MisterQQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(Werken tot half 2 ofzo)Wie is je coach Animal, wellicht dat ik hier overheen heb gelezen.

probeer hem steeds mee te krijgen maar hij is een beetje p*ssy daarvoor!Het leuke is, Animal is bodybuilder, Corpaul is strongman. 6 weekjes bodybuilding, 2 weekjes strongman. Goede prikkel, kracht, reden tot extra groeien. Can you dig?![]()
@Animal: http://www.prosportvoeding.nl/detai...no_ampule_liquid_11500mg__btn_20_ampullen.htm Much better
@Corpaul: steun deze jongen maar goed. Talent moet uitgebuit worden.
Het leuke is, Animal is bodybuilder, Corpaul is strongman. 6 weekjes bodybuilding, 2 weekjes strongman. Goede prikkel, kracht, reden tot extra groeien. Can you dig?![]()

nou dat vond je anders vannacht helemaal niet zo ergCorpaul kan wel diggen, maar is meer golddigger. Hij zit alleen maar achter mijn bergen goud aan...![]()
Maarten Wijmans,
onbekende kerel althans op google kan ik niets over zijn historie vinden, maar de mannen op de gym zijn zeer te spreken over hem. Dat zegt mij genoeg
en martje, vrijdag mag je komen voelen hoor![]()