MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Leg day.
Was een hele fijne en solide training.
Ben echt wel fan van hamstring curl en leg extension VOOR de squat.
Het kost me echt geen kracht op de squat getuige dat ik elke week op alle 3 de oefeningen kan verhogen en dan ook de werksets vol krijg.
Het gevoel is echt veel lekkerder, squat daarna heel solide , top!

Verder alles kunnen verhogen.

Bulgarian split squats 1x vervangen door walking lunges. Smith machine was net bezet en zat krap in tijd ivm werk vriendin.
36 reps per been a 40kg binnen in 6 min.

Trapje moeilijk moeilijk, dus geslaagde leg day💪

Laatst bewerkt:
Leg day.
Was een hele fijne en solide training.
Ben echt wel fan van hamstring curl en leg extension VOOR de squat.
Het kost me echt geen kracht op de squat getuige dat ik elke week op alle 3 de oefeningen kan verhogen en dan ook de werksets vol krijg.
Het gevoel is echt veel lekkerder, squat daarna heel solide , top!

Verder alles kunnen verhogen.

Bulgarian split squats 1x vervangen door walking lunges. Smith machine was net bezet en zat krap in tijd ivm werk vriendin.
36 reps per been a 40kg binnen in 6 min.

Trapje moeilijk moeilijk, dus geslaagde leg day💪Bekijk bijlage 554050Bekijk bijlage 554051
Hoe kun je nou GEEN kracht verliezen op squat als je eerst kapot gaat op andere oefeningen? 🧐

Ik opereer echt op het randje met Squat. Kan het NET handelen steeds. Kan me niet voorstellen dat ik dan net zo capabel ben.

Hoe kun je nou GEEN kracht verliezen op squat als je eerst kapot gaat op andere oefeningen? 🧐

Ik opereer echt op het randje met Squat. Kan het NET handelen steeds. Kan me niet voorstellen dat ik dan net zo capabel ben.

Veel zit tussen je oren. Had eerst dezelfde mening als jou en anderen. Maar sinds wovano dit schema heeft gemaakt, doe ik het zo en voelt echt veel fijner. Pak na die 2 oefeningen even 5/6 min rust , gaat perfect.

Ik hoor het trouwens steeds vaker dat mensen het zo doen.
Soms laat je je tegenhouden door je mentale drempel. Als je met die mindset gaat squatten ga je uiteraard minder kunnen. Gewoon niet nadenken, kop onder die bar en zakken, dan kun je niet meer terug en heb je 1 keus, grinden met die handel💪✌

En ben op de leg extensions echt flink gefaald want heb nog 4 partials eruit gegrind dus ik houd mezelf nergens in.
1x 20, 1x20 1x15 en 4 partials.

Uiteraard, als ik die 2 niet ervoor doe zou het mss 10kg meer op de werkset kunnen, als je het zo bekijkt... maar dat staat voor mij niet in verhouding bij het fijnere gevoel wat ik er voor krijg. En of je het nou ervoor of erna doet maakt niet uit. Als je het steeds in dezelfde volgorde doet , kun je gewoon progressie op alle oefeningen maken in mijn ogen

Laatst bewerkt:
UB

Goede intense workout.
Seated dumbell press 2,5kg erbij maar werksets net niet vol---> volgende week nog een x zelfde gewicht.

Vooral de oefeningen dumbell row/ standing dumbell row/ lat pulldown/ seated row gaan erg snel omhoog kwa kracht.

Chest komt ook goed mee , progress elke week op elke oefening alleen niet zo easy als de bovengenoemde oefeningen.

Blij dat mn armen nu echt voller raken.

Bloeddruk perfect, meet ik 1 a 2 x per week en zit rond de 65/125 70/130.

Geen last van sides, ook mentaal niet.
Verwacht dat de kcals 1 deze dagen ophoog gaan

Laatst bewerkt:
UB

Goede intense workout.
Seated dumbell press 2,5kg erbij maar werksets net niet vol---> volgende week nog een x zelfde gewicht.

Vooral de oefeningen dumbell row/ standing dumbell row/ lat pulldown/ seated row gaan erg snel omhoog kwa kracht.

Chest komt ook goed mee , progress elke week op elke oefening alleen niet zo easy als de bovengenoemde oefeningen.

Blij dat mn armen nu echt voller raken.

Bloeddruk perfect, meet ik 1 a 2 x per week en zit rond de 65/125 70/130.

Geen last van sides, ook mentaal niet.
Verwacht dat de kcals 1 deze dagen ophoog gaanBekijk bijlage 554206Bekijk bijlage 554207
Mooie schouder/lats-waist ratio! Gewoon rustig doorgaan en je wordt een grote versie van Camelus.

Ik was net te laat om camelus zn fysiek te zien, je hebt zeker geen foto op je telefoon van hem?
Zijn avatar is een foto van hemzelf, en zijn logs staan hier nog dacht ik. De beste benen van Nederland, soort moderne Tom Platz, maar esthetischer. Hoewel hij zelf alleen maar groot wilde worden. Ook 1 van de beste squat uitvoeringen die ik ooit heb gezien en die van Tom Platz heb ik dus ook gezien.

Ik was net te laat om camelus zn fysiek te zien, je hebt zeker geen foto op je telefoon van hem?

t*ring wat een beest

Ja bizar, maar zit er nog wel een paar lichtjaren vanaf🤣

Neig wel meer naar deze kant kwa physique wat ik graag op lange termijn zou willen bouwen.
Hersovyac-Frank-Zane-The-Scientist-of-the-Bodybuilding-Golden-Age.jpg

Zou persoonlijk jezelf elke bulk/cut proberen te verbeteren. Net wat droger elke cut, net wat zwaarder elke bulk. Zo heb je een realistisch “kort” termijn doel wat ook haalbaar en motiverend werkt.

Gasten die bovenstaand fysiek hebben zijn al jaren bezig icm veel gear, niet wat je soms een pro hoort zeggen “500mg test pw is all i needed”. En dan moet je jezelf afvragen risk/reward, fysiek/gezondheid.

Zou persoonlijk jezelf elke bulk/cut proberen te verbeteren. Net wat droger elke cut, net wat zwaarder elke bulk. Zo heb je een realistisch “kort” termijn doel wat ook haalbaar en motiverend werkt.

Gasten die bovenstaand fysiek hebben zijn al jaren bezig icm veel gear, niet wat je soms een pro hoort zeggen “500mg test pw is all i needed”. En dan moet je jezelf afvragen risk/reward, fysiek/gezondheid.
Moet mezelf ook enkel leren vergelijken met mezelf, heb al lang door dat alles wat te zien is via social media niet erg realistisch is zonder gear etc :)
dus zoals je hier zegt, jezelf vergelijken elk jaar en een betere versie van jezelf proberen te maken is een mooi doel.

Mooi doel! Niet 'gek veel' massa.

Totdat je het moet aanzetten🤣

Het is een richting waar ik op.wil gaan, geen ultiem en finaal doel.
Een leidraad waar ik me aan vast wil houden.
Een grotere visie.

Op korte termijn kijk ik per bulk/cut aan wil werken uiteraard. Ik ben iemand die een tastbaar doel wil hebben. Ik heb geen illusie's over het feit dat zo een fysiek door mij behaald kan worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven