XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

vette foto 1 van je beste !!!

goedzo kerel das een heel stuk beter!

Nee man, absolute foto nr 1 foto vind ik.

[Link niet meer beschikbaar]

Alleen k*t licht, maak deze anders nog eens en span je traps en ook triceps meer aan.
Ik denk dat hij dan echt top is dan.

Ziet er goed uit Animal, je shape komt er goed uit en valt nu op dat je taille best wel smal is, dus da's heel goed voor je algehele shape.
Wat zijn je wedstrijdplannen bro en ga zo door.

Buiten je bloedende gleuf is dit je best shape ever.

Ga zo door makker :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.106
Dat ligt eraan Ibo, van de week dan even serieus in gesprek met de man die mij geheel zal coachen en hij zal het ook gewoon eerlijk zeggen als ik er dit jaar nog niet aan toe ben. Dus ik wacht het af op hem.
Hij heeft meerdere jongens succesvol op het podium gezet, dus ik vertrouw op zijn oordeel, ik moet wel want ik heb totaal de know-how niet hierin ;)

---------- Toegevoegd om 06:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:06 ----------

Pfff net weer ruim 47 minuten gefietst tijdens 'Stand Tall' van Lou Ferrigno.
Parkway Drive, Napalm Death en Knuckledust in mijn oren en gaan op die fiets!
Nu mijn bf steeds lager gaat liggen moet ik mezelf ook aanleren dat ik na het fietsen even de buik aanspan. Dus net 12xrecht, 12xlinks en 12xrechts sit upjes gedaan. Het gaat niet om de blokkuuhhh die ik hiervan krijg, maar buik verwaarloos ik en als ik me op deze manier eraan kan herinneren dat ie er ook nog is, zal ik het in de sportschool ook vaker doen ;)

Lekkere partij eten mee voor tot aan 2u

Na het fietsen net een ampul amino X-plode
Paar happen kwark en een pasta/groente/kip salade

2e
150gr kipfilet met 30gr whey

3e 100gr kip met 45gr whey (iets minder kip, whey verteerd sneller voor mijn training)

en daarna zal het gegrilde beef worden, nog wat whey en een salade en slapen ;)
Is het erg dat ik me nu al verheug op het slapen van vanavond..? :D :D

Werkse, trainse en slaapse nog ff gasten, ik ga er zo vandoor :( (Werken tot half 2 ofzo)

Je maaltijden vallen nog reuze mee qua hoeveelheid kerel ! Sterk bezig

Werk ze ;)

Wie is je coach Animal, wellicht dat ik hier overheen heb gelezen.

klasse boor,werkelijk netjes hoor,en vooral die diepgang en karakter,werkelijk top.

• #2.110
Wie is je coach Animal, wellicht dat ik hier overheen heb gelezen.

Maarten Wijmans,
onbekende kerel althans op google kan ik niets over zijn historie vinden, maar de mannen op de gym zijn zeer te spreken over hem. Dat zegt mij genoeg ;)

en martje, vrijdag mag je komen voelen hoor ;)

ik coach bor af en toe ook een beetje. met voeding enzo.

• #2.114
@Animal: http://www.prosportvoeding.nl/detai...no_ampule_liquid_11500mg__btn_20_ampullen.htm Much better ;)

@Corpaul: steun deze jongen maar goed. Talent moet uitgebuit worden.

Het leuke is, Animal is bodybuilder, Corpaul is strongman. 6 weekjes bodybuilding, 2 weekjes strongman. Goede prikkel, kracht, reden tot extra groeien. Can you dig? :D

Corpaul kan wel diggen, maar is meer golddigger. Hij zit alleen maar achter mijn bergen goud aan... :(

Maarten Wijmans,
onbekende kerel althans op google kan ik niets over zijn historie vinden, maar de mannen op de gym zijn zeer te spreken over hem. Dat zegt mij genoeg ;)

en martje, vrijdag mag je komen voelen hoor ;)

kep kadootje voor je,niet zo groot,met warme vulling

ziet er ****ing massief uit Animal! respect ook voor je dedication,zo kom je der wel!!

Goede massa beer, mooi in proportie, erg vette shape!

• #2.119
Zoals elke dag ben ik vandaag om tien voor half 5 begonnen met cardio.
Lekker dvd'tje gekeken en flink doorgefietst!

Heb weer een flinke shock training gehad die mijn borst heel veel goeds heeft gedaan zoals jullie dalijk aan de foto's kunnen zien. Deze foto's zijn voor mij echt de omslag van 'flinke massa beer' naar 'aankomend ripte BB'er' om het maar zo te zeggen. Ik had echt eindelijk de lijnen, aders en definitie in de spiegel staan waar ik al een hele tijd van had 'gedroomd' en voor heb gewerkt. Het is net alsof het echt werk nu voor me gaat beginnen en geeft me bijna de motivatie om de hele nacht door te kunnen fietsen.

Ik heb 10x10x50 bench presses gedaan. Tempo drukken en 10 secondes rust tussen de sets en handen elke keer van wijd, naar midden en smal geplaatst op de barbell.
Daarna 10x10x45 peck decks. Die langzamer gedaan en vastgehouden (zeer pijnlijk) en als laatste 10x10x20 cable crosses. 5 sets laag, 5 sets hoog.
KAPOT!

Toen naar het zwembad gereden en 20 baantjes met volle borst gezwommen en aangezien het nationale borstcrawl dag was en ik half in elkaar werd ge'crawld' door bejaarden had ik het snel gehad!
Dus ik hou het nog heel ff vol en over een half uurtje ga ik lekker naar bed!

Hier de foto's dan ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze vind ik persoonlijk de beste.

Welterusten en tot morgen gasten!

goede shape man!oogt wel beetje zwaarder!

Terug
Naar boven