- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via ali express heb je best goede voor een paar euro, heb 2j terug 10paar besteld voor nog geen 30e thuis geleverd, gebruikt nog steeds m’n eerste paar
Heb je zelfmoord neigingen ofzo? Zijn die echt goed??Via ali express heb je best goede voor een paar euro, heb 2j terug 10paar besteld voor nog geen 30e thuis geleverd, gebruikt nog steeds m’n eerste paar
Ziek man, ik onthou dit

Als je zoekt op straps krijg je ook wraps, is het in de kern hetzelfde of is het een nog beter dan de ander?
En prijs zit 'm dan vooral in ander materiaal/merk maar maakt verder niet zoveel uit qua kwaliteit van werking?
Thanks mannen. Ga gelijk kijken. Mij gaat het erom dat ze niet ineens breken ofzo. Merk maakt me niet uit💪
Normale straps kopen, geen figure 8 straps
Voorderest gewoon lekker goedkoop houden
Ik vind ze zonder padding het lekkerst
Heb zelf de huismerk variant van XXL
Heb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?Via ali express heb je best goede voor een paar euro, heb 2j terug 10paar besteld voor nog geen 30e thuis geleverd, gebruikt nog steeds m’n eerste paar
Heb ook een paar figure 8’straps en die zijn vervelend
Niet dat ik ze veel gebruik, maar traditionele straps gaan ook wel snel na een beetje gewenning.Heb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?
Zelfmoordneigingen bij straps? Weet niet wat jij doet met die dingen, maar ik heb mezelf nog niet van kant kunnen maken met 'n pull oefening hoor..Heb je zelfmoord neigingen ofzo? Zijn die echt goed??
Deadlifts/zware hiphinges. Hernia is praktisch zelfmoord voor een sportenZelfmoordneigingen bij straps? Weet niet wat jij doet met die dingen, maar ik heb mezelf nog niet van kant kunnen maken met 'n pull oefening hoor..

Vgm als je eenmaal echt zwaar gaat gaan figure 8 straps het slechter houden dan normaleHeb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?
Met 120kg heb je toch geen straps nodig?Deadlifts/zware hiphinges. Hernia is praktisch zelfmoord voor een sporten![]()
Ligt eraan, als je 1.5x je bw overhand voor reps doet is dat niet eens zo raar.
Die Mark Rippetoe adviseert?Niet dat ik ze veel gebruik, maar traditionele straps gaan ook wel snel na een beetje gewenning.
Eddie en Hafthor deden hun DL records met figure 8 straps.Vgm als je eenmaal echt zwaar gaat gaan figure 8 straps het slechter houden dan normale
Misschien dat je biceps daarom zo achterlopen?Xxl straps paar euro en gaan al jaren mee. Gebruik ze zelf voor elke pull oefeningen indien dit kan; bb/db row, lat pull down, v bar row, etc etc
grapje grapje, is het moeilijk met pulldowns om straps te gebruiken?Denk ook dat die het word. Bestel ze gelijk vd week bij de rest van de supplementen die ik nog nodig heb.Xxl straps paar euro en gaan al jaren mee. Gebruik ze zelf voor elke pull oefeningen indien dit kan; bb/db row, lat pull down, v bar row, etc etc