Fitness Seller

biceps komt niet bij wat doen ?

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
ik ben nu al een tijdje aan het trainen maar biceps blijft precies achter staan :rolleyes:
iemand goeie oefeningen voor me .? doe meetsal met losse bar of halters
zou echt wille da ze wat groter waren;)

Groeit de rest wel? Train je te vaak je biceps mischien? Andere manier van trainen geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
hey

Groeit de rest wel? Train je te vaak je biceps mischien? Andere manier van trainen geprobeerd?

ja triceps enzo wel ja ...
maar mijn biceps is wel hard maar is enkel als ik hem opspan .
mss meerdere xren biceps trainen mss tips ofso?

heb wel biceps maar in rust stand zie de blijna niets

groetjes

Post je trainingsschema eens, das al een enorme hulp :)

BOR, chin/pullups en op het einde van de rugtraining nog 2 setjes isolatie

Kan ook gewoon een genetic fail zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook gewoon een genetic fail zijn.

maandag borst
dinsdag rug
woensdag rust
donderdag triceps schouders
vrijdag biceps nek

per spiergroep 4 verschillende oefeningen we proberen per week andere oefeningente doen zo goed als mogelijk
onze reps zijn 12 10 8 6 van licht naar zwaar

:sd: haha ;) Kan inderdaad aan je genetics liggen.

maandag borst
dinsdag rug
woensdag rust
vrijdag biceps nek

per spiergroep 4 verschillende oefeningen we proberen per week andere oefeningente doen zo goed als mogelijk

Oké ,tja....

Hoelang train je al?

Kdenk dat het gwn te veel oefeningen zijn. Ik doe gwn 4 sets spider curls op het einde van de rugtraining en die maken mijn biceps lekker lam, voor triceps 4 sets cable pushdown na de borsttraining =) Ik moet er wel bij zeggen dat ik geluk heb met mijn armen, die groeien echt vlot.

triceps en biceps 2-3 oefeningen ipv 4 en probeer eens andere manier van trainen.
Verander je oefeningen, je sets, reps... En zijn ze in verhouding met de rest van je lichaam of niet? Want iedereen wil wel een dikke biceps maar als ze in verhouding zijn met de rest dan moet je gewoon algehele massa bij kweken.

Je kunt close grip chin-ups eens proberen.

Pak die biceps op verschillende hoeken en weidtes (is dat een woord?).... probeer wanneer je die biceps traint ook de negatieve beweging te voelen.

:eek: wat is dat met al die bicepstopics de laatste tijd.
Is het geen idee om naast bbforum en fitnessforum op het hoofscherm ook bicepsforum te plaatsen?

gewoon erg zwaar pakken en langzaam de oefeningen doen op 6-8 reps.

doe dan alleen ez curl, seated preacher curl en dan hammeren in die volgorde

helpt voor mij enorm

gewoon meer fappen does the trick

varriatie ! heeft ook voor mij geholpen. Vind zelf preacher curls heerlijk

maandag borst
dinsdag rug
woensdag rust
vrijdag biceps nek

teveel rust. De echte jongens trainen elke dag biceps minstens. Ook altijd met beginnen. Zeker geen squats en deadlifts doen, daar wordt je alleen maar sterk van. Laat ze maar lulle

Irritant bericht die laatste. Ook alleen maar irritante mensen die dat soort berichten plaatsen ;d. hij vraagt toch om serieus advies....

on topic: ik denk dat veel mensen wel last hebben van bepaalde achterliggende spiergroepen. ik heb dat bijvoorbeeld zelf ook met biceps... ik denk dat je gewoon veel moet varieren in reps en oefeningen en gewoon geduld moet hebben... meer kan ik er niet over zeggen.

Terug
Naar boven