Conversion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste forumlezers,
Sinds een paar maanden drinken mijn vrienden af en toe een biertje en wat sterke drank, echter doe ik hier niet aan mee omdat mijn uiteindelijke begindoel was om een 'sixpack' te krijgen. Die heb ik nu wel wat aangepast, omdat ik natuurlijk ook een gespierd lichaam wil hebben, maar toch knaagt er iets.
Ik drink niet, ik heb niet de grootste behoefte maar soms heb ik wel is de neiging om het eventueel te doen. Iemand tips?
Jezus christus wat een faggotry hier zeg echt.
Denk je nou serieus dat als jij 4-5 biertjes 1x per week op een avond drinkt dat je daar ook maar echt IETS van zult merken als je gewoon overdag wat carbs dropt (iifym principe).
Ben je een fucking wedstrijd bber? Nee, dus geniet van je fucking leven voor je 3 meter onder de grond ligt en heb een goede tijd met je maten.
Gtfo zijn hormoonwaardes zijn torenhoog in de puberteit, en anders gaat ie lekker een half uurtje cardio doen de dag eropJezus christus wat een faggotry hier zeg echt.
Denk je nou serieus dat als jij 4-5 biertjes 1x per week op een avond drinkt dat je daar ook maar echt IETS van zult merken als je gewoon overdag wat carbs dropt (iifym principe).
Ben je een fucking wedstrijd bber? Nee, dus geniet van je fucking leven voor je 3 meter onder de grond ligt en heb een goede tijd met je maten.
Wat een gezeik man, wat gaat ie merken dan?
Een kilo vet erbij een kilo spier eraf?Gtfo zijn hormoonwaardes zijn torenhoog in de puberteit, en anders gaat ie lekker een half uurtje cardio doen de dag erop
Over de invloed op de hersenen zal ik maar niet ingaan, maar zal reuze meevallen als het ook echt sporadisch bij die 4-5 biertjes blijft