AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Thanks! Toch 88,5 vanochtend...

he boor dit is echt heeeeel erg goed, vasculair en super droog.
Je weet het dat is het gene wat ik persoonlijk het beste vind.
Dit is je ebste fysiek ooit..........

• #2.123
he boor dit is echt heeeeel erg goed, vasculair en super droog.
Je weet het dat is het gene wat ik persoonlijk het beste vind.
Dit is je ebste fysiek ooit..........

Ja ik weet zelf ook bijna niet wat er gaande is :D
Ik ben echt nog nooit zo hard gegaan qua verbranding.
Maar tja, mag ook wel als je kijkt wat er voor gedaan en gelaten word...
Hard works finally pays off!

Inderdaad dat is je beste shape ooit en in zo'n korte tijd, respect

echt heel goed maat! doe je dat nou allemaal om mooi in je jurk te passen op je verjaardag?

Het is zeker snel gegaan, maar zorg wel dat je eiwit inname hoog ligt (zal je wel weten maargoed) want ik denk dat je niet te ver moet gaan met cutten.

Ik ken ook een jongen erg goed, Alex van der Lopik Classic BB check mijn pics.
Die heeft 5 wedstrijden gedraaid in 1 jaar tijd en is dus te lang in de cut geweest.
Hij is van als ik met niet vergis 111kg naar 82 kilo toe gegaan was gewoon echt to much eerste wedstrijd nr 1 (classic bb) daarna Artemis 2e toen ergens anders weet niet meer 2e en daarna 3e ging dus gewoon te hard terug in massa en verloor daardoor op de wedstrijden (teminste nog steeds mijn diepe respect je moet er maar zin in hebben).

Soms is het ook goed genoeg (bedoel ik goed bro), je zit al vreselijk goed net wat meer definitie en je bent gewoon podium waardig IMO.
Zit ik nou als een wijf te lullen :D

Laatst bewerkt:
goeie progressie makker!

@martinez; je maat heeft 5x op wedstrijd shape moeten staan, lijkt me niet dat Animall dat van plan is.

OT; mooie progressie gemaakt, die aders komen goed door nu

• #2.129
Nee zoals het verhaal nu bekend is, ga ik nog even door met cutten om op een normale 10% te komen staan, maar dat ook de buik strak is. Dat is nog even het probleem.
De rest word droger, en de buik word nu strakker. Wanneer dat eindelijk zo is en ik heb een normaal 'overall' BF, gaan we echt werken naar een sterke cleane massa, of een contest.

• #2.130
Pffff vroeg weer vandaag man! 04.20 eruit en snel cardioen.
Net maar weer de voeding ingepakt.
Tot aan het trainen hebben we:

500gr magere kwark met handje rozijnen en 3gr kaneel
zakje met mijn supps

150gr magere beef
45gr whey met water

150gr magere beef
45gr whey met water

Na het trainen duitse biefstuk en hand vol versgebrande noten (ik kan niet zo lekker meer poepen zonder die goede vetten of olien :D)

Voor het slapen 50gr whey of nog 500gr magere kwark (zaanse hoeve 8,5gr eiwit)

En dan morgen HOERAAAA!!! :D

heey boris,je gaat toch niet die strongmensen etc uitnodigen he? dan kom ik echt niet .

Pffff vroeg weer vandaag man! 04.20 eruit en snel cardioen.
Net maar weer de voeding ingepakt.
Tot aan het trainen hebben we:

500gr magere kwark met handje rozijnen en 3gr kaneel
zakje met mijn supps

150gr magere beef
45gr whey met water

150gr magere beef
45gr whey met water

Na het trainen duitse biefstuk en hand vol versgebrande noten (ik kan niet zo lekker meer poepen zonder die goede vetten of olien :D)

Voor het slapen 50gr whey of nog 500gr magere kwark (zaanse hoeve 8,5gr eiwit)

En dan morgen HOERAAAA!!! :D

Damn dude ... respect !

Ivm dat poepen ... je vreet ook haast niks van carbs noch vezels. Daar kan het dus ook aan liggen ;)

haal ff wat vezels op synthetische basis.

Of anders prik ik hem wel ff door

• #2.135
heey boris,je gaat toch niet die strongmensen etc uitnodigen he? dan kom ik echt niet .

ja floor-paul en rusher.
Misschien heb ik morgen een rotte geur in huis hangen, johnny komt vanavond een zelf geschoten hert brengen. Hoop dat ie echt dood is anders moet ik een grotere kattenbak kopen... En wat zou zo'n beest voor de rest vreten? Zoveel gras heb ik niet, alleen wat kattengras...

Nou wat denk je dat er met het eten gebeurd als er holle bolle gijs aan tafel zit....de moeite niet waard om te komen.

En ik neem gewoon mijn valhelm mee

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

ja floor-paul en rusher.
Misschien heb ik morgen een rotte geur in huis hangen, johnny komt vanavond een zelf geschoten hert brengen. Hoop dat ie echt dood is anders moet ik een grotere kattenbak kopen... En wat zou zo'n beest voor de rest vreten? Zoveel gras heb ik niet, alleen wat kattengras...

Maar wanneer vier je het nu,je bent toch vrijdag jarig?

Oh en die floor heeft ze beetje grote t**ten?

Ja john zou ook een pootje voor mij meebrengen,wel zielig,maar ja,groeit imo gewoon aan de hertevleesboom

sounds like a party to me :D

Terug
Naar boven