AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Gebroken lijnzaad also works like a charm :)

3 x daags eetlepeltje bij je eten nemen.

Btw, je shape is uitstekend. Ga zo door :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Vandaag rug geshockeerd.
Ben nu ook echt weer gebroken en moet zo nog zeker 45 minuten cardioen.
Word erg vroeg slapen vanavond iig!
Merk dat je van het (ondanks het vroege slapen) hele vroege opstaan, dieeten en veel cardio en training je lichaam erg vermoeid.
Waarschijnlijk ook omdat je toch een redelijk gebrek hebt aan vitamines en mineralen die je normaal uit je 'volledige' voeding zou halen.
Dus daarnet even mijn supps besteld, o.a. AnimalPak, Omega vetten, BCAA's en nog wat dingen die mijn dieet en daardoor ook mijn dag beter zullen ondersteunen.

Heb daarnet 10x10 lat pulls gedaan:
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60
10x70
10x60
10x80
10x90

Seated single hand machine rows
10x10x40 (per hand)

CG pulls
10x10x40kg rustig uitgevoerd.

Ik merk dat nu mijn achterste schouderkop ook veel beter uitkomt. Eerst was het een wat solide schouder, maar nu zie je steeds duidelijke de voorkant en dan de achterkant er mooi uitkomen.
Aderen schoten ook uit mijn vleugels en schouders en armen, zeer nice!
Morgen eventjes wat carb loading (vanwege verjaardag) maar dat zal me zeker even goed doen. Wel cardio in de ochtend uiteraard en hopelijk even trainen (als ik dat red) en dan goed nasi eten en nog wat lekkere dingen. Dus vrijdag en zaterdag zal lichtelijk cheaten worden, maar zal ook weer even een boost aan de verbranding geven. Even omgooien die handel!
Zondag weer lekker vol erin!
Ik heb mijn vaste mannetje die mijn vetpercentage meet al een tijdje niet gezien. Ben echt benieuwd wat ie nu is. Ik voelde gister aan mijn zijkanten en rug en dat werd al een behoorlijk stuk zachter. Dat harde stugge is er vanaf, dus hoop dat dit nu ook lekker snel weg zal trekken en misschien komt er dan in 2011 echt eindelijk een contest!

Leuke is dat ik nu nog op 750 test e zit en 600 tren. Maar ik zag hoe ik ook al droger werd toen ik overschakelde naar prop en winny. Dus dat zal hopelijk zeer goed gaan opdrogen als ik mijn lactose schrap en schakel naar korte esters als ik eenmaal echt laag sta.

Ik ga zo nog even noten eten en duitse biefstuk na het cardioen en dan slapen. Ogen vallen haast dicht :D
Jongens tot morgen en ik hoop snel weer een foto of een filmpje te kunnen posten!
Mazzel!

mooie log animal , echt het leven van een bber word hier geschets pure dedication

slaapse

• #2.144
Ja ik vind het leuk om te doen!
En voor jullie hopelijk leuk om te lezen/volgen.
Al moet ik zeggen dat dit echt de eerste keer is dat ik zo dedicated ben. Het was eerst een soort eigen beachproof contestje, maar nu ik merk dat het zo goed gaat ineens, is het voor mij geen contestje meer.
Het is nu een echt doel geworden.
En zie dat als ik zo doorga, ik tot de resultaten kan komen die je als (podium) BB'er wil halen!

Wat is nu je doel qua percentage vet?

Ja ik vind het leuk om te doen!
En voor jullie hopelijk leuk om te lezen/volgen.
Al moet ik zeggen dat dit echt de eerste keer is dat ik zo dedicated ben. Het was eerst een soort eigen beachproof contestje, maar nu ik merk dat het zo goed gaat ineens, is het voor mij geen contestje meer.
Het is nu een echt doel geworden.
En zie dat als ik zo doorga, ik tot de resultaten kan komen die je als (podium) BB'er wil halen!

uiteraard anders reageer ik niet :)
Ik denk dat je het podium wel kan bereiken bro.

precies zeker leuk om te lezen en ook leerzaam!

• #2.149
Wat is nu je doel qua percentage vet?

Doel is nu om op het gehele lichaam een normaal verpercentage te hebben. Zo'n 10% Dat zit er bijna overal, maar het moet ook op de rug en buik streek. Pas als dat ook goed gelijk is, heb ik mijn eerste doel behaald en valt het ook makkelijker te cutten naar een wedstrijdpercentage. Ik stel liever een doel die ik over een maand kan halen, dan dat ik een half jaar moet gaan afzien voor een doel van 6 maanden.
Nu kan ik elke keer weer iets afstrepen wat ik heb gehaald voor mezelf ;)

Net de dvd van Zack 'King' Khan gekeken.
Echt een massief brute gozer, maar echt spectaculair was het nog niet.
Hij bencht 220, terwijl zijn (vaste?) trainings partner net maar 2x120 druk en een shirt aan heeft van de NPA (Natural Physique Association) en er ook zo uitziet. Beetje irritante gozer want hij past echt totaal niet in de dvd.
Maar goed, tijdens 45min fietsen was het een aardig dvd'tje, zal hem later misschien eens afkijken.

Dalijk lekker een pasta salade en een stroopwafel! Mag wel op m'n birthday :D
Of moet ik nu extra uitkijken nu ik 26 ben en mijn oude-mannen-metabolisme vandaag is ingegaan :D

• #2.150
Zo dat was ff lekker!
Een pasta salade met paprika, koolsla, wortel en veel stukken gegrilde kip.
Daarna een handje rozijnen en 2 stroopwafels. Vandaag geven we het metabolisme even een omslag. Voor dalijk nog 2 van mijn favoriete kwarkjes bij me en bij thuiskomst nog duitse biefstuk, noten en kwark. Dan hopelijk ff de schouders shockeren:

10x10 shoulder presses
10x10 side raises
10x10 cable upright rows

NASI EN PLAURIE ETEN!!
En van de avond genieten ;)

Morgen ochtend toch weer fietsen en laatste dag shock training... Kuiten!
Gewicht vanochtend was 88kg precies, mooi dat ik wel droger word maar niet meteen kg's tegelijk inlever nu.
Nou tot later gasten.

Mazzel!!

Gefeliciteerd met je verjaardag

Heey ouwe van harte, zit op de bank bakkie te doen. Zat om 4 uur vanmorgen in bronovo, Els had verdenking op alvleesklier ontsteking, moeten nu ff afwachten hoe het gaat. John flikkerde hier gister een huge hertepoot op de aanrecht. Mijn zwager gaat hem onvliezen, en mijn moeder ( moffin) gaat hem klaarmaken, dat kunnen die duitstrrs wel mmmmmmmm.

Enjoy, zie je vanmiddag, zonder mijn ega.

Happy one bro !

Neem je trouwens standaard niet een aantal suppies? Dat je nu plots een hele brei gaat bestellen...

• #2.155
Happy one bro !

Neem je trouwens standaard niet een aantal suppies? Dat je nu plots een hele brei gaat bestellen...

bedankt heren! En k*t van elsje mart! Beterschap van mij!
En ik neem sowieso supps, maar die gaan ook op hè ;) en als je dan toch verjaardags geld krijgt, kan je weer aanvullen :D gear heb ik toch nog lekker staan, dus die hoefde ik nu niet aan te vullen ;)

jah dacht al zoiets,.......jarig ...geld...sups....Rene vind het niet erg,vraag er wel een Tshirtje bij...XXS ofzo

gefeliciteerd man!

gefeliciteerd :kiss:

Terug
Naar boven