Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn schouders lopen wat achter wegens blessure's
Werkt dit ook voor schouders? of is dat een te grote spiergroep. Ik begrijp geen hout van de biologie achter BB![]()

3/4 van DBB traint schouders met benen in een splitschema (ik ook) maar je moet geen monstervooruitgang hiervan verwachten, het zal wel iets helpen..
en de biologie van BB? als je vragen hebt over vlora en vauna kan je die ook stellen, daar weet ik meer van dan een bioloog bijvoorbeeld![]()
maar dit geeft al antwoord op mijn vraag! Spanks! Ga mn schema maar eens omgooien danDit is toch vrij oud nieuws? Grote spiergroep zwaar trainen = testosteron aanmaak = mogelijk groei
Trainen kleine spiergroep = grotere groeiprikkel door veel testosteron door zwaar trainen van grote groep.

het waren maar 11 mannen?
dat is lekker representatief!
.Dit is zeker al 30 jaar bekend.
Wat me alleen heel erg verbaast is dat de been training uit de leg press, leg ex. en leg curl bestond.
Tot nu toe werd namelijk aangenomen dat de test stijging vooral aan het zware squatten was gekoppeld?