Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat straps behoorlijk zullen helpen bij sommige oefeningen.Helpen straps beter bij de pull oefeningen? Ik zit door een werkongeval aan mijn rechterhand met minder kracht.. momenteel denk ik dat ik opzich wel grip genoeg heb?
![]()
Helpen straps beter bij de pull oefeningen? Ik zit door een werkongeval aan mijn rechterhand met minder kracht.. momenteel denk ik dat ik opzich wel grip genoeg heb?
![]()
Jazeker, gaat echt veel helpen.Helpen straps beter bij de pull oefeningen? Ik zit door een werkongeval aan mijn rechterhand met minder kracht.. momenteel denk ik dat ik opzich wel grip genoeg heb?
![]()
Ja denk dat je mss wat stabielere grip hebt?
Klote man, ergens tussen gekomen?
Jazeker, gaat echt veel helpen.
Hoe is dat zo gebeurd?
Die zitten heel ongemakkelijk, snijden fel bij de polsHeb zelf ook alleen maar normale straps, maar waarom zijn figure 8 straps vervelend? Is toch juist chill dat je ze snel om de stang kunt doen?
Uni gebruik ik ze niet maar met de stang draai ik ze er omheen. Zorgt er toch voor dat je meer grip hebt, vooral na paar werksetjes heb je al snel klamme handen.Misschien dat je biceps daarom zo achterlopen?grapje grapje, is het moeilijk met pulldowns om straps te gebruiken?
Straps maken echt een wereld van verschil. Bij veel pull bewegingen doen mensen onbewust veel met de biceps. Als je de straps vastzet en je houd je hand als een soort haak dus je duim “los” dan heb je veel meer gevoel in je rug en train je die harder.Helpen straps beter bij de pull oefeningen? Ik zit door een werkongeval aan mijn rechterhand met minder kracht.. momenteel denk ik dat ik opzich wel grip genoeg heb?
![]()
Groot gelijk ookXxl straps paar euro en gaan al jaren mee. Gebruik ze zelf voor elke pull oefeningen indien dit kan; bb/db row, lat pull down, v bar row, etc etc
Ik vind het altijd leuk om geen straps te gebruiken. Alleen bij deadlifts met pronated grip vind ik ze meerwaarde hebben, en bij zware db rows als de stang glad is.Groot gelijk ook
Zonde om als bodybuilder je progressie te gaan limiteren door gripkracht
Misschien moet jij dan juist geen straps gebruiken, dan waren je biceps groterStraps maken echt een wereld van verschil. Bij veel pull bewegingen doen mensen onbewust veel met de biceps. Als je de straps vastzet en je houd je hand als een soort haak dus je duim “los” dan heb je veel meer gevoel in je rug en train je die harder.

Denk dat katoen wel fijner is idd👍Straps zijn straps kwa merk maakt het denk ik weinig uit, maar kijk wel na het materiaal ik heb leer, nylon en katoen maar leer rekt te veel en nylon snijdt heel erg, dus zou katoen nemen als ik jou was.
Netjes, hoe strict doe je 'm aan de bovenkant? Dat zie je nu net niet.
Je kan namelijk wat meer open draaien. op 3:10 zie je de drie varianten.
Je moet Jeff Nippard niet helemaal serieus nemen. Kijk maar eens hoe hij bankdrukt.Heb hem gekeken maar ik doe de 2e versie van de 3, die komt het dicht's bij maar mss beweegt mn bovenlichaam iets minder. Zal het binnekort nog eens filmen.
Ken hem verder niet. Zal is een paar dingen kijken van hem.Je moet Jeff Nippard niet helemaal serieus nemen. Kijk maar eens hoe hij bankdrukt.
Dit dus! Doe dit sinds dit jaar en je hit je rug gewoon veel beter. Bij machine rows doe ik ook een thumbs upStraps maken echt een wereld van verschil. Bij veel pull bewegingen doen mensen onbewust veel met de biceps. Als je de straps vastzet en je houd je hand als een soort haak dus je duim “los” dan heb je veel meer gevoel in je rug en train je die harder.
veel leuker trainen vind ik zelf