XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dacht laatste meting half in de cut 45cm omtrek, zal ze vd week even opnieuw meten

Ze zijn niet heel dik maar wel best breed , ben benieuwd als er wat dikte op komt

Laatst bewerkt:
45cm kuiten is al ver boven gemiddeld. Meen dat kuiten bijna samenhangen met flexed arm omtrek.

Net nagechecked, 44 cm.
Veel grotere omtrek arm. Maar vroeger gerugbyd , daarom lijken mn bovenbenen altijd smal in verhouding

Morbide obesitas voor een paar jaar hielp mij met me kuiten:laugh:
Hahahaha grappig is dat hè. Ken iemand in de sportschool die ook +50kg afgevallen is en hij heeft ook veel grotere kuiten dan de gemiddelde. Je traint die dingen flink met lopen als je 50-75kg meer meesleept :roflol:

Hahahaha grappig is dat hè. Ken iemand in de sportschool die ook +50kg afgevallen is en hij heeft ook veel grotere kuiten dan de gemiddelde. Je traint die dingen flink met lopen als je 50-75kg meer meesleept :roflol:
Ja echt niet normaal meer, helaas ben ik wel wat omvang verloren door blessures. Waren net kanonkogels.

45cm kuiten is al ver boven gemiddeld. Meen dat kuiten bijna samenhangen met flexed arm omtrek.
Klopt, vroeger had ik zelf 45cm armen en 44cm kuiten. Maar kuiten worden haast nooit 50 cm en armen wel. Arnold had 56cm armen en 50cm kuiten.

Heb de calves echt nooit getraind maar heb altijd al dikke calves gehad, puur genetics broer. Dacht vroeger voordat ik begon met trainen dat ze ontstoken waren.

Op hoeveel kcal zat je op het laatst in je cut ?

Succes met je bulk, ik hoop dat ik je enigsinds kan volgen qua cut.
Dat is voor mij dit jaar het streven :thumb:

Goed bezig kerel. hopelijk bouw je nu met met je kuur massa op 5 kilo moet lukken. Hoe lang gaat de kuur duren?

Goed bezig kerel. hopelijk bouw je nu met met je kuur massa op 5 kilo moet lukken. Hoe lang gaat de kuur duren?

Thanks man✌
Onbepaalde tijd. Zolang de progressie en gezondheid uiteraard het toelaat. Het eea kan nog verhoogd worden, zowel mg als kcals.
Maar voorlopig even afwachten wanneer ik de test ga merken. Ben benieuwd. Hopelijk blijf ik ook mooi in shape met dit clean schema. Slow and steady wins the race.

Komt vast wel goed :D succes ik blijf je volgen

Thanks man👍
Zeker wel, gaat goed komen toch? Kan ik je ergens volgen of heb je geen log?
Wel een tijdje gedaan, maar geen zin meer in. Tis dubbel werk omdat ik trainingen bijhoud op papier :D
Cutten gaat wel goed, langzaam schijnt goed te zijn.

Vandaag UB gedaan.

Het is even wennen om 5x per week te trainen maar het voelt erg fijn en heb het gevoel dat ik in een "ritme" komt.

Maak nu meer gebruik van machines en doe veel meer oefeningen en totaal aantal sets per spiergroep en dat voel ik ook wel. Besef nu wel dat ik kwa schema opzet best amateuristisch ben geweest( kan ook niet anders met 1 jaar klooien en 1 jaar serieus trainen) maar ik kan goed en snel omschakelen en aanpassen gelukkig.

Vandaag 2e injectie gehad en die voelde een beetje gemeen, terwijl ik de eerste keer niks heb gemerkt, ik maak het klaar en mn vriendin zet hem.
Heb verder door de dag nergens last van gehad , dus dat is top.

Natuurlijk heeft het nog geen effect maar door het meer eten en grotere volumes, heb ik meer energy en ben ik vrolijker en voel ik me minder moe. Ik kan ook veel beter doorpushen met oefeningen en heb weer "fut. Dat is goed merkbaar.

Morgen leg day terwijl ik vandaag nog amper op mn kont kan zitten van gister maar zoals oom Ronny altijd zegt:aint nothing to it, but to do it!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven