roflol:
Je eerste kuur ben je nog helemaal hyped ofcourse, dan kijk je er nog naar uit :p
Verder wel mee eens hoor, vergeet het ook wel haha

Dus
Eerlijk met enkel test kan 2x pw ook wel denk ik.

Ja ik snap je😅 . Moet nog even mijn eigen ritme en routine in vinden.

Hou nu nog wel e3d aan omdat ik dat zo gepland heb en nu al prikdagen aanpassen voel ik me niet fijn bij, autistisch haha.

Nu ben ik er nog hyped door en vind ik het niet erg. Toekomstige kuren gaat dat wel minder worden en gaat dat ook aangepast worden wss. Probeer voor nu zo min mogelijk sides uit te lokken vandaar deze frequentie. Blijkt dat ik niet gevoelig ben voor sides , kan daar mee gespeeld worden

Volg! 375mg test per week is een leuk eerste kuurtje:cool: zit nu zelf in week 8 en het gaat harder dan verwacht dus zeker aan te raden:D moet wel zeggen dat je ff geduld moet hebben voor het feest begint, meende ergens in week 5 dat ik merkte dat in alleen maar harder werd en ook nog zwaarder. Doel was 100kg maar zit al op 102kg:o merk wel dat ik nu wel wat meer vet begin te gainen dus doe het wat rustiger aan nu. Maar veel succes alvast!

Was een mooie push sessie.
Ga echt puur voor de vorm en TUT, laat al een tijdje mn ego thuis wat dat betreft, die gewichten komen wel goed💪 ook nu niet bijzonder zwaar gepakt , eerst goed in het nieuwe ritme komen

Dumbell press:
12x 30kg
Back off 80% =22,5 x18
Back off 60% =17,5 x 20

Incline Smith machine press 45°

12x40kg ( ex stang van machine)
Back off 80% = 32,5kg x18
Back off 60% =25kg x 20

Machine fly
15x40kg
15x45kg
15x45kg

Supersets
Cable lat raises 3x tot falen
Front raises 3x tot falen

Triset cable extension (triceps)
3x12

Decline crunches weighted 15kg
25/20/22= helemaal op
Leg raises 20/20/20

Vanaf nu heb ik een goede referentie kwa gewichten en hoe ik het erop doe.
Dus bij sommige oefeningen worden al een goede stap de gewichten verhoogd volgende keer👍

Heb 50 min getraind dus was een goed tempo, wat wil je met ronnie coleman schreeuwend in je koptelefoon en een placebo effect🤠🙊

Laatst bewerkt:
Volg! 375mg test per week is een leuk eerste kuurtje:cool: zit nu zelf in week 8 en het gaat harder dan verwacht dus zeker aan te raden:D moet wel zeggen dat je ff geduld moet hebben voor het feest begint, meende ergens in week 5 dat ik merkte dat in alleen maar harder werd en ook nog zwaarder. Doel was 100kg maar zit al op 102kg:o merk wel dat ik nu wel wat meer vet begin te gainen dus doe het wat rustiger aan nu. Maar veel succes alvast!
Thanks bro!
Ik heb geduld. Tot die tijd teren we op het placebo effect🤷 . Had er al rekening mee gehouden idd! Kickstarten zou kunnen maar wil geen orals , nu niet en later ook niet🤙

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven