AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het voor Mike gewoon goed is om nu te focussen op overall massa ipv specifiek zijn armen. Als je wat verder gevorderd bent en al een behoorlijke hoeveelheid massa hebt ga je inderdaad kijken naar wat je achterliggende spiergroepen zijn. Maar bij iedereen die nog niet zover gevorderd is kun je eigenlijk zeggen dat alle spiergroepen achterliggen (niet slecht bedoeld Mike, maar dat weet je wel :p ). Vandaar dus de keuze om deze split te hanteren.

Doel is nu idd allround massa opbouwen.
Ik volg gewoon het plan en dan moet er zeker een leuk resultaat uit kunnen komen.

Goddamn wat een heerlijke training.

Overal gewicht EN reps erbij, alles kwam er heerlijk uit , zeer lekkere pomp.

Gisteren 3e injectie gehad, tot nu toe 0.0 PIP gehad , ben er misschien niet gevoelig voor?

Verder valt er nog weinig te merken.

Vanaf morgen weer werken = weer savonds trainen en dat vind ik fijner als overdag

Laatst bewerkt:
Goddamn wat een heerlijke training.

Overal gewicht EN reps erbij, alles kwam er heerlijk uit , zeer lekkere pomp.

Gisteren 3e injectie gehad, tot nu toe 0.0 PIP gehad , ben er misschien niet gevoelig voor?

Verder valt er nog weinig te merken.
Maar sinds het weekend wel verdacht vaak een random boner....

Vanaf morgen weer werken = weer savonds trainen en dat vind ik fijner als overdag
Had zelf ook vrij weinig last van pip, maar soms prik je net een bloedvaatje door en heeft je kont een bloedneus lijkt het wel.

Weer een hele lekkere pull training.

Wederom overal gewicht en reps erbij behalve close grip pulldown/one arm cable curls en hammer curls, daar heb ik vooral even op het tempo en vorm gelet.

Weegschaal stond vanochtend op een 87,3

Laatst bewerkt:
Weer een hele lekkere pull training.

Wederom overal gewicht en reps erbij behalve close grip pulldown/one arm cable curls en hammer curls, daar heb ik vooral even op het tempo en vorm gelet.

Weegschaal stond vanochtend op een 87,3

Bekijk bijlage 551473
Ben benieuwd hoe jou veins eruit zien als je meer massa hebt, denk dat je net hulk bent:cool:

De veervoorspanning zowiezo ja🤣🤠

Flink gepusht gister op de legday.
Werd op de laatse oefening erg licht in mn hoofd en heb nog 10 min in de auto gezeten, kon ff niks meer. Had wel 1.5uur vantevoren gegeten en omdat ik zo licht werd even een AA drink naar binnen gekapt in de gym. Thuis aangekomen gelijk post workout meal gegeten en gedouched en toen ging het weer oke.
CNS was goed van slag iig😅
Bij elke oefening goede vooruitgang en de legpress met 50% verhoogd want vorige week was veel en veel te licht, ook nu gewoon de werkset vol kunnen reppen dus mag nog wel omhoog.

Verder voel ik me prima.
Libido is merkbaar stijgend.
Ga proberen iets meer te slapen dan 7 uurtjes, wil toch wel aan de 8 uur te komen komende tijd.

Laatst bewerkt:
Net UB gehad.
Heerlijk getraind, heerlijke pomp en heel goed gevoel bij alle oefeningen. Heerlijk om weer vooruit te gaan👌👌
Voel me mentaal ook erg lekker en gemoedelijk.
Zit er lekker in💪🤠

Laatst bewerkt:
Yes yes . LB
Had eergister een hele intense legday gehad, en ik voelde me niet sterk , vooral in het begin.
RDL voelde erg zwaar maar heb er 2,5 bijgedaan tov vorige week, kreeg alleen de werkset( 8/10reps) met 105 kg niet vol, bleef steken bij 8 dus volgende week zelfde gewicht.

Op leg curl geen gewicht erbij maar wel reps, idem voor leg extension.

Na een half uur kwam er toch meer energy uit tov begin training. Ben op karakter doorgegaan.
Is ook weer ff wennen natuurlijk, weer een hele week 12 uur werken en daarna intens trainen 5x per week en thuis alles nog preppen voor volgende dag.

Ben blij dat ik 110% ben blijven pushen en niks afgeraffeld heb en uiteindelijk toch vooruitgang eruit geperst heb. Voel me daardoor erg voldaan. Maar dat was meer op mindset als op fysiek vandaag, maar vooruitgang = vooruitgang.
Kan weekend goed gebruiken.

Geniet van het weekend allen✌

Heb maar een paar van zulke motivationals opgezet, werkt altijd goed bij mij op zulke dagen

NEVER LEAVE THE GYM AS A LOSER!

Krijg je door aas ook niet meer motivatie om te trainen of maakt dat verder geen verschil? Meer test = meer motivatie, kort door de bocht

Krijg je door aas ook niet meer motivatie om te trainen of maakt dat verder geen verschil? Meer test = meer motivatie, kort door de bocht

Weet ik niet. Ik kan daar nu nog niet heel veel over zeggen omdat ik in week 2 zit.

Maar ik ben aardig hard voor mezelf en breek niet snel.

Heb wel het idee dat ik meer kan pushen maar dat kan net zo goed placebo effect zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven