MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha had ik ook toen ik voor de eerste keer 5x100kg deadlift deed. Was best jammer want was er toen trots op.
Onlyfans maken?Wou vormfilmpje maken 🤣. Heb 3 sec beeld van mn voeten😅

45cm kuiten is al ver boven gemiddeld. Meen dat kuiten bijna samenhangen met flexed arm omtrek.Bekijk bijlage 550982Bekijk bijlage 550983
Dacht laatste meting half in de cut 45cm omtrek, zal ze vd week even opnieuw meten
Ze zijn niet heel dik maar wel best breed , ben benieuwd als er wat dikte op komt
45cm kuiten is al ver boven gemiddeld. Meen dat kuiten bijna samenhangen met flexed arm omtrek.
Morbide obesitas voor een paar jaar hielp mij met me kuitenNet nagechecked, 44 cm.
Veel grotere omtrek arm. Maar vroeger gerugbyd , daarom lijken mn bovenbenen altijd smal in verhouding

Hahahaha grappig is dat hè. Ken iemand in de sportschool die ook +50kg afgevallen is en hij heeft ook veel grotere kuiten dan de gemiddelde. Je traint die dingen flink met lopen als je 50-75kg meer meesleeptMorbide obesitas voor een paar jaar hielp mij met me kuiten![]()

Ja echt niet normaal meer, helaas ben ik wel wat omvang verloren door blessures. Waren net kanonkogels.Hahahaha grappig is dat hè. Ken iemand in de sportschool die ook +50kg afgevallen is en hij heeft ook veel grotere kuiten dan de gemiddelde. Je traint die dingen flink met lopen als je 50-75kg meer meesleept![]()
Klopt, vroeger had ik zelf 45cm armen en 44cm kuiten. Maar kuiten worden haast nooit 50 cm en armen wel. Arnold had 56cm armen en 50cm kuiten.45cm kuiten is al ver boven gemiddeld. Meen dat kuiten bijna samenhangen met flexed arm omtrek.
Zijn tumorenHeb de calves echt nooit getraind maar heb altijd al dikke calves gehad, puur genetics broer. Dacht vroeger voordat ik begon met trainen dat ze ontstoken waren.

Succes met je bulk, ik hoop dat ik je enigsinds kan volgen qua cut.
Dat is voor mij dit jaar het streven![]()
Goed bezig kerel. hopelijk bouw je nu met met je kuur massa op 5 kilo moet lukken. Hoe lang gaat de kuur duren?
Wel een tijdje gedaan, maar geen zin meer in. Tis dubbel werk omdat ik trainingen bijhoud op papierThanks man👍
Zeker wel, gaat goed komen toch? Kan ik je ergens volgen of heb je geen log?