Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet gewoon je benen gaan trainen, dan gaan je biceps ook groeien.
Idd... ga gewoon een gewoon beginschema volgens als rippetoe en eet er dan ook goed veel bij.
Je moet gewoon je benen gaan trainen, dan gaan je biceps ook groeien.
gewoon erg zwaar pakken en langzaam de oefeningen doen op 6-8 reps.
doe dan alleen ez curl, seated preacher curl en dan hammeren in die volgorde
helpt voor mij enorm
Idd en het werkt ook andersom, want sinds ik preacher curls doe groeien m'n benen als kool!
de zomer is weer begonnen! check je local gym maar eens dan zie je van die ectowat is dat met al die bicepstopics de laatste tijd.
Is het geen idee om naast bbforum en fitnessforum op het hoofscherm ook bicepsforum te plaatsen?
de hele dag door! want ze willen biceps en blokjuuuuhhss!Tjaa..... Met de zomer die eraan zit te komen moeten natuurlijk de belangrijkste spiergroepen (borst/biceps) groter worden..... Van een superdude verwacht lk ook niet zo snel om pointers om de benen op te blazen.wat is dat met al die bicepstopics de laatste tijd.
Is het geen idee om naast bbforum en fitnessforum op het hoofscherm ook bicepsforum te plaatsen?
Jij was me net te vlug af...
tjaa..... Met de zomer die eraan zit te komen moeten natuurlijk de belangrijkste spiergroepen (borst/biceps) groter worden..... Van een superdude verwacht lk ook niet zo snel om pointers om de benen op te blazen.
---------- toegevoegd om 10:50 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------
jij was me net te vlug af...
het is niet nodig dingen belachelijk te maken.
Je gaat idd beter groeien als je grote spieren zoals benen ook goed traint.
Heeft te maken met de afgifte van groeihormoon. Dus train je andere grote spieren niet of slecht, dan blijven de relatief kleinere spieren in verhouding ook achter in groei.
die zitten aan de AAS en de poeder JWT!!I know, maar denk je echt dat het probleem dat zijn biceps niet groeien in het feit ligt dat ie z'n benen niet traint? In de gym waar ik trainen zijn er niet veel mensen die benen trainen. Er zijn wel gasten met grote bovenlichamen, en hun biceps lopen niet achter. Betekent die verminderde afgifte van groeihormoon namelijk niet gewoon dat alle spiergroepen wat langzamer groeien? Want daarvan zouden er geen spiergroepen gaan achterliggen, je zou gewoon langzamer groeien.
de zomer is weer begonnen! check je local gym maar eens dan zie je van die ectode hele dag door! want ze willen biceps en blokjuuuuhhss!

de zomer is weer begonnen! check je local gym maar eens dan zie je van die ectode hele dag door! want ze willen biceps en blokjuuuuhhss!