- Waardering
- 195
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het voor Mike gewoon goed is om nu te focussen op overall massa ipv specifiek zijn armen. Als je wat verder gevorderd bent en al een behoorlijke hoeveelheid massa hebt ga je inderdaad kijken naar wat je achterliggende spiergroepen zijn. Maar bij iedereen die nog niet zover gevorderd is kun je eigenlijk zeggen dat alle spiergroepen achterliggen (niet slecht bedoeld Mike, maar dat weet je wel). Vandaar dus de keuze om deze split te hanteren.
Thanks man👌
Dat gaat zeker goedkomenDoel is nu idd allround massa opbouwen.
Ik volg gewoon het plan en dan moet er zeker een leuk resultaat uit kunnen komen.

Had zelf ook vrij weinig last van pip, maar soms prik je net een bloedvaatje door en heeft je kont een bloedneus lijkt het wel.Goddamn wat een heerlijke training.
Overal gewicht EN reps erbij, alles kwam er heerlijk uit , zeer lekkere pomp.
Gisteren 3e injectie gehad, tot nu toe 0.0 PIP gehad , ben er misschien niet gevoelig voor?
Verder valt er nog weinig te merken.
Maar sinds het weekend wel verdacht vaak een random boner....
Vanaf morgen weer werken = weer savonds trainen en dat vind ik fijner als overdag
Ben benieuwd hoe jou veins eruit zien als je meer massa hebt, denk dat je net hulk bentWeer een hele lekkere pull training.
Wederom overal gewicht en reps erbij behalve close grip pulldown/one arm cable curls en hammer curls, daar heb ik vooral even op het tempo en vorm gelet.
Weegschaal stond vanochtend op een 87,3
Bekijk bijlage 551473

Ga alvast je vering maar zwaarder afstellen.Weer een hele lekkere pull training.
Wederom overal gewicht en reps erbij behalve close grip pulldown/one arm cable curls en hammer curls, daar heb ik vooral even op het tempo en vorm gelet.
Weegschaal stond vanochtend op een 87,3
Bekijk bijlage 551473
Ik jo-jo tussen 90 en 120kg en blijf bezig.

Heb maar een paar van zulke motivationals opgezet, werkt altijd goed bij mij op zulke dagen
Krijg je door aas ook niet meer motivatie om te trainen of maakt dat verder geen verschil? Meer test = meer motivatie, kort door de bocht