MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja moet ze jong leren he. Die jongste fietst al 🤙
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem aan dat je ook medicinaal kweekt?@ThaWasteland Druk aan tuinieren dus dont mind de troepBekijk bijlage 550841
En aan het parkje🙊🤷Bekijk bijlage 550843

Die video met jouw gelach erbij was dolkomisch.
Als je 1 of 2 goede trainingspartners hebt kan je zowel kletsen als (nog beter) trainen. Maar rustige gym lees ik nu.Gewicht 86,8.
Gister eerste dag van het voedingsschema, volledig clean, 800gram krieltjes/ 140gr ongekookte rijst, 300gr kip/150gr gehakt.
Kwark/muesli/havermout etc etc . Maag moet ff flink wennen aan het volume, maar gewoon douwen😅.
Merk het gelijk, kan net die extra boost geven op het einde van sets , vandaag lekkere pull training gehad. Lekker gepusht.
55 min getraind en was ook echt op daarna.
Geen pip, klein beurs plekje, alsof ik gestoten heb dus dat is echt lekker👌
Mensen willen steeds komen praten in de gym, maar bedank ze vriendelijk, pure focus.
Klinkt mss cliche maar ik ben echt op een missie.
Ook fijn is dat de gym waar ik train altijd max 4 mensen zijn die vooral cardio doen. Ik kan dus alles voor mezelf gebruiken, hoef nooit te wachten of opschieten, ben meestal alleen bezig, heerlijk 💪
Morgen Legs
Als je 1 of 2 goede trainingspartners hebt kan je zowel kletsen als (nog beter) trainen. Maar rustige gym lees ik nu.
Ik raak ook niet gemotiveerd door samen trainenGaat voor mij niet op. Moet echt alleen zijn om in een "zone" te komen. En kan ook goed pushen zonder dat iemand me op staat te jutten, daar zou ik ongemakkelijk van worden.
Hier trainen mensen niet echt, beetje fitnessvolk, middelbare leeftijd vooral
In me eind bulk had ik tussen de sets niet eens de energie om te praten, hapte naar adem alsof ik elk moment flauw viel.Als je 1 of 2 goede trainingspartners hebt kan je zowel kletsen als (nog beter) trainen. Maar rustige gym lees ik nu.
In me eind bulk had ik tussen de sets niet eens de energie om te praten, hapte naar adem alsof ik elk moment flauw viel.
Training partner is vaak ellende, want je bent nooit even sterk dus de een traint te slap en elke set de schijven weer wisselen kost teveel tijd.
Samen trainen heeft wel als voordeel dat je bij free weights een spotter hebt, maar 9 vd 10 spotters vangt een 130kg bench toch niet op als ik hem niet meer houd dus yolo.
mwa als je echt een goede gymbuddy heb met dezelfde instelling als jij kan hetr je echt wel extra's opleveren hoor. dan maar een schrijfje erop of eraf per set.In me eind bulk had ik tussen de sets niet eens de energie om te praten, hapte naar adem alsof ik elk moment flauw viel.
Training partner is vaak ellende, want je bent nooit even sterk dus de een traint te slap en elke set de schijven weer wisselen kost teveel tijd.
Samen trainen heeft wel als voordeel dat je bij free weights een spotter hebt, maar 9 vd 10 spotters vangt een 130kg bench toch niet op als ik hem niet meer houd dus yolo.
Lekker vol autist modus alleen trainen is het lekkerst.Maar dan ben je afhankelijk van een ander. Ben je iets eerder vrij moet je wachten. Vertraging bij eentje = wachten.
Af en toe een keer is wel gezellig maar niet als vaste prik
Kei hard muziek aan en voor je uit staren tijdens de rustLekker vol autist modus alleen trainen is het lekkerst.

Sorry.Kom hier echt puur om updates van Mike te zien, je leest echter van alles, maar niets van Mike.
Kom hier echt puur om updates van Mike te zien, je leest echter van alles, maar niets van Mike.
Hahaha had ik ook toen ik voor de eerste keer 5x100kg deadlift deed. Was best jammer want was er toen trots op.Squat : 1x12 x 100kg
Back off 75% 15x 75kg , geen lockout dus continue spanning, had een filmpje dacht ik maar blijkbaar niet op record gedrukt, komt volgende keer dan wel.