Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
@ThaWasteland Druk aan tuinieren dus dont mind de troep

En aan het parkje🙊🤷

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Gewicht 86,8.

Gister eerste dag van het voedingsschema, volledig clean, 800gram krieltjes/ 140gr ongekookte rijst, 300gr kip/150gr gehakt.
Kwark/muesli/havermout etc etc . Maag moet ff flink wennen aan het volume, maar gewoon douwen😅.

Merk het gelijk, kan net die extra boost geven op het einde van sets , vandaag lekkere pull training gehad. Lekker gepusht.

55 min getraind en was ook echt op daarna.

Geen pip, klein beurs plekje, alsof ik gestoten heb dus dat is echt lekker👌

Mensen willen steeds komen praten in de gym, maar bedank ze vriendelijk, pure focus.
Klinkt mss cliche maar ik ben echt op een missie.
Ook fijn is dat de gym waar ik train altijd max 4 mensen zijn die vooral cardio doen. Ik kan dus alles voor mezelf gebruiken, hoef nooit te wachten of opschieten, ben meestal alleen bezig, heerlijk 💪

Morgen Legs

Laatst bewerkt:
Gewicht 86,8.

Gister eerste dag van het voedingsschema, volledig clean, 800gram krieltjes/ 140gr ongekookte rijst, 300gr kip/150gr gehakt.
Kwark/muesli/havermout etc etc . Maag moet ff flink wennen aan het volume, maar gewoon douwen😅.

Merk het gelijk, kan net die extra boost geven op het einde van sets , vandaag lekkere pull training gehad. Lekker gepusht.

55 min getraind en was ook echt op daarna.

Geen pip, klein beurs plekje, alsof ik gestoten heb dus dat is echt lekker👌

Mensen willen steeds komen praten in de gym, maar bedank ze vriendelijk, pure focus.
Klinkt mss cliche maar ik ben echt op een missie.
Ook fijn is dat de gym waar ik train altijd max 4 mensen zijn die vooral cardio doen. Ik kan dus alles voor mezelf gebruiken, hoef nooit te wachten of opschieten, ben meestal alleen bezig, heerlijk 💪

Morgen Legs
Als je 1 of 2 goede trainingspartners hebt kan je zowel kletsen als (nog beter) trainen. Maar rustige gym lees ik nu.

Als je 1 of 2 goede trainingspartners hebt kan je zowel kletsen als (nog beter) trainen. Maar rustige gym lees ik nu.

Gaat voor mij niet op. Moet echt alleen zijn om in een "zone" te komen. En kan ook goed pushen zonder dat iemand me op staat te jutten, daar zou ik ongemakkelijk van worden.

Hier trainen mensen niet echt, beetje fitnessvolk, middelbare leeftijd vooral

Gaat voor mij niet op. Moet echt alleen zijn om in een "zone" te komen. En kan ook goed pushen zonder dat iemand me op staat te jutten, daar zou ik ongemakkelijk van worden.

Hier trainen mensen niet echt, beetje fitnessvolk, middelbare leeftijd vooral
Ik raak ook niet gemotiveerd door samen trainen
Train in m’n eentje 4x zo hard
Vind samen trainen ook gewoon helemaal kut

In me eind bulk had ik tussen de sets niet eens de energie om te praten, hapte naar adem alsof ik elk moment flauw viel.
Training partner is vaak ellende, want je bent nooit even sterk dus de een traint te slap en elke set de schijven weer wisselen kost teveel tijd.
Samen trainen heeft wel als voordeel dat je bij free weights een spotter hebt, maar 9 vd 10 spotters vangt een 130kg bench toch niet op als ik hem niet meer houd dus yolo.

Laatst bewerkt:
Zelf trainde ik altijd in sportscholen waar echte beesten en zelfs internationale topbodybuilders kwamen. Zo heb ik een tijdje met mijn grote voorbeeld Robby Robinson getraind, toen die in mijn gym in Scheveningen werkte. In de jaren 70 en 80 hadden we altijd lol in de sportschool.
In me eind bulk had ik tussen de sets niet eens de energie om te praten, hapte naar adem alsof ik elk moment flauw viel.
Training partner is vaak ellende, want je bent nooit even sterk dus de een traint te slap en elke set de schijven weer wisselen kost teveel tijd.
Samen trainen heeft wel als voordeel dat je bij free weights een spotter hebt, maar 9 vd 10 spotters vangt een 130kg bench toch niet op als ik hem niet meer houd dus yolo.

mwa als je echt een goede gymbuddy heb met dezelfde instelling als jij kan hetr je echt wel extra's opleveren hoor. dan maar een schrijfje erop of eraf per set.
Maar ik heb helaas nog geen trainingsbuddy gevonden haha. Dus train ook alleen maar soms train ik met wat vrienden (wonen verspreid door het land ook BB'ers) maar dan is het echt heerlijk om samen te trainen hoor.

Maar dan ben je afhankelijk van een ander. Ben je iets eerder vrij moet je wachten. Vertraging bij eentje = wachten.

Af en toe een keer is wel gezellig maar niet als vaste prik

Kom hier echt puur om updates van Mike te zien, je leest echter van alles, maar niets van Mike.

Kom hier echt puur om updates van Mike te zien, je leest echter van alles, maar niets van Mike.
3E30EA70-225A-497C-83E5-42E2A15D3105.jpeg

Log 1 week de trainingen , daarna log ik de progressie op oefeningen.

Leg curl. 3x15 x65kg 1sec om 2 sec

Leg extension 3x15 x70kg squeeze bovenin.

Squat : 1x12 x 100kg
Back off 75% 15x 75kg , geen lockout dus continue spanning, had een filmpje dacht ik maar blijkbaar niet op record gedrukt, komt volgende keer dan wel.

Leg press.
1 x 12 x 120kg ( veel te licht achteraf) voor cut deed ik 190 3x12 , kan niet hoger dan 190, pin loaded)
Back off set 30x100kg ( mag flink omhoog volgende keer dus)

Bulgarian split squats clusterset
3x 15 max 20 sec rust.
Dus eerst 3x ene been en dan pas andere been.
Was Helemaal stuk hierna...

Maar moest nog calve raises🤣

5x15 x 80kg 1 sec paused onder en bovenin.

Weighted Decline crunches en leg raises gedaan

Volgende keer is mooi wat gewicht erbij op sommige oefeningen, is pas de eerste week dus moet nog in de nieuwe flow komen en de basis even leggen. Sommige oefeningen waren achteraf to easy maar pas ik volgende keer meteen aan👍

Squat : 1x12 x 100kg
Back off 75% 15x 75kg , geen lockout dus continue spanning, had een filmpje dacht ik maar blijkbaar niet op record gedrukt, komt volgende keer dan wel.
Hahaha had ik ook toen ik voor de eerste keer 5x100kg deadlift deed. Was best jammer want was er toen trots op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven