Fitness Seller

bicep

jayzino

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m60
Massa
63kg
Vetpercentage
10%
beste lezers,
kan er iemand mij helpen met mijn probleempje?
ik geraak niet boven de 38cm van bicep kvind da vreemd
kdoe vb voor een grote spiergroep 5 oefeningen en voor een kleine maximum 3 oefeningen ...
of weet iemand een goed schema voor massa? en eetschema?
heb me laten wijsmaken dat voor de massa je minder gewicht moet nemen klopt dit?

Bedankt bij voorbaad!

Laatst bewerkt:
wats je lengte hoeveel weeg je wat is je vet percentage.

minder gewicht meer reps is cardio TROLOLOLOL

minder reps meer gewicht is Muscle growth maar dat is wat ik er in gegote kreeg op het forum

het kan ook zijn dat het meer voor kracht isxD

Laatst bewerkt:
Wat is je trainingsschema?
Verander anders in reps en sets voor de afwisseling.

beste lezers,
kan er iemand mij helpen met mijn probleempje?
ik geraak niet boven de 38cm van bicep kvind da vreemd
kdoe vb voor een grote spiergroep 5 oefeningen en voor een kleine maximum 3 oefeningen ...
of weet iemand een goed schema voor massa? en eetschema?
heb me laten wijsmaken dat voor de massa je minder gewicht moet nemen klopt dit?

Bedankt bij voorbaad!

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je trainingsschema?
Verander anders in reps en sets voor de afwisseling.

ik train niet meer met schema ik hou mijn spiergroepen in de gaten dus da kan maandag borst en schouders zijn ma dan kan da de week erop den dinsdag zijn hehe maximum twee spiergroepen op een dag kleine plus grote vijf oefeningen grote setjes van 12 10 8 6
en maximum drie voor de kleine setjes van 10 8 6 dus meestal train ik borst en schouders volgende dag rug en bicep volgende dag benen en buik volgende dag bicep en tricep volgende dag borst

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

dat dacht ik er ook van :d

Laatst bewerkt:
38 cm for 1 meter 60 vind ik al behoorlijk buff

veel lezen. jezelf alles laten wijsmaken. en eten...

ik train niet meer met schema ik hou mijn spiergroepen in de gaten dus da kan maandag borst en schouders zijn ma dan kan da de week erop den dinsdag zijn hehe maximum twee spiergroepen op een dag kleine plus grote vijf oefeningen grote setjes van 12 10 8 6
en maximum drie voor de kleine setjes van 10 8 6 dus meestal train ik borst en schouders volgende dag rug en bicep volgende dag benen en buik volgende dag bicep en tricep volgende dag borst

Ok, gewoon hard doortrainen en eten:)

ik weeg 63
ben eens geopereerd aan een liesbreuk dus ben nog ni lang terug bezig denk 2 maand

Wat dacht je van wat langer gaan trainen dan 2 maand?
Kom eens terug als je een jaar volledig en goed traint, en je arm dan nog niet gegroeit is.

Wat dacht je van wat langer gaan trainen dan 2 maand?
Kom eens terug als je een jaar volledig en goed traint, en je arm dan nog niet gegroeit is.

euhm kheb twee jaar en zes maanden getraint dan operatie aan een liesbreuk ;)
en nu al terug twee maand aant trainen ;)

ok dan,

oefening die bij mij voor het meeste massa op biceps zorgt zijn zware dumbbell rows. je kan eens proberen, op een dag dat je rug traint: dumbbell rows 5x5 toe voegen, of ter vervanging van andere oefening.

als jij het zegt:D
Stats: 1m78 77kg 12%
Ja ik zeg het... Ik heb in 2 en paar maand jaar 20 kilo vvm gegained, en ik weet genoeg over bodybuilding.
Denk je omdat je langer bent en meer weegt, je ook slim bent?
Als ik ooit eens een zinnige post tegenkom van jou zal ik er nog karma om geven ook.

Waar gaat het naartoe, je bent een jaar ouder en je voelt je meteen aangevallen omdat iemand die kleiner is dan jou verteld dat je geen reden hebt om te lachen met TS zijn uitspraak.

e-hero :)

Edit : blijkt dat je soms toch ook een nuttige bijdrage levert tot het forum, als ik je post geschiedenis bekijk.

Laatst bewerkt:
Biceps , biceps, biceps! 38cm met jou stats.. spring een gat in de lucht.

Ja ik zeg het... Ik heb in 2 en paar maand jaar 20 kilo vvm gegained, en ik weet genoeg over bodybuilding.
Denk je omdat je langer bent en meer weegt, je ook slim bent?
Als ik ooit eens een zinnige post tegenkom van jou zal ik er nog karma om geven ook.

Waar gaat het naartoe, je bent een jaar ouder en je voelt je meteen aangevallen omdat iemand die kleiner is dan jou verteld dat je geen reden hebt om te lachen met TS zijn uitspraak.

e-hero :)

Edit : blijkt dat je soms toch ook een nuttige bijdrage levert tot het forum, als ik je post geschiedenis bekijk.

Edit; Wou iets zeggen maar gaat het toch voor mij houden, zo iets kan kwetsen en wil je nog is tegenkomen hier op dbb lief eh :D

Laatst bewerkt:
Biceps , biceps, biceps! 38cm met jou stats.. spring een gat in de lucht.

dus beter dan 38 cm ga ik dus ni krijgen dan?
kak!

waarom train ik dan nog :p

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Wat zit jij te lachen?
10a12 reps met 20 kilo is meer massa gericht dan 3 reps met 40.

thanx!

wat stel je dan voor van bicep oefening ?

3 x7 ??

kom je nog bij aangezien ik 1m60 ben?
thanx e

meer eten en afwisselen met reps/sets/pauze's

Terug
Naar boven