AndroidHealthClinic

biceps komt niet bij wat doen ?

Je moet gewoon je benen gaan trainen, dan gaan je biceps ook groeien.

Idd... ga gewoon een gewoon beginschema volgens als rippetoe en eet er dan ook goed veel bij.

Precies....compounds doen.
Daarbij train je de biceps vaak ook mee.
Hoef niet perse biceps als isolatie te trainen.
Met BOR, upright row, etc train je je biceps ook.

Wil je wel extra biceps doen, doe het dan niet te vaak.
Spieren groeien tijdens je rust!

gewoon erg zwaar pakken en langzaam de oefeningen doen op 6-8 reps.

doe dan alleen ez curl, seated preacher curl en dan hammeren in die volgorde

helpt voor mij enorm

Ik sluit me hier bij aan, is goed voor dikke armen, veel massa.
Zelf train ik op meer hoogte, dus ik pak de rechte stang en barbell curls.
Als je armen dan dikker zijn kan je de EZ afwisselen met rechte stang.

@ LIL Priest,
ik zag jouw foto's, bruut.
Heb je zoveel striaee of ligt dat aan de foto's ? Als het niet aan de foto's ligt dan ben je bruut snel gegroeid ?
succes met je doel bereiken, de basis is top.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Idd en het werkt ook andersom, want sinds ik preacher curls doe groeien m'n benen als kool!

het is niet nodig dingen belachelijk te maken.
Je gaat idd beter groeien als je grote spieren zoals benen ook goed traint.
Heeft te maken met de afgifte van groeihormoon. Dus train je andere grote spieren niet of slecht, dan blijven de relatief kleinere spieren in verhouding ook achter in groei.

biceps - arm curl, dumbbell concentration en vertical barbell row.
drie oefeningen 3 setjes van 12 herhalingen, en tussen de setjes 1 min rust.

voor een keer in de drie weken.
pak zwaar gewicht, arm laat je hangen, tot je hadn ong. bij je knie is, dan til je omhoog tot je middel, dat 7 x, dan 7 x vanaf je middel tot hoog en daarna 7 x helemaal.

hierbij haal je het uiterste uit je sessie.

:eek: wat is dat met al die bicepstopics de laatste tijd.
Is het geen idee om naast bbforum en fitnessforum op het hoofscherm ook bicepsforum te plaatsen?
de zomer is weer begonnen! check je local gym maar eens dan zie je van die ecto :sd: de hele dag door! want ze willen biceps en blokjuuuuhhss!

:eek: wat is dat met al die bicepstopics de laatste tijd.
Is het geen idee om naast bbforum en fitnessforum op het hoofscherm ook bicepsforum te plaatsen?
Tjaa..... Met de zomer die eraan zit te komen moeten natuurlijk de belangrijkste spiergroepen (borst/biceps) groter worden..... Van een superdude verwacht lk ook niet zo snel om pointers om de benen op te blazen.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Jij was me net te vlug af...

tjaa..... Met de zomer die eraan zit te komen moeten natuurlijk de belangrijkste spiergroepen (borst/biceps) groter worden..... Van een superdude verwacht lk ook niet zo snel om pointers om de benen op te blazen.

---------- toegevoegd om 10:50 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

jij was me net te vlug af...

:d

het is niet nodig dingen belachelijk te maken.
Je gaat idd beter groeien als je grote spieren zoals benen ook goed traint.
Heeft te maken met de afgifte van groeihormoon. Dus train je andere grote spieren niet of slecht, dan blijven de relatief kleinere spieren in verhouding ook achter in groei.

I know, maar denk je echt dat het probleem dat zijn biceps niet groeien in het feit ligt dat ie z'n benen niet traint? In de gym waar ik trainen zijn er niet veel mensen die benen trainen. Er zijn wel gasten met grote bovenlichamen, en hun biceps lopen niet achter. Betekent die verminderde afgifte van groeihormoon namelijk niet gewoon dat alle spiergroepen wat langzamer groeien? Want daarvan zouden er geen spiergroepen gaan achterliggen, je zou gewoon langzamer groeien.

I know, maar denk je echt dat het probleem dat zijn biceps niet groeien in het feit ligt dat ie z'n benen niet traint? In de gym waar ik trainen zijn er niet veel mensen die benen trainen. Er zijn wel gasten met grote bovenlichamen, en hun biceps lopen niet achter. Betekent die verminderde afgifte van groeihormoon namelijk niet gewoon dat alle spiergroepen wat langzamer groeien? Want daarvan zouden er geen spiergroepen gaan achterliggen, je zou gewoon langzamer groeien.
die zitten aan de AAS en de poeder JWT!!

wat je ook kan doen is inplaats van 4 setjes 3 setjes pakken, wat ik een tijd gedaan heb is

standing ez curl 6 6 8
dumbbell curl 8 8 10
preacher curl 10 12 14

wat ook een goeie is, die ik nu doe is, een zo zwaar mogelijk gewicht nemen dat je de beweging nog wel helemaal goed kan uitvoeren, maar maximaal maar 6 reps kan doen, en dan

dumbbell curl 6 6 6
hammer curl 6 6 6
preacher curl 6 6 6

Terug
Naar boven