Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je zoekt op straps krijg je ook wraps, is het in de kern hetzelfde of is het een nog beter dan de ander?
En prijs zit 'm dan vooral in ander materiaal/merk maar maakt verder niet zoveel uit qua kwaliteit van werking?

Vergeef me, ik heb myprotein straps.

Aanbevelingen of strap = strap?
Via ali express heb je best goede voor een paar euro, heb 2j terug 10paar besteld voor nog geen 30e thuis geleverd, gebruikt nog steeds m’n eerste paar

Heb ook een paar figure 8’straps en die zijn vervelend

Heb je zelfmoord neigingen ofzo? Zijn die echt goed??
Ja die vallen echt dik mee, heel duurzaam image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.007
Normale straps kopen, geen figure 8 straps
Voorderest gewoon lekker goedkoop houden
Ik vind ze zonder padding het lekkerst
Heb zelf de huismerk variant van XXL

Via ali express heb je best goede voor een paar euro, heb 2j terug 10paar besteld voor nog geen 30e thuis geleverd, gebruikt nog steeds m’n eerste paar

Heb ook een paar figure 8’straps en die zijn vervelend
Heb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?

Heb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?
Niet dat ik ze veel gebruik, maar traditionele straps gaan ook wel snel na een beetje gewenning.

Vgm als je eenmaal echt zwaar gaat gaan figure 8 straps het slechter houden dan normale

Harbringer padded straps :thumbs:

Xxl straps paar euro en gaan al jaren mee. Gebruik ze zelf voor elke pull oefeningen indien dit kan; bb/db row, lat pull down, v bar row, etc etc

Xxl straps paar euro en gaan al jaren mee. Gebruik ze zelf voor elke pull oefeningen indien dit kan; bb/db row, lat pull down, v bar row, etc etc
Misschien dat je biceps daarom zo achterlopen? :trollface: grapje grapje, is het moeilijk met pulldowns om straps te gebruiken?

• Haha
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.020
Denk ook dat die het word. Bestel ze gelijk vd week bij de rest van de supplementen die ik nog nodig heb.

Daarna kijk ik is nog weleens op mn gemakje rond .

Tot nu toe is de grip ook prima, mn belaste spiergroep geeft het 10/10 eerder op als mn grip.👍

• Like
Waarderingen: AK
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven