Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bekijk bijlage 554761
Ligt aan mn poseskills. Groeit best goed vind ik

Is wel de zwakste spiergroep bij mij dus hij springt er (nog)niet echt uit
Hier is het al iets duidelijker te zien. Maar zoals je zegt, dit is (momenteel) nog wel een 'mindere' spiergroep. Je armen en rug vind ik de meeste progressie in zitten!
In principe is de dag dat je begint te trainen, de dag dat je forever small bent :D

• Topic Starter Topic Starter
Hier is het al iets duidelijker te zien. Maar zoals je zegt, dit is (momenteel) nog wel een 'mindere' spiergroep. Je armen en rug vind ik de meeste progressie in zitten!
In principe is de dag dat je begint te trainen, de dag dat je forever small bent :D

Wovano heeft nu een allround schema opgesteld, op een gegeven moment zal hij aanpassingen doen voor de achterlopende spiergroepen . Eerst even allround massa pakken. Ik voeg zelf niks toe of laat niks uit het schema. Ik volg 100% het plan wat gemaakt is.

De dosis gear is nog bescheiden en kcals ook.
Nog genoeg trucjes in de doos om tzt in te zetten.

Ben wel erg tevreden over hoe ik vooruit ga, loop nergens op vast en alles gaat zoals het hoort.

Dikke 10 tot nu toe naar mijn mening.

En idd bro, ik begin al wat bigorexia trekken te krijgen als ik in de spiegel kijk😅

Ik weet nog mn allereerste doel 2 jaar terug: als ik eruit kwam te zien zonder pomp zoals ik met pomp was toen, was ik al blij.... nu is niks genoeg meer😅

Laatst bewerkt:
goed bezig kerel! lekker doorbouwen (Y)

Ga idd niet in een drukke plek zo staan. Maar op een oostblokparking lopen ze allemaal zo en zo heb ik goed licht en kan ik wat oefenen.

94,1kg gemiddeld vorige week. Niet heel veel aangekomen(300gram) dus voeding iets omhoog.

3700kcals nu exclusief post-workout meal(80gr chocopops en 30gr whey)

Laatst bewerkt:
gaat goed hier :D kracht al flink verhoogd?

gaat goed hier :D kracht al flink verhoogd?
Paar oefeningen:
(Ben niet te zwaar gestart om de vorm on point te houden)

Alles voor sets 10/12reps

Dumbell row start bulk: 30kg---> vandaag 42,5kg
.
Dumbell press start bulk 30kg----> nu 37,5kg

RDL start bulk 80kg------ afgelopen vrijdag 95kg

Squat 100kg start bulk-----> afgelopen woensdag 115kg

Al met al mooie vooruitgang voor 7 weken bulk

Even uit mn hoofd ,Heb mn schrift niet bij de hand dus kan er een enkele kilo naast zitten kwa startgewicht.

@ak hoe deed jij dat precies met die elastieken om die extra schijfjes op de dumbell te binden?

Want moet vanavond dumbell row en moet er 2 schijfjes van 1,25 bijhangen want ze gaan niet hoger als 40kg.

Bvd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven