XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@ak hoe deed jij dat precies met die elastieken om die extra schijfjes op de dumbell te binden?

Want moet vanavond dumbell row en moet er 2 schijfjes van 1,25 bijhangen want ze gaan niet hoger als 40kg.

Bvd
Moet echt schijven van 2.5kg zijn anders glippen die eruit, maar dan moet je de 36/38kg dbs pakken en die upgraden naar 41/43kg.

Kruislinks dubbel eroverheen dat ze zovel aan allebei de kanten een X vormen. Als je het goed doet zitten ze muurvast, maar je moet hier wel ff paar minuten in oefenen en op begin is het geheid allemaal kut.

• Topic Starter Topic Starter
Moet echt schijven van 2.5kg zijn anders glippen die eruit, maar dan moet je de 36/38kg dbs pakken en die upgraden naar 41/43kg.

Kruislinks dubbel eroverheen dat ze zovel aan allebei de kanten een X vormen. Als je het goed doet zitten ze muurvast, maar je moet hier wel ff paar minuten in oefenen en op begin is het geheid allemaal kut.
Goed dat je dat zegt. Dan pak ik de 37,5 dumbells( wij hebben met stappen van 1 kg en set dumbells met 2,5kg stappen)
En bind ik er 2x 2,5kg bij = 42,5kg

Thanks💪

• Like
Waarderingen: AK
Goed dat je dat zegt. Dan pak ik de 37,5 dumbells( wij hebben met stappen van 1 kg en set dumbells met 2,5kg stappen)
En bind ik er 2x 2,5kg bij = 42,5kg

Thanks💪
Moet er wel ff 10/15min extra voor uit trekken de eerste paar keer dat je die stieken goed doet en zou ook de dikkere stieken pakken niet die dunne. Werkt heel handig als je het in de gaten hebt en na elke set als je de dbs gewoon rustig neer legt blijven die stieken gewoon goed waardoor je het maar eenmalig hoeft te doen. Stuur foto vanavond als het lukt!

Ik Lomp, denk al, wat voelt dat zwaar tov van vorige keer, heb ik gewoon de 40kg dumbell gepakt en 2x 2,5kg bijgeplakt. Dus 45kg😛

Maar dus 12 reps gehaald🤙

En werkt goed @ak 💪

Dan is 50kg opzich ook wel haalbaar , denk ik.

Maar bouw het gewoon op met steeds +2,5kg

Netjes, hoe strict doe je 'm aan de bovenkant? Dat zie je nu net niet.

Je kan namelijk wat meer open draaien. op 3:10 zie je de drie varianten.

Ik beweeg amper met mn bovenlichaam/ laat schouder niet doorhangen.
maar merk wel een lichte draai in mijn lende idd.
Ga ik volgende keer even goed op letten!
Ben nu nog in de gym, kijk vanavond dat filmpje

Dan plaats ik nog een keer een filmpje

Zijn toch prima reps/ snelheid verder?

Als je trouwens in de spiegel achter mij kijkt zie je mij wel een beetje.

Zeker, ziet er prima uit!

Belangrijkste is vooral dat je geen momentum swings doet maar daar lijkt het niet op.

Ik Probeer bij de neergaande beweging op het einde af te remmen kwa snelheid om juist niet op het momentum te liften.

Je kan ook one arm bb row doen kun je zwaarder gaan scheeld weer een hoop gedoe met dumbells

Je kan ook one arm bb row doen kun je zwaarder gaan scheeld weer een hoop gedoe met dumbells
Ja tis niet erg praktisch zo.

Maar waar ik binnekort ga trainen hebben ze 60kg dumbells zag ik al op een filmpje op hun facebook, weet niet of ze nog hoger hebben maar eer dat ik bij 60kg ben🤣🤣

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven