MuscleMeat

Biertje: ja/nee?

SporterTygo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
66kg
Vetpercentage
12%
Beste forumlezers,

Sinds een paar maanden drinken mijn vrienden af en toe een biertje en wat sterke drank, echter doe ik hier niet aan mee omdat mijn uiteindelijke begindoel was om een 'sixpack' te krijgen. Die heb ik nu wel wat aangepast, omdat ik natuurlijk ook een gespierd lichaam wil hebben, maar toch knaagt er iets.

Ik drink niet, ik heb niet de grootste behoefte maar soms heb ik wel is de neiging om het eventueel te doen. Iemand tips?

Gewoon is doen, 1 biertje kan geen kwaad. Is net zoals een keer cola of sprite drinken.

Uitzoeken waar die neiging vandaan komt en dan kijken of je toegeeft of niet toegeeft.

Nee, gewoon niet.

• Topic Starter Topic Starter
Doel is niet om een extreme body builder te worden, meer gespierder en een prachtig lichaam..

Reden om niet te drinken

- Je bent een ongelooflijke f**got dat je drinkt omdat je vrienden drinken
- Naast dat het een negatieve invloed zou hebben op je eiwitsynthese is het ook slecht voor andere zaken in je lichaam
- Je bent een ongelooflijke f**got dat je drinkt omdat je vrienden drinken

Veel meer respect als je gewoon doet waar je zelf voor wil gaan. Is dat drinken, dan ga je lekkor drinken. Is dat niet drinken, dan ga je lekkor niet drinken.

Sinds ik tren zet en bier zuip maak ik de gains van mn leven... denk dat het bier hier de oorzaak van is, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Sinds ik tren zet en bier zuip maak ik de gains van mn leven... denk dat het bier hier de oorzaak van is, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Bier natuurlijk door de easy kcals.

Als je vrienden van een flat springen, doe je dan ook mee omdat hun het doen?
Ik snap het wel, peer pressure enzo. Maar beter zeg je gewoon nee, en neem je een glas melk ipv bier.

er zijn ook leuke kanten aan bier, of is dat de alcoholist in mij?

Je bent ook jong, af en toe een weekend lol trappen met je vrienden hoort daarbij (is mijn mening).
Daar krijg je mooie herinneringen van.

Eet gewoon niet zoveel op zo'n drinkdag. richt je puur op eiwitten die dag en de schade valt wel mee.

er zijn ook leuke kanten aan bier, of is dat de alcoholist in mij? Je bent ook jong, af en toe een weekend lol trappen met je vrienden hoort daarbij (is mijn mening). Daar krijg je mooie herinneringen van. Eet gewoon niet zoveel op zo'n drinkdag. richt je puur op eiwitten die dag en de schade valt wel mee.

Vriend hij is 15. Laat hem lekker nog ff knikkeren met zn vrienden.

Mooie herinneringen??
Ik herinner me nooit iets na een avond zuipen, word wel altijd wakker met pijn in mn reet en een knaak in mn hand.

Je mag nog helemaal geen bier.

Vriend hij is 15. Laat hem lekker nog ff knikkeren met zn vrienden.

gvd, daar kijk ik dan weer niet naar.. my bad

wacht gewoon lekker tot 18 dan en beslis tegen die tijd.

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Mooie herinneringen??
Ik herinner me nooit iets na een avond zuipen, word wel altijd wakker met pijn in mn reet en een knaak in mn hand.

herkenbaar, alleen heb ik ipv een knaak, een rekening in mn hand:(

Ik zit ook in mijn cut periode. Vandaag wel een biertje doen met mijn collegas ivm mijn vast contract :-) Eens in de zoveel tijd kan geen kwaad. Zorg iig niet dat t gaat "stapelen" of te wel niet heel t weekend doorgaan.

morgen weer keihard trainen en 20 min extra cardio

Te jong? Ik zoop al toen ik 14/15 was...but that's just me.
Typisch advies van DBB, niet doen want je bent nog te jong, maar zelf dronken ze waarschijnlijk al op jongere leeftijd, gelijk met kuuradvies, allemaal begonnen voor ze mochten beginnen van de "regeltjes". :p

Dit betekent in geen enkele manier dat ik drinken en- of kuren onder de 16 jaar aanmoedig of steun, helemaal niet, dus ik houd het bij wat sommige anderen hierboven verteld hebben, is je doel drinken en feesten, sociaal leven opkrikken en losgaan? Ala YOLO Swagger style, dan moet je gaan drinken en feesten en alles wat daarbij hoort. Is je doel eenmaal dat mooi lichaam bouwen, waarom dan iets doen waardoor je jezelf weerhoud? Ookal is dat maar voor een dag of 2, uiteindelijk vragen ze het volgende weekend nog is, drink je er eentje meer, dan worden het er al meerdere, elke weekend, enzovoort. Dan begin je met 1x per week, want "het kan geen kwaad", en uiteindelijk zit je elk weekend jezelf in coma te zuipen, jah, tegenstrijdig met je ander doel he.

Decisions decisions. Choose your lifestyle.

ao8adk.jpg

Te jong? Ik zoop al toen ik 14/15 was...but that's just me.
Typisch advies van DBB, niet doen want je bent nog te jong, maar zelf dronken ze waarschijnlijk al op jongere leeftijd, gelijk met kuuradvies, allemaal begonnen voor ze mochten beginnen van de "regeltjes". :p

Dit betekent in geen enkele manier dat ik drinken en- of kuren onder de 16 jaar aanmoedig of steun, helemaal niet, dus ik houd het bij wat sommige anderen hierboven verteld hebben, is je doel drinken en feesten, sociaal leven opkrikken en losgaan? Ala YOLO Swagger style, dan moet je gaan drinken en feesten en alles wat daarbij hoort. Is je doel eenmaal dat mooi lichaam bouwen, waarom dan iets doen waardoor je jezelf weerhoud? Ookal is dat maar voor een dag of 2, uiteindelijk vragen ze het volgende weekend nog is, drink je er eentje meer, dan worden het er al meerdere, elke weekend, enzovoort. Dan begin je met 1x per week, want "het kan geen kwaad", en uiteindelijk zit je elk weekend jezelf in coma te zuipen, jah, tegenstrijdig met je ander doel he.

Decisions decisions. Choose your lifestyle.

ao8adk.jpg

Stoer.

Terug
Naar boven