MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ahh half Marokkaans. Nu vallen bepaalde dingen op zijn plek.![]()
Bijzonder he, marokkaans bloed met discipline en werk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh half Marokkaans. Nu vallen bepaalde dingen op zijn plek.![]()
Hoe kun je nou GEEN kracht verliezen op squat als je eerst kapot gaat op andere oefeningen? 🧐Leg day.
Was een hele fijne en solide training.
Ben echt wel fan van hamstring curl en leg extension VOOR de squat.
Het kost me echt geen kracht op de squat getuige dat ik elke week op alle 3 de oefeningen kan verhogen en dan ook de werksets vol krijg.
Het gevoel is echt veel lekkerder, squat daarna heel solide , top!
Verder alles kunnen verhogen.
Bulgarian split squats 1x vervangen door walking lunges. Smith machine was net bezet en zat krap in tijd ivm werk vriendin.
36 reps per been a 40kg binnen in 6 min.
Trapje moeilijk moeilijk, dus geslaagde leg day💪Bekijk bijlage 554050Bekijk bijlage 554051
Hoe kun je nou GEEN kracht verliezen op squat als je eerst kapot gaat op andere oefeningen? 🧐
Ik opereer echt op het randje met Squat. Kan het NET handelen steeds. Kan me niet voorstellen dat ik dan net zo capabel ben.
Mooie schouder/lats-waist ratio! Gewoon rustig doorgaan en je wordt een grote versie van Camelus.UB
Goede intense workout.
Seated dumbell press 2,5kg erbij maar werksets net niet vol---> volgende week nog een x zelfde gewicht.
Vooral de oefeningen dumbell row/ standing dumbell row/ lat pulldown/ seated row gaan erg snel omhoog kwa kracht.
Chest komt ook goed mee , progress elke week op elke oefening alleen niet zo easy als de bovengenoemde oefeningen.
Blij dat mn armen nu echt voller raken.
Bloeddruk perfect, meet ik 1 a 2 x per week en zit rond de 65/125 70/130.
Geen last van sides, ook mentaal niet.
Verwacht dat de kcals 1 deze dagen ophoog gaanBekijk bijlage 554206Bekijk bijlage 554207
Ik was net te laat om camelus zn fysiek te zien, je hebt zeker geen foto op je telefoon van hem?Mooie schouder/lats-waist ratio! Gewoon rustig doorgaan en je wordt een grote versie van Camelus.
Zijn avatar is een foto van hemzelf, en zijn logs staan hier nog dacht ik. De beste benen van Nederland, soort moderne Tom Platz, maar esthetischer. Hoewel hij zelf alleen maar groot wilde worden. Ook 1 van de beste squat uitvoeringen die ik ooit heb gezien en die van Tom Platz heb ik dus ook gezien.Ik was net te laat om camelus zn fysiek te zien, je hebt zeker geen foto op je telefoon van hem?
Ik was net te laat om camelus zn fysiek te zien, je hebt zeker geen foto op je telefoon van hem?
t*ring wat een beest![]()
Je moeder
Dag vriendjes, hier ben ik weer. Ga het loggen maar weer eens oppakken, evenals het trainen. Tja want de laatste tijd is er niet veel ijzer verzet. Ik heb de afgelopen tien weken mijn ouders over de vloer gehad, eind oktober vliegen ze weer naar de andere kant van de wereld. Aangezien dit de...forum.bodybuilding.nl
Mooi doel! Niet 'gek veel' massa.Ja bizar, maar zit er nog wel een paar lichtjaren vanaf🤣
Neig wel meer naar deze kant kwa physique wat ik graag op lange termijn zou willen bouwen.![]()
Frank Zane heeft een forser bovenlichaam dan Camelus...Ja bizar, maar zit er nog wel een paar lichtjaren vanaf🤣
Neig wel meer naar deze kant kwa physique wat ik graag op lange termijn zou willen bouwen.![]()
nog een mooie weg voor de boog =)Ja bizar, maar zit er nog wel een paar lichtjaren vanaf🤣
Moet mezelf ook enkel leren vergelijken met mezelf, heb al lang door dat alles wat te zien is via social media niet erg realistisch is zonder gear etcZou persoonlijk jezelf elke bulk/cut proberen te verbeteren. Net wat droger elke cut, net wat zwaarder elke bulk. Zo heb je een realistisch “kort” termijn doel wat ook haalbaar en motiverend werkt.
Gasten die bovenstaand fysiek hebben zijn al jaren bezig icm veel gear, niet wat je soms een pro hoort zeggen “500mg test pw is all i needed”. En dan moet je jezelf afvragen risk/reward, fysiek/gezondheid.
Zou persoonlijk jezelf elke bulk/cut proberen te verbeteren. Net wat droger elke cut, net wat zwaarder elke bulk. Zo heb je een realistisch “kort” termijn doel wat ook haalbaar en motiverend werkt.
Gasten die bovenstaand fysiek hebben zijn al jaren bezig icm veel gear, niet wat je soms een pro hoort zeggen “500mg test pw is all i needed”. En dan moet je jezelf afvragen risk/reward, fysiek/gezondheid.