XXL Nutrition

Biertje: ja/nee?

Jij met je 15 jaar niet, anders tuurlijk wel. Je houdt een voedingsschema het makkelijkste vol als je het jezelf niet te moeilijk maakt. Af en toe toegeven aan een 'zonde' is niks mis mee.

Beste forumlezers,

Sinds een paar maanden drinken mijn vrienden af en toe een biertje en wat sterke drank, echter doe ik hier niet aan mee omdat mijn uiteindelijke begindoel was om een 'sixpack' te krijgen. Die heb ik nu wel wat aangepast, omdat ik natuurlijk ook een gespierd lichaam wil hebben, maar toch knaagt er iets.

Ik drink niet, ik heb niet de grootste behoefte maar soms heb ik wel is de neiging om het eventueel te doen. Iemand tips?

Nee je bent te jong. Is ook niet stoer om te doen toevallig omdat je vrienden het ook doen.
Als je ouder was geweest dan was een biertje/sterke drank geen ramp. Al je gains zullen niet ineens verloren gaan.

Drinken kan de groei remmen (lengte) bij kinderen. Is dat het risico waard?
(Plus alle andere nadelen van alcohol)

Alcohol sucks. Keer op een feest oke. Maar ondst je matties het doen, f**k hun :D

Kijk je kan het best doen, maar je bent dan wel een paar stappen verwijderd van je doel waardoor t langer duurt voordat je je bricks pack hebt. En als je het toch doet moet je gwn simpel 2x zo hard trainen de volgende x!

ga gewoon lekker bierzuipen, ga je echt niet dood van als je dit eens in de zoveel tijd doet :o

je bent maar 1x jong, sixpack komt vanzelf.

je kan ook gwn een sixpack kopen

Goot me elke vrijdag helemaal vol, van mn zakgeld een fles Martini en een pak Javaanse Jongens 3/4 zwaar. Mooie tijd, geen spijt van, nu lekker niet meer doen

Heb je er nou wel behoefte (trek) aan of niet ?!
niet, dan is het niet zo moeilijk dacht ik...

Wat is er nu erger? Op je vijftiende af en toe wat drinken met je vrienden, of op je vijftiende je al zorgen maken of af en toe een biertje in de weg staat van een en ik citeer 'gespierder prachtig lichaam'? :o

Jezus christus wat een faggotry hier zeg echt.
Denk je nou serieus dat als jij 4-5 biertjes 1x per week op een avond drinkt dat je daar ook maar echt IETS van zult merken als je gewoon overdag wat carbs dropt (iifym principe).
Ben je een fucking wedstrijd bber? Nee, dus geniet van je fucking leven voor je 3 meter onder de grond ligt en heb een goede tijd met je maten.

Denk je nou serieus dat als jij 4-5 biertjes 1x per week op een avond drinkt dat je daar ook maar echt IETS van zult merken als je gewoon overdag wat carbs dropt (iifym principe).
Ben je een fucking wedstrijd bber? Nee, dus geniet van je fucking leven voor je 3 meter onder de grond ligt en heb een goede tijd met je maten.

Een 15 jarige gaat er wel wat van merken ja..

Een 15 jarige gaat er wel wat van merken ja..

Wat een gezeik man, wat gaat ie merken dan?
Een kilo vet erbij een kilo spier eraf? :roflol: Gtfo zijn hormoonwaardes zijn torenhoog in de puberteit, en anders gaat ie lekker een half uurtje cardio doen de dag erop
Over de invloed op de hersenen zal ik maar niet ingaan, maar zal reuze meevallen als het ook echt sporadisch bij die 4-5 biertjes blijft

Ja

Wat een gezeik man, wat gaat ie merken dan?
Een kilo vet erbij een kilo spier eraf? :roflol: Gtfo zijn hormoonwaardes zijn torenhoog in de puberteit, en anders gaat ie lekker een half uurtje cardio doen de dag erop
Over de invloed op de hersenen zal ik maar niet ingaan, maar zal reuze meevallen als het ook echt sporadisch bij die 4-5 biertjes blijft

Jij denkt echt alleen in spiermassa of niet?
Een kind krijgt groeiachterstand van alcohol, waarom zenden ze dan al die campagnes uit dat kinderen van alcohol af moeten blijven?

Psychologisch is het ook niet echt slim, maar oke.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Gezondheidsrisicos van alcohol voor jongeren
Alcohol is, vooral bij jongeren, schadelijk voor de gezondheid:

Alcohol drinken is schadelijk voor de ontwikkeling van de hersenen en andere organen die in de groei zijn. Uit een onderzoek blijkt een duidelijk verband tussen schoolverzuim en veel alcoholgebruik.
Alcohol drinken op jonge leeftijd kan leiden tot problemen met alcoholgebruik op latere leeftijd (verslaving).
Jongeren lopen sneller het risico alcoholvergiftiging te krijgen. Daarom is het voor jongeren onder de 18 jaar beter om helemaal geen alcohol te drinken.
Daarnaast speelt alcohol een grote rol bij agressie, geweld en ongelukken in het verkeer.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/alcohol/jongeren-en-alcohol

maar even tussendoor... heb je nou t biertje genomen of niet? Ik heb zojuist een heerlijke weihenstephaner 0,5 op met 3 bitterballen [emoji4] morgen weer 1,5 cardio en k heb geen spijt meer

kan echt niet man 1 pint op heel je BB carriere is een no go, dan neem je de sport niet serieus imo.

Gewoon doen, er zijn er genoeg die niet drinken en ook geen 6-pack krijgen. En genoeg triestige planten met een 6-pack. Wat verkies je ? Podium = alle op alles, anders... zuip-ze !

Terug
Naar boven