Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
LB

RDL

Back off 80% 15x80kg
Back off 70% 17x70kg= daarna werd vorm minder dus gestopt.

Hamstring curl( gewicht zelfde als 2 dagen terug maar nu extra op TUT gefocust, volgende week wel uppen.
60kg
3x15, laatste set 13 + 2 forced reps.

Leg press ( small stand) heel diep
130kg x 15
Back off 80% 110kg x 25
Back off 70% 100kg x28

Leg press maar is flink uppen want kan echt wel veel hoger zoals je ziet bij de back off sets /28reps

Leg extension. Zelfde gewicht maar weer gefocust op TUT
65kg
Set 1: 12 +2 forced reps
Set 2: 12
Set 3: 10+3 forced reps

Single leg press, laag begonnen even kijken hoe het ging met slechte knie maar ging prima✌
Heel diep

2x12/15
12x50
18x50 ( kan ook mooi omhoog next time)

Hip adductor
3x15/20 x50 kilo, ez dus ook leuk omhoog volgende keer. Laatste set brandde het wel lekker.

Standing calve raises. Paused boven en beneden 1 sec
5x15 x 75kg

Dag beentjes🖐

Hou alles perfect bij dus kan volgende cycle mooi het 1 en ander aanpassen kwa gewicht.
Doe alles in een schriftje. Vind ik gewoon fijn werken

Laatst bewerkt:
LB

RDL
1x10x100kg
Back off 80% 15x80kg
Back off 70% 19x70kg= daarna werd vorm minder dus gestopt.

Hamstring curl( gewicht zelfde als 2 dagen terug maar nu extra op TUT gefocust, volgende week wel uppen.
60kg
3x15, laatste set 13 + 2 forced reps.

Leg press ( small stand) heel diep
130kg x 15
Back off 80% 110kg x 25
Back off 70% 100kg x28

Leg press maar is flink uppen want kan echt wel veel hoger zoals je ziet bij de back off sets /28reps

Leg extension. Zelfde gewicht maar weer gefocust op TUT
65kg
Set 1: 12 +2 forced reps
Set 2: 12
Set 3: 10+3 forced reps

Single leg press, laag begonnen even kijken hoe het ging met slechte knie maar ging prima✌
Heel diep

2x12/15
12x50
18x50 ( kan ook mooi omhoog next time)

Hip adductor
3x15/20 x50 kilo, ez dus ook leuk omhoog volgende keer. Laatste set brandde het wel lekker.

Standing calve raises. Paused boven en beneden 1 sec
5x15 x 75kg

Dag beentjes🖐

Hou alles perfect bij dus kan volgende cycle mooi het 1 en ander aanpassen kwa gewicht.
Doe alles in een schriftje. Vind ik gewoon fijn werkenBekijk bijlage 551165
Bekijk bijlage 551165
Rdl 19 keer?....:eek!:

Ja 17 zag ik net, excuus. Toen werd de vorm stuk minder( schouders die gingen hangen en mn gebroken vinger ging irriteren) mn rug had nog wel x of 10 kunnen hebben . Rug is wel mn sterkste punt.

Die rdl doe ik volgende x 110kg werkset als wovano mijn vormcheck filmpje heeft goedgekeurd

Heb je iedere workout dezelfde training of PPL Ieder 2 verschillende workouts die elkaar afwisselen?

En zitten amper dubbele oefeningen bij, het is echt elke x of andere variant of andere oefening.

En waarom zou die ene rust dag niet verzetten tussen legs/UB, of weekend no gym?

Ja ik volg je en dat had ik zelf ook graag gewild maar sweekends werkt mn vriendin steeds op verschillende tijden en weekend is wel op de kindjes gericht eigenlijk. En de gym zit op 100 meter letterlijk van mn werk. Dus praktisch ook veel handiger doordeweeks. Anders moet ik er 20 min voor rijden vanuit thuis. Dus praktisch zit ik wel aan deze volgorde vast. Maar vind ik niet erg.

87kg gemiddeld week 1

Laatst bewerkt:
Speciaal voor Mike, mass building dumbbell oefeningen voor de armen. Kan je gebruiken als finisher.

5 isolatie oefeningen in 1.
gebruik een licht gewicht.

biceps 1, zoveel mogelijk reps in 1 minuut, gelijk door naar volgende.

wide curl
hammer curls
drag curl
reverse curl
straight curl

biceps 2

curl circles
alt. tension curls
wide hammer curls
upright curls
frozen drag curls

triceps

tricep press
kickbacks
skull crushers
tate press
close grip bench press.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 551194

Moet nog flink oefenen met posen.
Benen kan ik amper spannen door de spierpijn😅
Vroeger poseerden we tijdens en na elke training. Het gaf niet of je groot was of beginner, want het was niet om te imponeren maar hoorde bij de training. Wist je bijvoorbeeld ook verband te leggen tussen de oefeningen en hoe je spieren daarop reageerden. En reactie kreeg je dus ook van de anderen in de gym. Mannen als Bob Esprit en Alwin Djaoen vroegen ons om feedback en gaven die desgevraagd ook.

Zie hier soms hele goede bodybuilders zich bijvoorbeeld afvragen waarom hun lats niet uitklappen in de double biceps, NADAT ze al enorme massa hebben opgebouwd.

Ja ik volg je en dat had ik zelf ook graag gewild maar sweekends werkt mn vriendin steeds op verschillende tijden en weekend is wel op de kindjes gericht eigenlijk. En de gym zit op 100 meter letterlijk van mn werk. Dus praktisch ook veel handiger doordeweeks. Anders moet ik er 20 min voor rijden vanuit thuis. Dus praktisch zit ik wel aan deze volgorde vast. Maar vind ik niet erg.
Wat je eventueel nog zou kunnen doen

Jou split;
push/pull/legs/ub/lb/rust/rust

Is op die eerste rust dag na LB een arm dag doen aangezien je vooraf LB doet en dus biceps/triceps kunnen rusten en die zondag ook zodat je weer hersteld en wel maandag push kan doen. En je had dacht ik al wat spullen thuis en voor een arm day is wat DBs eigenlijk zat. Of je doet deze split om en om week dus ene week wel die rust dag wijzigen naar arm day en dan week erop gewoon 2 dagen rust houden.

Zeg je heel eerlijk de enigste fout die ik afgelopen bulk heb gemaakt is niet vanaf week 1 een arm day toevoegen aan mijn split en heb dit pas vanaf week 15 gedaan. Slaap er nog steeds slecht van ellende. 😂

Jou split;

Is op die eerste rust dag na LB een arm dag doen aangezien je vooraf LB doet en dus biceps/triceps kunnen rusten en die zondag ook zodat je weer hersteld en wel maandag push kan doen. En je had dacht ik al wat spullen thuis en voor een arm day is wat DBs eigenlijk zat. Of je doet deze split om en om week dus ene week wel die rust dag wijzigen naar arm day en dan week erop gewoon 2 dagen rust houden.

Zeg je heel eerlijk de enigste fout die ik afgelopen bulk heb gemaakt is niet vanaf week 1 een arm day toevoegen aan mijn split en heb dit pas vanaf week 15 gedaan. Slaap er nog steeds slecht van ellende. 😂

Ik volg je want ik weet hoe het is gegaan bij je l✌En zenzation ook.
Ik volg nu nog het oorspronkelijke plan, en mn armen zijn een cm erbij ( vanochtend gemeten).
Merk ik dat de groei achterblijft tov de rest zal ik zeker met Wovano in conclaaf gaan, maar tegelijkertijd vertrouw ik hem er ook op dat hij dit opmerkt en dan bijstuurt.
Ik ben er iig wel scherp op👌

Vroeger poseerden we tijdens en na elke training. Het gaf niet of je groot was of beginner, want het was niet om te imponeren maar hoorde bij de training. Wist je bijvoorbeeld ook verband te leggen tussen de oefeningen en hoe je spieren daarop reageerden. En reactie kreeg je dus ook van de anderen in de gym. Mannen als Bob Esprit en Alwin Djaoen vroegen ons om feedback en gaven die desgevraagd ook.

Zie hier soms hele goede bodybuilders zich bijvoorbeeld afvragen waarom hun lats niet uitklappen in de double biceps, NADAT ze al enorme massa hebben opgebouwd.

Ik oefen en kijk best vaak. Vind ik leuk om te doen. Het is nog best lastig om goed uit de verf te komen en lichtinval doet ook erg veel

Ik volg je want ik weet hoe het is gegaan bij je l✌En zenzation ook.
Ik volg nu nog het oorspronkelijke plan, en mn armen zijn een cm erbij ( vanochtend gemeten).
Merk ik dat de groei achterblijft tov de rest zal ik zeker met Wovano in conclaaf gaan, maar tegelijkertijd vertrouw ik hem er ook op dat hij dit opmerkt en dan bijstuurt.
Ik ben er iig wel scherp op👌
Sowieso maat, wovano is ook een toppertje, hou die oefeningen in gedachten voor als je vastloopt, het zijn nieuwe prikkels voor de spieren, zeker als je het in superset vorm afwerkt,, ik ga er zelf ook mee aan de gang, ik hou je progessie in de gaten, zal hier koekeloeren.

Sowieso maat, wovano is ook een toppertje, hou die oefeningen in gedachten voor als je vastloopt, het zijn nieuwe prikkels voor de spieren, zeker als je het in superset vorm afwerkt,, ik ga er zelf ook mee aan de gang, ik hou je progessie in de gaten, zal hier koekeloeren.

Sta vaak zat op zolder wat te pompen voor de spiegel. Dus zal zeker is een filmpje van 1 van jou gesuggereerde oefeningen opzoeken en proberen👍

Behalve dat alles wel achterloopt uiteraard, vind ik niet dat mn armen uit verhouding zijn tov de rest. Triceps mss wel een beetje. Het is gewoon niet erg XXL massa. Borst en schouders lopen wel achter, vooral ten opzichte van mn rug

Maar deze week op alles 1 cm meer gemeten en borst 3 cm ( tepelhoogte) en 87kg . Taille is zelfs -0.5cm smaller geworden.

Het is secundaire doel is ook om wel in shape te blijven door de kuur heen. Hou me strict aan het voedingsschema, ook al zit in een bulk en kan ik me best wat permitteren, ik snoep en snaai niet. Heb over de hele week 3 koekjes op buiten mn schema om. Dus dat zit goed ingebakken.

Van de week was ik in slaap gevallen op de bank en werd ik wakker om 0100uur, ipv naar de zoete kast heb ik alsnog mn laatste maaltijd genomen.zoals voorgeschreven, kwark en muesli en amandelen. Ben een robot op dit punt, geen twijfels en geen verlangens. Alleen mn doel voor ogen. Voor mij weegt het zwaarder als enkel hobby. Wil na al die weggegooide en verknipte jaren iets bewijzen aan mezelf, en dat heb ik in dit gevonden , vandaar dat ik er de laatste half jaar zo hard aan trek.

Laatst bewerkt:

Jou split;

Ik denk dat het voor Mike gewoon goed is om nu te focussen op overall massa ipv specifiek zijn armen. Als je wat verder gevorderd bent en al een behoorlijke hoeveelheid massa hebt ga je inderdaad kijken naar wat je achterliggende spiergroepen zijn. Maar bij iedereen die nog niet zover gevorderd is kun je eigenlijk zeggen dat alle spiergroepen achterliggen (niet slecht bedoeld Mike, maar dat weet je wel :p ). Vandaar dus de keuze om deze split te hanteren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven